Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rintaliivien kaarituet katkeavat niin helposti?

Vierailija
11.01.2012 |

Mulla katkeaa kaikista melko pian ja sitten ne alkavat painaa yms.

Mikä avuksi???

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 13:35"]

Mulle menee myös tosi usein rintaliivit rikki, vaikka käytän joka kerta pesupussia enkä pese niitä jatkuvasti. Samoin molemmat tyttäreni ovat hajottaneet rintsikkansa. 

Mä käytän Maidenformia, Calvin Kleinia jne. Stockan ja Sokoksen tuotteita. Maksavat alkaen 40 €. Tytärten Seppälät on hajonnu ennätys nopeasti.

[/quote]

Mä käytän lähinnä calvin kleinia ja pesen käsin. Tosi hyvin kestäneet eikä koskaan ole kaarituet katkeilleet tai tulleet ulos.

Vierailija
22/28 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te käytätte niitä jotenkin väärin, näköjään sekin on mahdollista. Enpä ole minäkään koskaan saanut poikki. Pesen koneessa (pesupussissa), ja liivit on lähes aina halpiksia seppälä/lindex -linjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesevätkö kaikki muuten liivinsä koneessa? olen ajatellut niiden menevän pilalle ja aina pessyt käsin.

Vierailija
24/28 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni sloggin liiveissä kanssa kaarituet aina poikki. Koneessa pesen ilman pusseja. Jotenkin olin aatellut sen johtuvan pesukonepesusta, haurastuttaa sitä metallia tms. mutta sitten kerran napsahti poikki muovinenkin tuki.

Ratkaisin ongelman ostamalla kaarituettomia liivejä.

Vierailija
25/28 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ne katkeaa kun ostatte väärän kokoisia rintaliivejä. Monet ovat sanoneet etteivät moni osaa ostaa oikean kokoisia rintaliivejä ja rikkovat ne sitten nopeasti. Nämä monet ovat todenneet sen, että eivät saa asiantuntijoilta apua liivien ostamiseen vaan vanhojen oppien mukaan, esim. omalta äidiltään jolla ei ole oikeaa tietoa miten liivit pitää ostaa. Eikä halvoissa kaupoissa ole hyviä liivin asiantuntijoita. Ohjeet on kerrottu rintaliivien valmistajien toimesta, jos niitä vain halutaan lukea. Muutama asia pitää vain tietää ja ovat yksinkertaisia asioita joista tehdään liian vaikeita ymmärrettäväksi.

Vierailija
26/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ihan changesta ja tänään sanoi kaarituki naps

Vierailija
27/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole katkennut, koneessa aina pesen ja KERRAN tullut tuki saumasta läpi. Nekin liivit silloin oli jokusen vuoden vanhat, joista vaan tykkäsin niin etten malttanut luopua.
Ja jos joku miettii, niin ihan hm, lindex jne olen liivini ostanut. Eli halpoja, mutta ei kuitenkaan mitään cittari kamaa..

Vierailija
28/28 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katkeaa helposti. Oikein suututtaa, kun liivit maksaa 40-50€ ja kaaret katkeaa ihan pian. Käytän yleensä triumphin liivejä, kun tiedän oikean koon niin ei tarvi sovitella kun ostaa samaa mallia.

Olen ostellutkaan netistä uusia kaaria. Ne on kestäneet. Hulluinta on, että halvat Tokmannin liivit kestää, mutta liivikaupasta ostetut oikein avustajan kanssa sovitetut paukahtelee poikki. Kerran katkesi kun nousin liian matalalta sohvalta ylös, nostin käteni eteenpäin saadakseni tasapainoa ja tukea ylös nousemiseen. Kumpikin kaari napsahti samantien. Yleensä katkeaa ihan huomaamatta. Sitten elkaa vain hangata tai pistämään. Ainakin kuudet liivit olen rauhoittanut uudelleen. Keräilen aina talteen, jos toinen on säilynyt ja yhdistelen niistä pareja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi