Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sä laitat mulle viestin, jossa käsket soittaa sulle?

Vierailija
08.01.2012 |

Ei mulla ole varaa soitella, mä maksan n. 700e tuloistani asuntolainan, sähkölämmityksen, vakuutukset, kiinteistöverot, jätehuollot, vedet, auton vakuutukset ja verot, eikä mulla ole rikasta miestä kuluja jakamassa.

Mulla on 9.90/kk mobiilinetti sitä varten, että hoidan asiat ja yhteydenpidon mahdollisuuksien mukaan sillä, koska mulla ei yksinkertaisesti ole varaa lätistä puhelimessa.

Mikset sä voi sitä asiaasi laittaa yksärinä siellä facessa, tai jollet siihen luota, niin mun sähköpostiin?

No, ilmeisesti sulla ei sitten ollut mitään oikeaa asiaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lähetin tekstiviestin, kun ajattelin että olet kiireinen. Mutta voidaan olla yhteydessä FB:ssäkin, ei siinä mitään.

Vierailija
2/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle viestijälle ei kelvannut selittää viestissä facessa sitä asiaansa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle viestin jos epäilen että olet kiireinen, mutta kyllä mä sulle soitan jos tiedän sun tilanteen...

Vierailija
4/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin laitan viestiä, "soita ku kerkeet", jos joku ei vastaa puhelimeen sillon, kun yritän soittaa. Tai jos tiedän, että joku on semmosessa työssä tai muuta vastaavaa, ettei viitsi häiritä soittamalla, niin laitan viestii, et soittaa ku pystyy...

Vierailija
5/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

niin pitääkö muidenkin?

Sinä tässä hepulin olet vetänyt ja ilmeisen aiheesta.. Onko sulla kaikki kotona?

Vierailija
6/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää puhua puhelimessa ollenkaan. Ja puhelinlaskut on turhaakin turhempia menoeriä. Varsinkin jos ei ole ylimääräistä rahaa. Sitten tulee näitä viestejä, et soita kun pystyt.

Enpä soita. Laitan vastaviestin, et mitä asiaa?

Mulla ei ole mitään puhepaketteja, koska en halua soittaa kellekään. Maksan vain sen 1,99 e ja 10 euron tekstaripaketin. Puhelinlaskut on alle 15 e/kk.

Vierailija
7/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

niin pitääkö muidenkin?

Sinä tässä hepulin olet vetänyt ja ilmeisen aiheesta.. Onko sulla kaikki kotona?

kun tää ihminen itse laittoi facessa sen viestin, että mun pitäis soittaa. Eikä ole eka kerta kun käskee mun soittaa, nähtävästi säästääkseen puhelinkulujaan, vaikka ovat kahden tienaajan perhe.

Mulla on kyllä skypekin käytössä ja google talk, sekä puhelimessa ebuddy, joka käyttää googlen pikaviestintä.

Mutta kun tää henkilö käyttää aktiivisesti facea, niin ajattelin että sitä kautta voi asiansa kertoa, kun kerran aloittaa.

Mutta ei, kunhan tuuskahti "ei sitten", kun pyysin kertomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi