Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisiköhän multa ottaa lapset huostaan:

Vierailija
07.01.2012 |

Mulla ei pää enää kestä lasten kanssa. 3- ja 6-vuotiaat tekee mut hulluksi. Tänäänkin olen koko illan huutanut niille miten paljon vihaan niitä kun ne pistävät joka asiassa kampoihin ja mitä ikinä yritetäänkään tehdä on niin saamarin vaikeaa noiden kakaroiden kanssa.

Illat ovat yhtä helvettiä, lasten nukkumaansaaminen on mahdotonta. Yleensä huudan ja haukun ja uhkailen mm. poislähtemisellä niin kauan että lapset itkevät itsensä uneen. Olen yrittänyt muutakin mutta eivät kakarat tottele, tuo toimii parhaiten.

En kertakaikkiaan enää jaksa. Mies ei välitä, on koko ajan poissa. Nytkin kun sanoin että mulla on jaksaminen aivan lopussa, niin pakko oli äijän lähteä silti saunailtaan ja jättää minut tänne huutamaan kakaroille ja rikkomaan niiden leluja kun eivät suostu menemään nukkumaan.

Mä olen oikeasti maailman huonoin äiti, tajuan sen. Olisikohan joku joka haluaisi nuo saatanan marakatit, saisi täältä ilmaiseksi. Voisin maksaa jollekin jos tulisi hakemaan ne pois!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sieltä ei olla saatu MITÄÄN apua. Pelkkää tyhjänpäiväistä puhetta siitä että olisi ihan hyvä jos mies ottaisi välillä hoitovastuuta ja blaa blaa blaa, mitään ei kuitenkaan tapahdu koska tuo äijä ei tajua miten loppu olen.

Olen oikeasti todella kateellinen äideille jotka tuntuvat oikeasti rakastavan ja arvostavan lapsiaan. Kun minä katson nukkuvia lapsia, en tunne enää sitä lämmintä tunnetta sydämessä, vaan vihaa siitä että nuo ovat pilanneet elämäni ja toisaalta syyllisyyttä siitä että pilaan kahden pienen lapsen elämän loppuiäksi. Koska niin tässä käy. Hetkittäin pelkään että joku kerta käyn lapsiin käsiksi, mutta koskaan en ole niin tehnyt. Sanallisesti kyllä murskaan lapsiparat.

ap

Tämä on nykypäivänä NIIIN päälaellaan.

Tiedätkö ap. tuo sun sanallinen murskaaminen ja henkinen kylmyys on lapsille TUHAT KERTAA PAHEMPAA kuin se, että vaikka tukistaisit heitä kerran päivässä.

Fyysiset jäljet paranee, henkiset ei koskaan.

Mä en oikein ymmärrä tätä päähäntaputtelua tässä tapauksessa, kun äiti itse kertoo mitä lapsilleen tekee. Ei todellakaan ole mitään syytä " antaa itselleen anteeksi", ja olla kuin ei mitään tekisikään.

AP. on selvästikin oikeuttanut oman todella huonon käytöksensä lastensa käytöksellä, mikä aikuisen kohdalla ei vaan käy.

Nuo lapsethan hakevat hinnalla millä hyvänsä äidiltään huomiota. He haluavat, että äiti reagoi heidän toimiinsa tunteella, mutta eivät enää osaa hakea kuin sitä negatiivista huomiota, koska kierre on mennyt niin pahaksi.

Ja millainen äiti rikkoo lastensa leluja? Ihan oikeasti?

sen takia, että itse on paska ihminen.

Vierailija
62/63 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sieltä ei olla saatu MITÄÄN apua. Pelkkää tyhjänpäiväistä puhetta siitä että olisi ihan hyvä jos mies ottaisi välillä hoitovastuuta ja blaa blaa blaa, mitään ei kuitenkaan tapahdu koska tuo äijä ei tajua miten loppu olen.

Olen oikeasti todella kateellinen äideille jotka tuntuvat oikeasti rakastavan ja arvostavan lapsiaan. Kun minä katson nukkuvia lapsia, en tunne enää sitä lämmintä tunnetta sydämessä, vaan vihaa siitä että nuo ovat pilanneet elämäni ja toisaalta syyllisyyttä siitä että pilaan kahden pienen lapsen elämän loppuiäksi. Koska niin tässä käy. Hetkittäin pelkään että joku kerta käyn lapsiin käsiksi, mutta koskaan en ole niin tehnyt. Sanallisesti kyllä murskaan lapsiparat.

ap

Tämä on nykypäivänä NIIIN päälaellaan.

Tiedätkö ap. tuo sun sanallinen murskaaminen ja henkinen kylmyys on lapsille TUHAT KERTAA PAHEMPAA kuin se, että vaikka tukistaisit heitä kerran päivässä.

Fyysiset jäljet paranee, henkiset ei koskaan.

Mä en oikein ymmärrä tätä päähäntaputtelua tässä tapauksessa, kun äiti itse kertoo mitä lapsilleen tekee. Ei todellakaan ole mitään syytä " antaa itselleen anteeksi", ja olla kuin ei mitään tekisikään.

AP. on selvästikin oikeuttanut oman todella huonon käytöksensä lastensa käytöksellä, mikä aikuisen kohdalla ei vaan käy.

Nuo lapsethan hakevat hinnalla millä hyvänsä äidiltään huomiota. He haluavat, että äiti reagoi heidän toimiinsa tunteella, mutta eivät enää osaa hakea kuin sitä negatiivista huomiota, koska kierre on mennyt niin pahaksi.

Ja millainen äiti rikkoo lastensa leluja? Ihan oikeasti?

sen takia, että itse on paska ihminen.

En todellakaan suosittele ap:lle tukistamista, se vaan pahentaa tilannetta, kun ollaan jo tuossa pisteessä.

Ihmettelen vaan, miten ihminen voi taputella itseään tuollaisessa tilanteessa olalle, että lapseni itkevät itsensä uneen sen jälkeen kun olen huutanut niille koko päivän ( toisensa perään) että vihaan niitä, ja rikkonut niiden leluja, mutta enpähän ole fyysisesti kajonnut... Se ei ole mikään saavutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti lasten huostaanottamista jos sitä pelkäät.Se,että haet apua kertoo,että haluat apua perheellesi,se katsotaan positiiviseksi.Saatat saada perhetyöntekijän apua arkeen ja ohjausta ja opastusta kasvatusasioissa.SOITA sinne HETI huomenna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi