TYTTÖJEN KAKOLA
Ei jumaleissön... Noitten 15vee kaksostyttöjen äiti antaa tyttöjensä juoda ja polttaa himassa! Ja kakaroita on tehty 3 eri romanimiehen kanssa! Onko mikään ihme, että tytöt on tossa tilanteessa missä ovat. Äidillä hieman vanhemmuus hukassa...
Kommentit (97)
nyt näiden Kakolassa olevien kaksosten äiti linjoilla, niin voisitko kertoa, miksi annat alaikäisten lastesi tupakoida ja juoda alkoholia kotona?
Ei, ihan isosisko olen!
Tytöt ei TODELLAKAAN saa juoda kotona!
Kaikki ei ole sitä mitä televisiossa näytetään!
kun äiti lähtee kesämökille - vaikka tietää, että tytöt ryyppäävät sillä aikaa ja tekevät tyhmyyksiä?
Kaksoset ei ole koskaan "yksin".
Kaikki sisarukset asutaan joko samassa talossa kuin tytöt tai suoraan vastapäätä.
Tyttöjen perään kyllä vahditaan 24/7.
Mutta tytöt ovat niinkuin jokainen teini, rajojansa pitää koetella.
Sääliksi käy näitä tyttöjä. En syyllistäisi heitä itseään, vaan kasvuolosuhteita joissa ovat joutuneet kasvamaan. Kaikkien ei vaan pitäisi tehdä lapsia..
Ihme, että tyttöjen vanhemmat ovat suostuneet kuvauksiin, luulisi häpeän olevan liian suuri..
Järkytyin todella. Nuorten elämän ei kuuluisi olla tuollaista. Ei normaalit nuoret kokeile rajojaan tuolla lailla.
Yhdeltä oli kuollut sisarus ja koko muu perhe sen jälkeen masentunut, joillain muilla muita perhe-elämää ja vanhemmuutta kuormittavia tekijöitä (äiti keskittyy uuteen miesystävään tms.), mitä ovat olleetkaan - totesihan Sydänmaanlakkakin, että tytöt ovat jääneet liian yksin jossain vaiheessa (esiteineinä). Kun ei ole turvallisuutta ja tunnetta, että vanhemmat hyväksyvät ja välittävät, jaksavat olla läsnä ja lähellä, niin seuraukset voivat olla just noin ikävät kuin ohjelmassa.
Ja kyllähän tuolla ainakin jotkut tytöt totesivat, että ovat saaneet selkäänsä vanhemmiltaan - ainakin sse uskovaisen perheen tytär. Väkivalta (eli sievisteltynä sanottuna kurittamalla kasvatus)lisää lapsen aggressiivisuutta, ja sitten tulee just tuollaisia psyykkisesti huonosti voivia, viilteleviä, väkivaltaisia nuoria.
Kyllä tuo aikalailla suvussa tuntuisi menevän, tuo epäonninen elämä. Näistäkin tytöistä monen äidillä oli paljon lapsia, ja aika nuorena saatuja, lapsilla eri isiä jne. Eli ei ole hyvää aikuisen mallia saatu kotoa, siihen lisäksi vielä jotakin traumaattista kuten tuo sisaruksen kuolema, tai väkivalta, niin eipä ole ihme että nämä tytöt ovat tieltä eksyneet.
Joillakin voi alkaa ihan tosi nuorena tuo touhu. Tunsin lapsena erään, joka oli siis ala-asteikäisenä jo ihan holtiton ja kuriton, eikä hänellä nyt aikuisenakaan ole hyvin mennyt. En tiedä johtuuko näillä tämä perheestä vai ihmisestä itsestään. Jotkut kun ovat luonteeltaan sellaisia, että ei päätä paljoa pakota...
[/quote]
Ei, ihan isosisko olen! Tytöt ei TODELLAKAAN saa juoda kotona! Kaikki ei ole sitä mitä televisiossa näytetään!
[/quote]
mitä siinä ohjelmassa näytettiin "väärin". Jääkaapissa oli monta tölkkiä lonkkua. Lapset kysyivät äidiltään saavatko ottaa ja äiti antoi luvan. Lapset istuivat kodissaan ja joivat lonkkua ja polttivat röökiä. Mikä tuossa ei pitänyt paikkaansa?
äsken molemmat jaksot ja olen kyllä ihan järkyttynyt. Erityisesti tuo kaksosten äiti oli kyllä käsittämätön. Toki voidaan leikkauksella tehdä kaikenlaista ohjelmaa, mutta kyllähän siinä äiti sopuisasti tupakoi 15-vuotiaiden tyttäriensä kanssa. Ja mäkin ihmettelen, että miten hän on mökillä ja tyttöset keskenään hölmöilemässä. Olisin kyllä nämä neitoset jo aikoja sitten huostaanottanut. Tulevaisuuden ennuste ei ole kummoinen, huoh.
Nuorten parissa työskennellessäni monet kertoivat vanhempien antavan aina periksi. Nuoret kapinoi, sehän kuuluu ikään. Vanhemman tehtäviin kuuluu asettaa rajat, on tietyt säännöt joista pidetään kiinni, kapinasta huolimatta.
Toki pääseehän sitä helpommalla juuri siinä uhkaavassa riitatilanteessa antammalla periksi.
todella pahasti vaikka kuinka häntä yritettäisiin laittaa ruotuun. Mutta sitä mä en ymmärrä että miksi tämä yksi nuori asui vanhan mummonsa luona, miten tytön äiti on voinut tehdä tuollaisen ratkaisun? mun mielestä on kohtuutonta että 83-vuotias isoäiti joutuu katselemaan ja kärsimään tytön puuhista omassa kodissa. Tuon tytön paikka on laitos jos ei oma äiti kodissaa voi häntä pitää. Tosin onhan se niin että ei isoäidin mikään pakko ole tyttöä majoittaa, kyllä siihen hänen lupaansa ja halukkuutta on kysytty, mutta silti! Jos mun oma lapsi oireilisi tohon malliin, niin en varmaan ikipäivänä laittaisi sitä mun vanhempien kontolle.
Mä katoin tätä kans.... ihan JÄRKYTTÄVÄÄ!!!! tytön äiti oli ihan hukassa vanhemuutens akanssa,taisi kiinnostaa muut asiat kuin oma tytär. Tyttö roudas ties mitä jengiä mummonsa luo,haistatteli ja veetuili mummolleen... kuka suojelisi tota mummoa. Toivottavasti tyttöä ja tytön äiti HÄVETTÄÄ kun ovat katsoneet telkasta ohjelmaa.
todella pahasti vaikka kuinka häntä yritettäisiin laittaa ruotuun. Mutta sitä mä en ymmärrä että miksi tämä yksi nuori asui vanhan mummonsa luona, miten tytön äiti on voinut tehdä tuollaisen ratkaisun? mun mielestä on kohtuutonta että 83-vuotias isoäiti joutuu katselemaan ja kärsimään tytön puuhista omassa kodissa. Tuon tytön paikka on laitos jos ei oma äiti kodissaa voi häntä pitää. Tosin onhan se niin että ei isoäidin mikään pakko ole tyttöä majoittaa, kyllä siihen hänen lupaansa ja halukkuutta on kysytty, mutta silti!
Jos mun oma lapsi oireilisi tohon malliin, niin en varmaan ikipäivänä laittaisi sitä mun vanhempien kontolle.
Oli aika MENOA.... 83-v mummi yritti pitää jöötä... mitä teki teinin mutsi,voivotteli telkkarissa ja oli ihan lammas. Toi teini olisi tarvinnut ammattiapua ja terapiaa ajat sitten. Ja annettais 83-v vanhuksen viettää eläkepäiviä ihan rauhassa ilman sekopäistä olevaa teiniä.
eniten kyseisessä ohjelmassa se että miksi ne alaikäiset saavat polttaa tupakkaa siel kakolassa???!!!??
On se nyt kumma kun ei edes vankilassa noudateta lakeja!
Tuon ei ole tarkoitus olla mikään tupakanvieroituslaitos vaan siellä olis tarkotus ehkö oppia ja tajutakin jotain omasta tilanteesta. Tupakanpoltto on aika vähäinen noitten tyttöjen ongelmista.
Minkä ihmeen takia haukutaan kaksosten äitiä, ja hänen kasvatus taitojaan sillä, että tytöt polttavat kotona, eikö ole sama kuin muut alaikäiset tytöt kakolassa ihan yhtälailla polttivat.. hmm mene itseesi.. juommisen minä ymmärrän vääräksi.. mielummin tupakoivat edessä kuin jossain salaa nurkantakana että naapurin mummot ja paapat pääsevät vinkumaan..
joka täällä kirjoittaa nimettömänä.
Nimi on lupa julkistaa, koska itse vapaaehtoisesti lähti julkiseen tv-ohjelmaan jossa on nimet näkyvissä. Silloin on its tietoisesti tehnyt valinnan, että haluaa esiintyä julkisesti Suomen kansalle. Tosiasioiden kertominen ei ole loukkaus, jos asian pystyy näyttämään toteen. Jos julkisella paikalla aiheuttaa tavalla tai toisella häiriötä, on itse aiheuttanut sen että on tehnyt asiasta ns. julkisen. Joten yksityisyyttä lienee turha perätä siinä vaiheessa kun esiintyy tv-ohjelmassa omalla nimellää tai muuten on esillä julkisesti. Asian voit tarkistaa mistä vain, joten uhkaus syytteen nostamisesta ei johda mihinkään. Olisit miettinyt etukäteen seurauksia, etkä nyt sympatian puutteessa ruikuta täällä. Häpeä!
Miksi et mene suoraan juttelemaan heidän äidilleen vaan kirjoittelet täällä.Ei taida rohkeus riittää.
http://areena.yle.fi/ohjelma/1401096
No nin teinipahikset saivat seuraa,toivotavasti menee jotain kaaliin! Aika karuja kohtaloita naisilla.
Vilpittömästi toivon, että tytöt saa tuolta apua.
Mitä se läski alkoi mössöttämään, kun se johtaja käski sen siivota sotkuisen luukkunsa?
Jos sotanorsu saa huoneensa noin sekaiseen kuntoon jo parissa päivässä ja ei kestä kun joku käskee siivoamaan, niin huhhuh.
Mitä se läski alkoi mössöttämään, kun se johtaja käski sen siivota sotkuisen luukkunsa?
Jos sotanorsu saa huoneensa noin sekaiseen kuntoon jo parissa päivässä ja ei kestä kun joku käskee siivoamaan, niin huhhuh.
Onko sulla jotain patoutumia?
eikös ne ollut jo aika vanhoja ne naiset mitä siinä nyt näytettii niitä?