Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille, jotka käytätte e-pillereitä useita liuskoja peräkkäin

Vierailija
06.01.2012 |

Onnistuuko joku useamman liuskan käyttämisellä oikeasti välttymään vuodoilta?

Itselläni nyt eka liuska Yasmineita takana, ja aloitin suoraan toisen liuskan sillä kuvitelmalla, että vuoto tulisi vasta pilleritauon aikana. Käytin pari päivää uutta liuskaa ja jo alkoi erittäin runsas vuoto - äkillisesti. Enpä muista milloin olisi näin runsasta vuotoa ollut, isoja hyytymiäkin jatkuvasti.

Onko jollakulla vastaavaa kokemusta? Vai eikö nämäkään pillerit vaan minulle sovi. Jouduin jo luopumaan Mirenasta 7 kk:n käytön jälkeen jatkuvien tiputteluiden ja ihon kunnon radikaalin huononemisen vuoksi. Kallis oli sekin kokeilu :-(

Mitähän kokeilisi sitten seuraavaksi... Alkaa huumori olla vähissä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane Novaa. Se oli muistini mukaan minulle kaikin puolin hyvin sopiva tuote. Lääkäri tyrmäsi sen kuitenkin heti suoralta kädeltä vanhanaikaisena hormonipaukkuna, eikä suostunut sitä minulle määräämään. Onkohan siihen kuitenkaan mitään järkevää syytä, jos kerran muut (siis kokeilussa olleet Cerazette, Mirena ja nyt ilmeisesti myös Yasmin) ovat osoittautuneet sopimattomiksi?

Haluaisin vain varman olon sekä ehkäisyn että vuotelun puolesta (toki terveyttäni menettämättä) *huoh*

Vierailija
22/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis ap, jolla ikää 35+ ja lapsia riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt noita nyt vajaa pari vuotta, ja hyvin toimii. Kerran, kun omaa ajattelemattomuuttani vedin kolmatta liuskaa putkeen, niin silloin tuli välivuotoa. Kaksi liuskaa putkeen toimii hyvin.

Ja totta, kannattaa ensin antaa kehon tottua uuteen merkkiin ennen kuin napsii niitä useamman liuskan putkeen, niin kuin joku tossa aiemmin jo sanoi :)

Vierailija
24/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo,että oisin jo vaihdevuosi-iässä,mut kylläpä ne kammotukset taas palas,kun Cerazetten lopetin. Tiedän,että moni ihan eri mieltä,mutta mulla toimivat.

Vierailija
25/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kannattaisi jättää nyt tämä kakkosliuska (josta näyttäisi olevan neljä pilleriä otettu) seitsemäksi päiväksi tauolle, ja jatkaa sitten? Vai saanko kroppani vain enemmän sekaisin.

Lääkäri sanoi näitä määrätessään, että voin tehdä kummin tahansa: aloittaa yksi liuska kerrallaan ja tauottaa, tai sitten käyttää useamman liuskan putkeen. Taisin valita väärän vaihtoehdon :-(

ap

Vierailija
26/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse söin Mercilon pillereitä jopa vuoden putkeen eikä tullut vuotoa. Mitään haittaa siitä ei ollut, koska eihän ne kuitenkaan kuukautiset ole mitkä pillereitä syödessä tulee vaan tyhjennysvuoto. Ainut, että nyt kun lasta yritetään niin munasarjoja pitää hieman "herätellä" ja tasoittaa kuukautiset Terolutilla.

Vierailija
27/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön Mercilonia aina kolme liuskaa putkeen, hyvin on toiminut jo vuosia.

Vierailija
28/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane Novat, vaikka olin 32-vuotias ja lievästi ylipainoinen. Lääkäri sanoi, että noi on ihan turvallisia pillereitä, ei mitään hormonipaukkuja, eikä mun ikä tai paino ole mitään riskitekijöitä.

En muista numeroa, mut olen se joka vaihtoi Yasminesta Diane Novaan.

Vierailija
29/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Mercilonien kuin Cerazzettejenkin kanssa. En syö enää liuskoja putkeen, tulee vain kalliimmaksi. Suosiolla tyhjennysvuoto ja sitten uusi liuska.

Vierailija
30/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin pillereita joskus kauan sitten, mutta ei sopineet. Sen jalkeen ollut kaytossa vain rytmimenetelma, se on luonnollinen ja toimii. Eika vauvan tulo sita paitsi ole mulle mikaan ongelma. Se on niin ihanaa!!!

Vierailija
31/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta missä hinnoissa eri pillerit ovat? Vaikka 3 kk:n paketti käyttämääsi merkkiä?

Sillä on oikeasti taloudellista merkitystä pidemmällä ajalla, jos jättää viikon tauon suhteessa siihen, jos tauottaa harvemmin.

ap

Vierailija
32/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen kuukauden satsi 20,30 euroa.

Vierailija
33/35 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä

Itse en uskaltanut heti ottaa putkeen, vaan annoin kehoni totutella pillereihin muutaman kk.. Tiedä sitten vaikuttaisiko vai ei, ehkä oot herkempi?

Oon syönyt Yazeja pari vuotta, yleensä nykyään pari kolme laattaa putkeen (tai niin, että otan kaksi "välipilleriä", niin ettei tartvitse heti alottaa uutta, mutta ei myöskään tule vuotoa) eikä ole mitään ylinmääräsiä vuotoja ollut kuin kerran muutaman päivän. Sekin johtui vaan siitä että olin unohtanut yhen päivän pillerin kokonaan ja otin 2 kerralla..

Yazit on mulla muutenki toiminu aikas hyvin, varsinki juuri putkeen ottaessa ei ongelmia, joten en oo uskaltanu vielä vaihtaa halvempiin. Yaz kun on aika ruton kallis, ostaa sitte monta kerralla tai ei..

Vierailija
34/35 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä syön niitä putkeen kun ohjeessa ei annettu muita ohjeita ja kuukkautisia ei ole tullut viime vuoden jälkeen ei yhtään

Vierailija
35/35 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön cerazetteä ja olen ollut ensimmäisen liuskan puolivälistä ilman vuotoa yli vuoden. Kukaan ei ole sanonut ikinä että pitäisi menkkojen takia lopettaa käyttö. En tosin halua lapsia ja hormooniongelmia muutenkaan. Sopii minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi