TYTTÖJEN KAKOLA
Ei jumaleissön... Noitten 15vee kaksostyttöjen äiti antaa tyttöjensä juoda ja polttaa himassa! Ja kakaroita on tehty 3 eri romanimiehen kanssa! Onko mikään ihme, että tytöt on tossa tilanteessa missä ovat. Äidillä hieman vanhemmuus hukassa...
Kommentit (97)
se isoäitiään tyrannisoiva tyttö oli lähinnä NOLO :) Eli ja käyttäytyi kuin joku pahainen teinix-pissix, vaikka ikää tällä kapinallisella oli jo 17 vuotta!?!
Nolo tai ei, hän ei kuulu isoäidin riesaksi. Tyhmyyttä osoittaa tuollainen käytös, mutta siitä on isoäidille suurta haittaa. saa vielä jonkun sairaskohtauksen tytön takia, kun joutuu huolestumaan ja valvomaan.
Eipä ainakaan näköjään siitä mummonkiusaaja Cristasta tullut mitään... Teiniäiti, laihduttanut itsensä tikuksi ja poseeraa puol alasti netissä.
ja hankkikaa elämä ei tartte kattoo sitä ohjelmaa jos kaikki on nii kauheeta teist :))):):);)))
Pullotti samalla tavalla kun monella alkuraskaudessa.
Sääli vaan tyttöjä kun tuohon pisteeseen pitää mennä :(
Olen 16 vuotias tyttö. Katselimme äidin kanssa kakolaa ja tuumasimme että meillä kasvatus on onnistunut. Toki pahuuksia on tehty, mutta ne kuuluvat ikäiseni elämään. Se että joku huutaa mummolle, anastaa auton, polttaa, käyttää aineita, juo viinaa, on laitoksissa ei ole ikinä ollut edes mielessäni. Kerran ajattelin että olis kiva kokea olla laitoksessa ihan vaan testata millaista elämää on laitosnuorten arki. Ja olla laitosnuorten joukossa. Ja katsoa mitä niiden elämä oikeasti on. Mistä se kaikki pohjautuu. Silti puolustan teiniäitejä joilla on laitostaustat. Otetaan taas esimerkiksi tämä täällä kohuttu Tiuski. Seuraan hänen blogiaan ja mietin välillä, että kiinnostava elämä, mutta sellaista ei kukaan halua itselleen koettavaksi. Toivon kaikkea hyvää Tiuskille ja hänen ihanalleen lapselle!
Kaikesta te kyylät jaksatte märistä! ohjelma on tehty sen takia justiin että nuoret tajuais että tuohonkin kuntoon voi mennä!!! Joitakin opettaa joitakin ei.. keksikääpä ite jokin opetus nuorella joka opettaa KAIKKIA NUORIA!!! kasvattakaa omat pentunne ekana täydellisiksi!! :-) sitten arvostelkaa muiden...! :)
Kaikesta te kyylät jaksatte märistä! ohjelma on tehty sen takia justiin että nuoret tajuais että tuohonkin kuntoon voi mennä!!! Joitakin opettaa joitakin ei.. keksikääpä ite jokin opetus nuorella joka opettaa KAIKKIA NUORIA!!! kasvattakaa omat pentunne ekana täydellisiksi!! :-) sitten arvostelkaa muiden...! :)
Ja ei, tuo toiminta ei ole normaalia, vaikka kuinka yrittäisit niin väittää. Nuo ongelmat eivät koske kaikkia nuoria, hyvin pientä osaa nuorista. Kukaan ei ole täydellinen, mutta nuo nuoret (ja heidän vanhempansa) ovat moniongelmaisia.
Mitä näille sarjan tytöille nykyään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä näille sarjan tytöille nykyään kuuluu?
Christa on raskaana. Kuivilla kuulemma. Tytär asuuu isovanhemmilla.
Muistan ne siskokset jotka ryyppäs ja tupakoi kotona ja äiti ei paljoo välittäny, mitähän heille kuuluu
Vierailija kirjoitti:
todella pahasti vaikka kuinka häntä yritettäisiin laittaa ruotuun. Mutta sitä mä en ymmärrä että miksi tämä yksi nuori asui vanhan mummonsa luona, miten tytön äiti on voinut tehdä tuollaisen ratkaisun? mun mielestä on kohtuutonta että 83-vuotias isoäiti joutuu katselemaan ja kärsimään tytön puuhista omassa kodissa. Tuon tytön paikka on laitos jos ei oma äiti kodissaa voi häntä pitää. Tosin onhan se niin että ei isoäidin mikään pakko ole tyttöä majoittaa, kyllä siihen hänen lupaansa ja halukkuutta on kysytty, mutta silti!
Jos mun oma lapsi oireilisi tohon malliin, niin en varmaan ikipäivänä laittaisi sitä mun vanhempien kontolle.
Ajatella että 5v myöhemmin mummo joutuu edelleen katsomaan ja kärsimään tytön puuhista omassa kodissa
Ei minkäänlaista tervettä itsesuojeluvaistoa! Lukkojen taakse kuuluis koko sakki!