Ihastunut NIKKI SIXXiin... Muilla tälläisiä "mielikuvitus" ihastuksia/päiväunelmia?
Mulla tää alkoi ihan yhtäkkiä, olen siis ihastunut siihen 80-luvun Nikkiin.
Alkoi kun luin Nikkin Heroiinipäiväkirja-kirjan ja nyt olen tässä 2 päivää katsonut Nikkin kuvia netistä ja kaiken maailman videoita niin Nikkistä kuin Mötley Crüestakin.
Tää on ihan sairasta :D Oon kovin surullinen että en oo elänyt sitä 80-luvun rokkihuumaa, kun olen 25-vuotta Nikkia nuorempikin...:DDDD
Ei vittu on se vaan niin kuuma. Ihana
Kommentit (63)
Haha noi on niin mun elämää! :D Tällä hetkellä kovassa kulutuksessa on Maroon 5:n musiikkivideo Moves like Jagger. Eikä todellakaan biisin takia vaikka onhan se melodia ihan tarttuva. En oo muuten ikinä tykänny kyseisestä bändistä. Se mies vaan on muuttunu "läpimurtoajoistaan" niin kuumaksi! Ja ja... Yhteen väliin olin rakastunut nuoreen Andy McCoyhin. Edelleen on taustakuvana koneessa kuva Fight Club-elokuvan kohtauksesta jossa Edward Norton ja Brad Pitt ovat tappelun tuiskeessa. Edward on enemmän mun mieleen mutta eipä tuo Bradkään haittaa ;)
T. Ikuinen teini
Jon Bon Joviin kohta 30 vuotta, aika säälittävää vai mitä :)
Kuitenkin tuntuu, etta jotain outoa tuossa on, etta ihastuu johonkin nikkiin. Ehka haluaa vain ihailla sua kaukaa, kun pysyy nikkina.