Ihastunut NIKKI SIXXiin... Muilla tälläisiä "mielikuvitus" ihastuksia/päiväunelmia?
Mulla tää alkoi ihan yhtäkkiä, olen siis ihastunut siihen 80-luvun Nikkiin.
Alkoi kun luin Nikkin Heroiinipäiväkirja-kirjan ja nyt olen tässä 2 päivää katsonut Nikkin kuvia netistä ja kaiken maailman videoita niin Nikkistä kuin Mötley Crüestakin.
Tää on ihan sairasta :D Oon kovin surullinen että en oo elänyt sitä 80-luvun rokkihuumaa, kun olen 25-vuotta Nikkia nuorempikin...:DDDD
Ei vittu on se vaan niin kuuma. Ihana
Kommentit (63)
no onhan tuo nikki sixx tosi kuuman näköinen :D
kuolataan yhdessä!!!!
hyvän näköinen edelleenkin..panisin.
oikeesti? Olen kade;) Tosin lukemani vahvistaa sen, että naiset on ollu Nikkille kertakäyttökammaa...
-ap
Nikki oli unissanikin, vielä ei sentään sänkyyn päästy:D
p.s. Aviomies nukkui vieressä....
On se ollu ihana sillon:
http://i.fanpix.net/images/orig/y/h/yhy3raoy3ewne3na.jpg
http://i.fanpix.net/images/orig/y/h/yhwfxwocso65xfoy.jpg
http://i.fanpix.net/images/orig/y/h/yhlgvs4pvyyjglsj.jpg
MUTTA on se kai vieläki
http://www.celebritytattoodesign.com/wp-content/uploads/2011/04/NikkiSi…
GRRRRRRRR
Niinku mun elämästä puuttuis todella jotain ku en oo iikinä saanut kokea 80-lukua ja glamrock huumaa jne... Ihan oikeasti surettaa:D
En ymmärrä tätä, ku e tosiaan oo mikään rokkipimu, kuuntelen kyllä mutta tyyli ei oo rokahtava yhtään...
joka osais auttaa että miten tästä pääsee eroon?
-ap
Tällä hetkellä ihastuksen kohde on Jason Isaacs
tämä on jo sairasta ja mun pitäisi lopettaa Nikkin töllääminen..
Toisaalta en halua, kun järkeilen sen niin että eihän tämä henkilö johon olen ihastunut ole edes "oikea" henkilö, kun olen vielä ihastunut siihen nuorempaan Nikkiin....
.ap
Ei se nyt ihan seksiä ollut, olin niin nuori ja viaton silloin. Mutta halattiin ja jotain poskipusuja. Se riitti mulle.
Oli niitä muitakin....
t. se sama perheenäiti
Näin Acca Daccan ensimmäistä kertaa helmikuussa 2009 46 vee kypsässä iässä.
Paikka oli Stockholm Globen (asun täällä), ja se oli menoa. Olimme parketilla ( ei siis katsomossa) noin kolmannessa "rivissä" edessä. Olin aina sanonut että jos mulla vain on tilaisuus niin haluan nähdä ACDC:n livenä.
Sain jostain syystä tietää konsertista vasta kun liput oli jo myyty loppuun, ja päätimme ostaa helvetin kalliit 2000 sek mustan pörssin liput. Voin sanoa että se oli ihan halolla päähän-tapaus.
Korvat soi monta päivää jälkeenpäin ja olin ihan muissa mmailmoissa. Konsertti oli sellainen extaasi että en ole koskaan ollut sellaisessa euforiassa. En edes omana hääpäivänäni.
Musiikki oli niin ihanaa ja tietysti rakastuin muusikoihin suoraa päätä.
Sen jälkeen näimme Acca Daccan 2009 Göteborgissa.
Keikan jälkeen kirjoitin aika rivon ja suorasukaisen fanikirjeen, jonka aioin lähettää ACDC:n viralliselle fanisivulle, mutta en sitten kehdannut. Ja hankin ACDC-tatuoinnin.
Olen nähnyt ACDC:n sen jälkeen kolmesti täällä Ruotsissa + Suomessa + Saksassa. Ja menen mihin tahansa jos ne vielä joskus tulee edes Eurooppaan.
Ne kolahti yhtä paljon kun Hurriganes ja Cisse vuonna 1976. Cissen kanssa pääsin myöhemmin "läheisempäänkin kontaktiin".
Ennen kuin kukaan alkaa taivastelemaan, niin ilmoitan että olen lapseton 48 vee, niin ei lasten tarvi kärsiä hullusta bändärimutsista.
päivä mm. Mötley Crüe dokumentteja ja Ihanaa Nikkiä katsellessa...
-Ap
Itsellänikin on ollut tällaisia. Varsinkin pahat pojat saavat välillä sydämen läpättämään kovastikin. Viimeisin oli vapaapainiohjelma RAW:n Edge, vieläkin muistan miten silloin fanitin jotain niin älyvapaata. :D
musta tuntuu jo itsekin pahalta tää, oma elämä alkaa tuntua niin vähäpätöiseltä kun ei ole miehenä Nikkiä...:D
Tirautin tänään pari kyyneltäkin...
Oon varmaan siksi tällaiselle altis kun ei kauheena ole enää intohimoa omassa suhteessa...
Tällä hetkellä ihastuksen kohde on Jason Isaacs
Luciuksena..... *kuolausta* Huh, ihan meinaa näppis kostua (ja joku muukin paikka....;D).
Mutta pitkäikäisin "ihastukseni" on Alan Rickman. Perhana, tyyppi on minua melkein 40 vuotta vanhempi ja sen äänen kuullessani suorastaan sulan.
mä elin tuolloin 80-luvulla Motley-fanina ja olin muuten ihastunut Nikkiin! :) Hotimpi se näyttäisi nyt vanhampana olevan (ainakin omaan makuun). On mullakin näitä päiväunia vieläkin silloin tällöin, tosin nykyajan julkimoista. :)
äMulla on kolme 1 slash 2 alan rickman ja 3´jim morrison, nahkahousut ja tukat 1&3 , JA yrmyt roolit Alanilla, soooooo HOT
mun mielestä ihan normaalia ja hauskaa kun välilä tulee tuollaisia ihastuksia :)
mulla on välillä itselläkin tuollaisia. ei ehkä noin rajuja ihastumiskohtauksia mutta pitää netistä käydä kuvia kuolaan yms yms.
viimeisin taitaa olla eicca toppinen :D
niin ja mulla ikää 32.