SilmĂ€lasit pukevat harvaa naista.đ€
Kannattaakin ottaa selvÀÀ myös muista vaihtoehdoista. Esim.piilolinssit tai sitten jopa linssileikkaus voivat olla ratkaisu. Jos kuitenkin on pakko valita silmÀlasit, kannattaa suosia siroja, naisellisia ja huomaamattomia laseja. Paksut sangat ja isot lasit eivÀt ole lainkaan naisellisia. NÀmÀ ovat asioita, jotka vaikuttavat siihen menestykseen myös sinkkumarkkinoilla, ja johon miehet kiinnittÀvÀt huomiota.
Kommentit (59)
EnpÀ tiedÀ. NÀin lÀhes viisikymppisenÀ lasit peittÀvÀt hyvin rypyt ja tuovat vÀriÀ haalistuvaan naamaan.
Pakko kÀyttÀÀ. Tummat lasit. Kysy jos haluat nÀhdÀ silmÀt. Mutta ÀlÀ suihkuta sprayta.
Minja ainakin nÀyttÀÀ hyvin naiselliselta ja erittÀin hyvÀltÀ isoissa pokissaan.
đ€ mulla ei kiinnosta kenen silmiĂ€ sankani hivelevĂ€t. Kiinnostaa oma nĂ€kö, siis nĂ€hdĂ€ silmillĂ€ni.
ite tykkÀÀn niin naisilla kuin miehillÀkin laseista
ja joo joo tiedÀn kyllÀ ettÀ olet vÀsynyt trolli
No nyt meidÀn pitÀÀ jo hommata piilarit tai hakeutua leikkaukseen ettÀ kelpaamme, mutta kyllÀ naiset on nykyÀÀn nirsoja.
Onneksi olen jo naimisissa, koska ei jeesus sentÀÀn.
TiedÀn miehiÀ joiden mielestÀ silmÀlasit on seksikkÀÀt.
KetÀ kiinnostaa nykyisin, mitÀ miehet ajatteleva yhtÀÀn miesÀÀn? PelkkÀÀ paskaa suoltavat joka tapauksessa. JOs minun oln valittava silmÀlasit tai mies, niin mitÀpÀ ap lottoat kumman valitsen?
Sitten ne yksinĂ€iset miehet itkee,miksei naisia löydy, vÀÀrĂ€t sangat. Yhyy. đ
SilmÀlasit ei pue ketÀÀn. Harmi kun on pitÀnyt kÀyttÀÀ 13-vuotiaasta. Piilolinssit ja laserleikkaus ei kiinnosta, joten pakko tyytyÀ kohtaloonsa, jos jotain aikoo nÀhdÀ.
Mua ei kiinnosta vittujakaan, mitÀ joku ajattelee mun rilleistÀ. Mulle tÀrkeÀÀ se, ettÀ niiden avulla nÀen.
N48
MikÀs sitten pukee tiheÀÀ naista?
Tarkoittaako tuo harva siis lihavaa kun lihassyyt harvassa?
Kaikilla kolmella elÀmÀni naisella on ollut silmÀlasit. Ei ole tahtia haitannut.
M 66
MinÀ taas nÀytÀn ihan alienilta ilman laseja.
Isot silmÀt.
Toki ehkÀ pitÀisi muuttaa mallia vain.
Empiirisen kokemuksen perusteella silmÀlasit eivÀt koskaan ole olleet este pariutumiselle, ei miehelle eikÀ naiselle.
SitÀ paitsi, miksi luulet ettÀ jonkun ukon mielipide painaa siinÀ kÀytÀnkö laseja ja millaisia laseja? Jos ne hÀiritsevÀt noin ratkaisevasti, on kyseessÀ turha mies joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
ite tykkÀÀn niin naisilla kuin miehillÀkin laseista
ja joo joo tiedÀn kyllÀ ettÀ olet vÀsynyt trolli
MinÀ myös tykkÀÀn kun naisilla silmÀlasit, miehiÀ en sillee katso.
Yksi erittÀin hotti on tubessa Millie Mochi
Onko naisilla muka ongelmia tinderissÀ, laseilla tai ilman?
Olen mennyt treffeille aina lasit pÀÀssÀ. Se on hyvÀ idioottitutka.
Ei ole ollut silmÀlaseillakaan ongelmia pariutua :) Laserleikkaus tai piilolinssit ei myöskÀÀn ole kaikille vaihtoehto, esim itseltÀni on silmÀlÀÀkÀri kieltÀnyt molemmat.