Ihastunut NIKKI SIXXiin... Muilla tälläisiä "mielikuvitus" ihastuksia/päiväunelmia?
Mulla tää alkoi ihan yhtäkkiä, olen siis ihastunut siihen 80-luvun Nikkiin.
Alkoi kun luin Nikkin Heroiinipäiväkirja-kirjan ja nyt olen tässä 2 päivää katsonut Nikkin kuvia netistä ja kaiken maailman videoita niin Nikkistä kuin Mötley Crüestakin.
Tää on ihan sairasta :D Oon kovin surullinen että en oo elänyt sitä 80-luvun rokkihuumaa, kun olen 25-vuotta Nikkia nuorempikin...:DDDD
Ei vittu on se vaan niin kuuma. Ihana
Kommentit (63)
Vuodelta 97, katokaa erityisesti 0:20 kohta ja se HYMY
-ap
Ihan pahaa tekee, kun ihastunut olemattomaaan.
Oma mies ei kiinnosta pätkääkään.
-ap
Olen oikeasti halaillut Nikkiä vuonna parikymmentä vuotta sitten...
t. perheenäiti
Olen itse ollut Mötley Crüe fani jo 25v. eli jostain 10vuotiaasta :)
silloin kauan aikaa sitten Mötley Cruen pojista sellaisia kuvia, joissa ne oli suihkussa ja ihan pakarat paljaana. Oli ne sitten ihania :)
Täällä sama reaktio ja juuri tuon kirjan lukemisen jälkeen. Luin kirjan vielä toisen kerran putkeen, ja nyt sitten tullut katseltua youtubesta kaikenlaista mötikkäaiheista juttua. Samoin mua harmittaa, että olen ollut vähän liian nuori tuolloin 80-luvulla... Nikki on kyllä edelleen hot!
...mutta sitten tuli taas mieleen tän Suomen keikan myötä.
Näin jo viime yönä untakin siitä. Oli aika kiihkeetä.
Milloin keksittäis aikakone? oijoi
...mutta sitten tuli taas mieleen tän Suomen keikan myötä.
Näin jo viime yönä untakin siitä. Oli aika kiihkeetä.
Milloin keksittäis aikakone? oijoi
töitä oli ja matkaa helsinkiin kumminkin aika paljon.
Ja sitä paitsis sillä oli se tyttökaveri mukana. Varmaan saman ikäinen kun minä se tyttö.
-ap
Kuinka monesta avioliitosta ja suhteesta Nikki on eronnut? Monesta...ettei niin helppo mies taida olla.
Kuinka monesta avioliitosta ja suhteesta Nikki on eronnut? Monesta...ettei niin helppo mies taida olla.
Ko ois ees kerran saanu kokeilla;) Siis back in the day ennen vuotta -94.
-ap
Kehitä ns. selkounennäköä.
Eli harjoittele näkemään sellaista unta kuin haluat.
Se on siis ihan normaali asia, jota voi harjoitella... Ei huolta.
Jos Nikki unessa pystyit itse määrään miten tapahtumat etenee niin sulla on jo taito nähdä selkounia.
Moni ihminen opettelee selkounen että voisi lentää unissaan tai tehdä muita ihmetekoja.
Useampi kuitenkin juuri tähän tarkoitukseen. :)
P.S. Ehkä ei miehen aikana jos oot huutaja. ;)
Kehitä ns. selkounennäköä.
Eli harjoittele näkemään sellaista unta kuin haluat.
Se on siis ihan normaali asia, jota voi harjoitella... Ei huolta.Jos Nikki unessa pystyit itse määrään miten tapahtumat etenee niin sulla on jo taito nähdä selkounia.
Moni ihminen opettelee selkounen että voisi lentää unissaan tai tehdä muita ihmetekoja.
Useampi kuitenkin juuri tähän tarkoitukseen. :)P.S. Ehkä ei miehen aikana jos oot huutaja. ;)
Vähän niinkö 3D-lasit missä näkyy se maailma ja ite saa määrätä kuinka asiat etenee;)
-ap
ja ei se aina siitä koosta oo kiinni, etkö sitä tienny? ;)
-ap
Ja siis tää on mun miehen vika, mitäs antoi tuon kirjan mulle luettavaksi! Sitten aloin tutkia Mötleytä ja Sixxiä netistä ja ihastuin kuvaan!:D
Oma suhteeni on kai tosi tylsä kun olen tällaiselle altis..
Tälläkin hetkellä katselen youtubesta 30 Seconds to Marsin videoita. Että osaa olla kuuma mies!
Tälläkin hetkellä katselen youtubesta 30 Seconds to Marsin videoita. Että osaa olla kuuma mies!
mutta nikki sixx oli mun mielestä parhaimmillaan ennen vuotta 92.... HALUAN AIKAKONEEN... On nikki sixx nytkin kiva, mutta liian vanha mulle:D
Olen nähtävästi taantunut taas teinivuosiin tän ihastuksen kautta, voi jessus....
t.ap
Minusta tällaiset ihastumiset ovat ennenkuulumattomia. Ei kai näitä nyt voi normaalille ihmisille tapahtua.
Vuodelta 97, katokaa erityisesti 0:20 kohta ja se HYMY