Lue keskustelun säännöt.
miksi 12-vuotiaan annetaan meikata?
10.01.2012 |
Mun yhden tutun lapsi on 12-vuotias ja se on meikannut jo varmaan kuukausia.
En kyllä hyväksyisi jos mulla olisi tytär!
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi että kun ärsyttää tollaset pikkuneidit ja niiden äidit... Mihin tää maailma on menossa!??!???? Ja kuulostan tosi tätimäiseltä, mutta todellisudessa olen ITSE 12 vuotias... En siis tse meikkaa, ja ikävä kyllä vain pari mun kaveria ei meikkaa... Ihan oikeesti nauran niille kulmille... Ja eikös esim meikkivoide oo niille jolla on pa*** iho, ja yleisen järjestyksen takia ne peittää sen, mutta kun MIKSI MUA NUOREMMATKIN ENKELI-IHOSET TUNKEE NAAMANSA ORANSSEIKS!!! Ja se pinkki huulipuna ja luomiväri ja pallopääripset... Facepalm... No, kaipa mun täytyy se kestää... Ja vielä yks juttu. Yks mun kaveri on sellanen... "Tykkää olla erilainen/japanivillitystyyppi" niin se väittää et sellaset ihmiset jotka sanoo että meikki ei kuulu näkyäja sen pitää vaan korostaa (mun mielipide) niin on väärässä ja että meikin kuuluu näkyä. Joten joka arkipäivä joudun kattelee silmiä joiden alla on paksut valkoaet ja punaset ja mustat kökkökajaalit ja valkomustat tekoriset poskella. Ja huuliin se laittaa ensin huulirasvaa, sitten huulikiiltoo, huulipunaa, meikkivoidetta, huulikiiltoo, meikkivoidettaa, puuteria JA kirsikaks kakun päälle pinkkiä huulikiiltoo. Kiitos jos luitte.