Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^^Pitkään tuhdanneiden TALVI^^^

Kommentit (146)

101/146 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitätkö Sofi tietoja:

Karoliina81

Molemmat 30 v.

Esikoista toivotaan

Yritys aloitettu 05/10

Hoidot aloitettu 12/11

1. OI 01/12 -

1. IUI 02/12 -

Sara: Mä söin yhden kuurin tuota Primolutia kun yhdet kuukautiset eivät meinanneet millään loppua (vuotoa tuli 3 viikkoa) ja tuo kuuri sitten lopetti sen vuodon. Mulle ei tullut kyllä mitään sivuvaikutuksia siitä, toivottavasti ei sullekaan tule. Harmin paikka, että joudutte nyt odottamaan vähän aikaa. Mutta hyvä tietysti hoitaa se kysta pois.

K@tk@: kiitos peukuista, harmi ettei nyt onnistunut :( Täytyy vaan ajatella niin, että meillä on hoidot vasta niin alussa, ettei saa vielä luovuttaa. Mukava kuulla, että teillä on hoidot alkaneet hyvin. Paljon tsemppiä!! Mulle lääkäri sanoi, että Pregnyl tuo plussan r-testiin vielä 10-12 päivää pistämisestä. Ekassa hoitokierrossa kokeilin piruuttani 8 pv piikin jälkeen, eikä tullut edes sillä plussaa.

Sofi: Kiitos sullekin tsemppauksesta :) Ja kiitos tuosta Procren-infosta. Itselle on vielä aika epäselvää tuo ivf-hoito ja siihen liittyvät lääkkeet, mutta ehkä sitten ens kuussa tutumpi niiden kanssa. Onpa mukavaa, että pääsette punktioon! Koska se olikaan? Ja tosi hyvin sulla noita munarakkuloita! Toivotaan hyvää saalista :)

Vacsuli: Oletko jo testaillut? :)

Inkeri: Voi ei, iso hali sulle! Älä kuitenkaan vielä luovuta. Ehkä ajatukset muuttuvat vielä kun annat ajan kulua vähän eteenpäin. Tiedän kyllä tuon pettymyksen tunteen ja uskon, että se on vielä suurempi tuossa ivf:ssä ja PAS:ssa kuin mitä inssissä. Paljon jaksamisia!

Marjana: Mulla ei ole tullut vielä mistään lääkkeestä sivuoireita, paitsi ehkä jonkinlaista yleistä väsymystä. Tuntuu, ettei meinaa jaksaa tehdä mitään ylimääräistä, mutta voi tietysti johtua muistakin asioista. Mutta pahaa oloa tms. ei ole tullut. Pidän sulle paljon peukkuja, että inssi onnistuu tässä kierrossa! :) Toivottavasti saat työasiat järjestettyä. Älä suotta ole huolissasi, teilläkin hoidot vasta kunnolla alkamassa ja nyt niitä tuloksia voi sitten alkaa tulemaan. Mutta tiedän kyllä nuo vuoristorataa menevät tunteet.

MäntäneN: saitko soitettua polille ja selvitettyä miten etenette?

Joo, eli ei tuottanut tulosta meidän eka inssi :( Eihän niissä ole kuin se 10-15 % onnistumisen mahdollisuus, mutta siltikin harmitti ihan järjettömästi. En ehtinyt edes testata kun vuoto alkoi lauantaina ja perjantaina oli se 2 viikkoa inssistä kun olisi saanut testata. Positiivista oli se, että kierto oli nyt lyhyempi kun edellisellä kerralla, eli nyt ”vain” 32 päivää kun viimeksi oli 35 päivää. Tänään aloitan taas Femarit ja perjantaina vika Femar ja eka Puregon-piikki. Saa nähdä, ehditäänkö tässä kierrossa inssiin, kun mies on työmatkalla vkon 12 ja inssi pitäisi tehdä viimeistään pe 16.3. ja sillon on vasta kp 14 ja mulla ei ole tuossa vaiheessa ollut vielä riittävän suuri/suuret munarakkulat. Menen ultraan ens viikolla niin katsotaan silloin tilanne ja mahdollisesti vielä voidaan nostaa Puregon annosta. Toivottavasti nyt saataisiin se inssi tehtyä tai tämä kierto menee hukkaan.

Aurinkoista viikon alkua kaikille!

102/146 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi sanoa että ketuttaa ja paljon!! Jää meiltä nyt sit inssi tässäkin kuussa välistä kun kp:t sattuu viikonlopulle, eikä poli tietenkään ole silloin auki.. Kerkesin eilen aloittaa Femarit, niin eivät tässä kuussa voi aloittaa myöskään IVF-hoitoja.. Ai luoja että tulee taas vastamäkeä ja joku potkii päähän oikein urakalla :(

Follikkeliultraan varasin kuitenkin ajan, kun sieltä yosta suosittelivat, turhaa juoksemistahan se on, mutta minkäs teet. "Jos sen nyt kerkeisi vielä vlopun jälkeen tekemään".. No hanskat kaivossa tältäkin kierrolta.

Pahoittelut inkerille, karoliinalle..

Mites sofilla, oliko keräysaika jo? Tulehan ilmoittelemaan, täällä jännäillään mukana :)

Entäs Vasculi?

Olikos muita, oon taas laiska kun en jaksa aukaista tuohon vierelle tuota sivua :D

Mutta oikein aurinkoista maaliskuun alkua kaikille! Toivotaan, että tuo ilman lämpeneminen auttaisi hieman tässä elämän loskassa tarpomista

M 4/30-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 12 (tai 11), testasin negan. Ei ollut mikään herkkä testi. Testi maanikkona testaan varmaan myös huomenna kun satuin saamaan pari ylimääräistä kaverilta. Luteaali mulla 12 päivää, siis en heitä kirvestä kaivoon, vielä.

T:Vacsu 32/28-36, yk15

Vierailija
104/146 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polilla oli (taas) ajat myöhässä ja kiire iltavuoroon.. Sitten oonkin ottanut 1,5vko lomaa hoitoa varten..

Eli noin 15 hyvän kokoista munasolua näkyi, limis 11mm. Tänään vielä Menopur, huomenna pregnyl ja maanantaina punktio!! Jännittää ihan hulluna, kaikki!! Punktio, kivut, solujen määrä, hedelmöittyneiden määrä, mahdollinen raskaus...

Paremmalla aikaa lisää,

Sofi

Vierailija
105/146 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on the house. Tänä aamuna pärähti paikalle. Fiilikset sen mukaiset. Pari nega testiä ehdin siis tehdä.

- Vacsu kp 1/26-38, yk16

Vierailija
106/146 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vacsulille pahoittelut tädin tulosta!! Siihen ei sitten koskaan totu siihen tuskaan mitä se tuo tullessaan..:(

Täällä alkaa olla aikas tukala olotila. Olo on hyvin turvonnut, eikä tuota alavatsan seutua oikein unohda hetkeksikään. Sen verran epämiellyttävää kiristelyä siellä on.. Mutta sen ne about 15 kypsyvää munista aiheuttaa.. Jännittää ihan hurjana, toisaalta ei voi uskoa, että punktio on jo ylihuomenna..

Tuun kertoilemaan maanantain kuulumiset, kunhan sen verran toivun ja kykenen..

Kovasti tsemppiä itsekullekin kunkin omaan tilanteeseen!!!:)

Sofi

Vierailija
107/146 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ollu niin kiireinen, etten oo kerenny kirjottaa, lukemassa oon käyny, mutmut...

Nyt on kuulkaa niin piinaavaa, tissit on ihan pirun kipeet, alavatsaa juilii (ihan kuin menkat olis just alkamassa) ja tänään alkoi sitten selkäkipukin, joten taitaa tää kierto olla sitten tässä! Parit testitkin oon tehny, negaa molemmat näyttäny (jos ny ihan väkisin haluu kuvitella, niin EHKÄ niissä on näkyny haamunhaamun haamu) mut mä oon vaan kuvitellu... (no ainakin on pregnyl lähteny kropasta, jos jotain hyvää haluu hakee...) No, ens viikolla pääsee sitten testaamaan, perjantaina on "pakko" testata, kun oon lähössä sillon illalla viihteelle tyttöjen kanssa, sit jos oonkin raskaana, niin täytyy kehitellä jotain... He kun arvaavat kuitenkin mitä on tapahtunut...

Maanantaina olisi sitten paluu arkeen, elikkäs töihin pitäs mennä ja pojat viedä hoitoon... Voipi tuottaa pientä erimielisyyttä nuoremman kohdalla... Hän kun ei oikein pidä pk:ssa olemisessa, tai siis sinne lähdöstä. Isompi taasen nauttii täysin rinnoin kun saa olla kavereiden kanssa! Ihana loma on kyllä ollut, ollaan nautittu koko perhe toistemme seurasta ja vapaasta ajasta!

Kiitokset vastauksista! Mä oon niin pihalla noista (tai siis en muista vanhoja...) et mitkä näkyy yms. testeissä...

Mäntänen, toivottavasti nyt jotenkin onnistuis teillä nuo hoitoaikataulut! Ei oo kiva, kun menee kuukaudesta toiseen moiset!

Vacsulille pahoittelut tädistä!

Sofillahan vaikuttaa hyvältä! Hienoa! Onnea maanantaille!

katka kp 31/35

Vierailija
108/146 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki!

Peukkuja katka bd bd bd

Ja Sofi, sulla on jännät ajat. Ainakin pikkuisten määrä on lupaava, tsemppiä.

Mäntänen, voi itku.

Vacsuli, töykeä vieras tuo täti, aina tulee kutsumatta.

Omaa napaa. Kun vuorokausi vaihtuu, niin mulla on rv 9+0. Vähän jännittää, ennen ekaa poitsua oli km juuri 9+0. Nyt ollaan itse asiassa jo vähän "pidemmällä", kun lasken rv:n hedelmöityshetkestä. Kuukautisten mukaan olisi jo rv 9+3. Kökköä oloa on ollut, turvotusta ja väsymystä, mutta ei onneksi oksuja. No, enpä teille näistä "vaivoista" halua hehkuttaa, kun varmaan jokainen "kökköilisitte" yhtä tyytyväisenä kuin minä.

Toivotaan, että kevätaurinko tekee tehtävänsä ja pian tekin olette tuolla odottajien puolella.

Plussatuulia puuh puuh

TaigaQ ja "Tirppu" rv 8+9

Vierailija
109/146 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yön aikana on kadonnut KAIKKI "oireet" ja aamulla testi näytti niiiiin negaa kuin olla ja voi! Että nyt oottelen niitä menkkoja loppuviikolla alkavaksi...

Katka kp 32/35 ja mieli maassa :(

110/146 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi: Sillä ajatuksella minä pyrin näitä juttuja lukemaan, että saisi jotain oppia itsellekin jo etukäteen, jos siihen IVF-hoitoon syksyllä joutuukin. Kerrohan sitten miten punktio sujui ja kaikki muukin.

Ei minulla ole ultraa ennen tuota inssiä. Ihan siitä syystä, että minä en oikeasti saa järjestettyä itseäni paikalle niin usein, kun työmatkaa on se tunti suuntaansa. Eli jos nyt tiistaiaamuna ei pärähdä plussaa ovistestiin, niin perun sen inssiajan siltä päivältä ja yritän saada sen ajan sitten, kun ovis tulee. En edes oikein ymmärtänyt miten siitä ultrasta voitaisiin niin tarkasti laskea se ovulaation ajankohta? Mietin vaan, kun kyllähän ne rakkulat eri ihmisillä kasvaa erikokoisiksi ennen irtoamista...

Mäntänen: Eikö teillä sitä ovista pysty siirtämään jotenkin arkipäivälle? En tiedä miten noissa menetellään, mutta itse siirsin ihan omin avuin viimeksi Clomeilla ovulaation arkipäivälle, kun muuten olisi ollut viikonloppuna. En kyllä edes lääkärille tunnustanut tätä, että omin päin aloitin Clomi-kuurin eri päivänä kuin ohje oli.

Karoliina: Olin niin harmissani, kun luin, ettei teillä tärpännyt ekassa inssissä. Jotenkin olisin kaivannut hyviä uutisia inssissä onnistumisesta. Toivottavasti saatte uuden inssin jo tähän kiertoon.

ON: Täällä odotellaan sitä inssiä ja toivotaan, että ovis tulisi tiistaina. Voi itku, jos se ei mene kuten suunniteltiin ja käykin niin, etten saa sitä inssiaikaa muulle päivälle. Jomotuksia on alavatsalla kyllä lupaavasti. Kuhan vaan ei vielä aamulla päräytä sitten ovisplussaa. Eli aamulla testaan nyt eka kerran ja oireiden perusteella ehkä illalla uudestaan. Ei sillä iltatestauksella ole oikeastaan mitään muuta merkitystä, mutta jos silloin tulee plussa, niin osaan jo valmistautua tiistain inssiin.

Ihan kamalasti jännittää, että kaikki meneekin pieleen.

Marjana kp 12/28-30 yk 24

Vierailija
111/146 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sulle Sofi toivottelemaan ihan hurjasti tsemppiä ja voimia tuleviin päiviin! Nyt eletään todella jännittäviä aikoja. Täältä minä taustalta edelleen seurailen sun taivalta ja loppuun saakka aion täällä pysyä! Mulla on nyt peukut sulle tosi isosti pystyssä.. Toivotaan että kaikki menee nappiin ?

-Nelli

Vierailija
112/146 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät uutiset ovat ne, että ennakko-odotuksista huolimatta punktio oli lähes kivuton ja täysin siedettävissä.

Huonot uutiset ovat ne, että rakkuloiden määrästä huolimatta soluja löytyi vain 4. Pettymys molemmille.. Ei mitenkään varmaa, että edes siirtoon asti pääsee.. Helvetti soikoon, varmasti sydän kurkussa huomenna aina kun puhelin soi.. Jos se soi, siirtoa ei tule.. Muussa tapauksessa Tayssille keskiviikkona..

Takaisin sohvalle,

Sofi

113/146 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MäntäneN: Voi paska. Halit sinne. Se ei tunnu kivalta, kun menee kierto hukkaan. Voimia ja jaksamista sinne! Toivottavasti mieli on vähän parempi!

Vacsuli ja K@tk@: Pahoittelut myös sinne. Mulle oli kans kova paikka kun nämä viimeisimmät kuukautiset alkoivat. Mutta niin vaan se olo paranee ajan myötä. Ei muuta kun uutta yritystä vaan kehiin. Paljon tsemppiä!

Marjana: Pidän kovasti peukkuja teille, että pääsisitte tänään inssiin! Tuohon sun kysymykseen tuosta ovulaatiosta ja ultrasta, eli kun munarakkulat on saatu kasvatettua tarpeeksi isoiksi joko Puregonilla tai jollain muulla lääkkeellä, niin pistetään Pregnyl-piikki, joka saa munarakkula irtoamaan ja olikos se nyt 24-36 tunnin tai jotain semmoista ajan sisällä piikistä. Eli sillä pystytään määrittämään, koska ovulaatio tapahtuu. Toivottavasti tämä selvensi. Sinä et käsittääkseni joudu piikittämään itseäsi. Onnea sulle siitä :) Ei ole meinaan mitään kovin mukavaa puuhaa. Tule kertomaan kuulumisia pian!

Sofi: Miten siellä? Eihän ole puhelin soinut? Pidän sulle myös kovasti peukkuja, että pääsette siirtoon saakka ja olisi hedelmöityneitä munasoluja! Eihän sitä kuitenkaan loppupeleissä tarvita kuin se yksi.

ON: Aamulla kävin seurantaultrassa. Limakalvo näytti olevan 6 mm ja yksi rakkula oli kasvamassa ja tällä hetkellä n. 13-14 mm. Lääkäri määräsi nyt tupla-annoksen Puregonia tälle ja huomiselle päivälle, eli 100 yksikköä kumpanakin päivänä. Viimeksi lääkäri sanoi, että munarakkulan tulee olla vähintään 17 mm, jotta inssiin mennään, joten eiköhän se sen verran kasva tässä parin päivän aikana. Torstaiaamuna mulla on vielä ultra, jossa varmistetaan, onko munarakkula sopivankokoinen ja sitten perjantaina se inssi. Jännittää vaan vähän se siittöiden määrä ja laatu. Viimeksi lääkäri määräsi 6 päivää taukoa ennen inssiä, mutta nyt tulee vaan 4 päivää. Mutta toivottavasti se riittää. Ja viimeksi siittiöitä oli se 14-16 milj. Puhuin lääkärille jo ivf:stä seuraavaan kiertoon. Eli siihen varmaankin mennään, riippuen nyt tietysti tämän inssin tuloksista ja siitä, milloin seuraavat kuukautiset alkavat, ettei osu pääsiäinen juuri niille päiville kun pitäisi tehdä punktiota ja siirtoa. Siinä tapauksessa tehdään varmaankin 3. inssi heti tähän perään. Tämmöistä täällä!

Vierailija
114/146 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä. Mä olisin siihen muksuun niin valmis. Kuten varmaan täällä kaikki. Taas käveli lapsenjumpassa vastaan naisia mahapystyssä. *huoh* Kade mikä kade.

Mulla on syöminen lähtenyt ihan käsistä. Ens viikolla pääsis liikkumaan taas. Tää turpoaminen vituttaa, mut itsestä vaan on kiinni, valitettavasti.

Vacsu 5/28-36, yk 16.

115/146 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi: Mutta ne neljä on parempi kuin ei mitään. Ja hieno homma, että punktio sujui odotettua paremmin.

Karoliina: Toivottavasti follikkelit kasvaa riittävästi ja voitte inssin tehdä. :) Juu minä en joudu piikittämään itseäni. Mietin juuri tuon Pregnylin käyttöä tällaisissa tilanteissa, joissa mentäisiin muuten omalla kierrolla, mutta että saisi sitten sen oviksen osumaan sopivalle päivälle ehkä tuolla Pregnylillä. Pitää keskustella lääkärin kanssa...

ON: Eilen on tehty ensimmäinen inssi! Hyvin meni, eikä sattunut lainkaan. Ainoa harmillinen asia oli, että siittiöitä oli pesun jälkeen melko vähän, mutta koska niillä oli 100% liikkuvuus, lääkäri ei edes epäröinyt inssin tekemistä. Ennen pesua liikkuvuus oli ollut 50%.

Kovin suuresti en siis jaksa uskoa tuon inssin tuovan sitä toivottua tulosta, mutta olen iloinen, että se on tehty nyt. Se on askel eteenpäin kuitenkin. Seuraavan kerran vaan pidetään vielä pitempi pidättäytyminen, jos saataisiin enemmän siittiöitä. Tosin eihän se siihen auta kestääkö ne pesua, mutta ehkä niitä jäisi sen jälkeenkin enemmän.

Sen inssin jälkeen on vaan tullut nyt hieman värillistä vuotoa. Liekkö se ihan normaalia?

Pieniä nippailuja on ollut, mutta niitä kyllä kuuluukin olla oviksen aikaan. Itseasiassa ihmeen vähillä kivuilla on tässä selvitty, että mietin jo tapahtuiko koko ovis vielä.

Mutta turhahan näitä on kamalasti jossitella... Tänään heilutellaan vielä peittoja varmuuden vuoksi ja sitten saa huokaista tämän kierron osalta.

Marjana kp 15/28-30 yk 25

Vierailija
116/146 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan rapotoimaan: menkat ovat olleet jotenkin oudot, 3 päivää runsasta vuotoa, 1 päivä vähän, ja nyt eilen ja tänään pinkkiä limaa.

Joutuu varmaan testaamaan että saa mielen rauhan

-Vacsu 6/28-36, yk16

Vierailija
117/146 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi taikauskoisena en voinut kertoa tänne, että soittoa ei tullut, kun pelkäsin, että se soitto tulee sitten heti sen jälkeen..

Olo on hyvä, toipuminen punktiosta oli yllättävän nopea. Nyt vaan jännittävät 2viikkoa edessä, epätodellista, että oikeasti voin pian olla raskaana..

Voin kertoa tarkemminkin koko hommasta, jos joku haluaa kuulla..:)

Nelli ?, olet myös ollut ajatuksissa!! Ihanaa vauva-arkea teille!! Toivottasti perässä vihdoin tultaisiin!!

Marjanalle onnittelut inssin onnistumisesta!! Samassa aikataulussa jännäillään..=D

Karolinalle tsemppiä meneillä olevaan hoitoon, toivottavasti ne sieltä spurttaa kunnon kasvuun!!

Vacsulille tsemiä outoon tilanteeseen, eihän sitä ikinä tiedä..;)

Terveisin,

Sofi

118/146 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi, ihanaa! Voi että toivon teille plussaa nyt tästä hoidosta! :) Kerro toki enemmän miten toimenpiteet meni. Olitko yksin vai oliko mies mukana?

Jos muuten jaksat päivitellä tuonne listaan minulle tämän

Marjana

Minä 26v, mies 28v.

Esikoista toivotaan.

Yritys aloitettu 03/2010

Labrat, aukiolotutkimus yms. tehty syksyllä 2011.

Minulla lievää monirakkulaisuutta ja miehen spermanlaadussa mahdollisesti heittoja.

Clomifen-kuureja (OI) 4 kpl -> ei tulosta

Clomifen-kuuri (OI) 02/2012

1. IUI 03/2012

ON: Ihmeellisiä alavatsan nippailuja ja repäisykipuja on ollut vielä tänäänkin. Ja seksin aikanakin tuntui vähän alavatsalla (kuten yleensä juuri ennen ovista tuntuu). Toivottavasti se ovis nyt oikeasti sitten oli, eikä nyt säikähtänyt tuota inssiä. :D Ei auta kuin yrittää keskittyä muihin juttuihin parin viikon ajaksi. Sittenhän sitä tietää taas hieman enemmän.

Marjana kp 15/28-30 yk 24

119/146 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Joo, kannattaa ehdottomasti kysyä lääkäriltä, josko voisitte jossain tapauksessa käyttää tuota Pregnyl-piikkiä, niin saisitte tarkemman ajan sille ovulaatiolle, eikä tarvitsisi jännittää, osuuko oikeaan hetkeen. Mukava kuulla, että inssi meni hyvin!! Nyt sitten peukut ja varpaat pystyssä, että tärppää! Mulla ei tullut viimeksi vuotoa, mutta eiköhän vähäinen vuoto ole ihan normaalia. Piinapäiviä sitten vaan :)

Sofi: Ihana kuulla, että yksi TOP-alkio lähti mukaan! Joo, kerro ihmeessä tarkemmin punktiosta ja siirrosta. Tässä varmaan hyvinkin lähellä se ivf, joten olisi hyvä tietää tarkka kuvaus, miten homma käytännössä menee :) Sen verran lääkärin kanssa puhuttu, että piikittäminen aloitetaan jo kp 2 ja käsittääkseni tällä kertaa ilman Femareita.

Aamulla kävin ultrassa ja oikealla puolella on nyt sitten kasvamassa yksi folli, tällä hetkellä 18 mm, joten inssi päästään huomenna tekemään :) Limakalvo oli 8 mm, joten sekin ihan ok. Nyt tietysti 50 % huonommat mahdollisuudet kun viime inssissä, kun on vaan yksi folli tällä kertaa, mutta tällä nyt mennään ja olen iloinen, että päästään se inssi tekemään, vaikka huomenna vasta kp 14. Pistän Pregnylin tänään kun pääsen kotiin, ja inssi on huomenna aamulla. Eli ei ole vielä irronnut, mutta parempi taas näin päin, että siittiöt on siellä odottamassa.

Vierailija
120/146 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Sofi että saitte kyytiläisen! Nyt rupeaakin sitten oikein tosissaan jännittämään sun puolesta :) Mä eilisen päivän roikuin vähän väliä täällä vilkuilemassa että miten sulle kävi.. pelkäsin jo pahintakin kun ei mitään kuulunut. Harmi että noin vähäksi jäi solujen saldo lopulta, mutta onneksi kuitenkin siirtoon pääsitte. Perseestähän se suoraan sanoen aina silloin itsellä hoitojen aikaan oli ettei pakkaseen jäänyt varastoa, mitä käyttää, vaan aina joutui uuteen stimulaatioon lähtemään. Mutta se edes että siirtoon pääsee, tuntuu paljon paremmalta kuin että jäisi ihan tyhjin käsin. Teillekkään ei mitään mahdotonta varastoa sinne pakkaseen nyt sitten tullut, mutta menikö sinne edes muutama? Toivoisin kovasti että sinne muutama varalle saatiin! Ei ihan heti kuluisi ne kaikki julkisen kustantamat hoidot jos plussa antaa hetken odotuttaa itseään. Mä haluun kuitenkin kovasti uskoa että se plussa teille tulee, jos ei nyt heti tästä, niin lopulta kuitenkin ?

-Nelli

p.s. Tsemppiä teille muillekkin tänne.. yrittäkää jaksaa uskoa, älkääkä menettäkö toivoa. Vaikka se vaikeeta onkin!