^^^Pitkään tuhdanneiden TALVI^^^
Kommentit (146)
Täällä onkin hienoja uutisia!
Paljon onnea Sofi! Nauti nyt jokaikisestä raskauspäivästä täysillä! :)
ON: Omaan napaan ei ihan niin hyvää kuulu. Ensimmäinen inseminaatio ei tosiaan tuottanut tulosta eli menkat alkoivat sitten eilen. :(
Uuteen inssiin varailtiin aikaa 11.4 ja toivotaan taas ovulaation osuvan sinne hollille. Ja miehen kanssa pidetään nyt pidempi pidättäytymisaika, jos saataisiin enemmän siittiöitä hoitamaan hommaa kotiin. Eli kauhea jännäily alkaa taas, että osuuko se ovulaatio kohdilleen vai meneekö kierto ns. hukkaan.
Marjana kp 2/28-30 yk 25
Vieläkään tämä ei ole mennyt tajuntaan, mutta pikku hiljaa, pikku hiljaa..:)
Polille menossa 19.päivä varhaisultraan, sen jälkeen tämä varmasti tästä konkretisoituu omasssa päässäkin.. Valtavan pitkältä ajalta tuntuu odottaa..=/
LA menee ihan joulukuun ekoille päiville, täältä siirtymässä "kilpailevalle" joulukuun toivottuihin, tiedoksi uteliaille Nellille ja Emmalle..;)
Marjana, harmi ettei teidän eka inssi tuottanut tulosta..:( Mites teillä muilla, Karolina ja Mäntänen, miten teilä kävi?? Voikun mä toivoisin kaikille omaa plussaa!!
Kevätpinonkin aika jo olisi! Mä luovutan vetovastuun, kenelle vain haluavalle..:) Tuon esittelylistan tuosta vaan kopioi uuteen viestiin, se on ihan helppoa..:)
Sofi ja muru rv4+4 (vasta!!)
täällä vauhdissa... Eilen (vai oliko jo toissapäivänä) kirjoitin, ja hävitin kirjoitukseni, mutta nyt lyhykäisyydessään...
Ensiksikin SOFILLE SuperOnnittelut! Hienoa!
Maanantaina kävin lääkärissä ja eipä ollu mitään menopur tehny mun munarakkuloille, tänään aamu puol kasi oli uusintaultra ja eipä ollu lisäpäivät ja lisälääkkeet (menopur) tehny mitään, joten nyt suuntana glucophane ja terolutit... voi pee! No, eipä tartte ootella kuin niitä menkkoja! Mä en oo ees pettynyt, kun tavallaaan tiesin, ettei mitään oo tehnyt menopur, koska oireitakaan ei ollut yhtään (kun taas viime kierrossa oli!) No, ens kierrossa sitten clomit, menopur ja glucophane... Katotaan oisko tosta coctailista mitään hyötyä, tarvii varmaan kysäistä ystävältä, josko ens kierrossa kävis vyöhyketerapiassa...
Mut, nyt ei jaksa enempää, huomenna mennään kyseleen tarjousta talopaketista... Josko ees joku unelma toteutuis...
Katka kp 15/35 ja jään ootteleen seuraavaa kiertoa... :/
Sofille paljon paljon onnea!! Ihan uutinen! :)Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka.
Eipä onnistunut meidän toinenkaan inssi, mutta nyt olin jo paljon paremmin varautunut siihen, joten pettymys ei ollut niin suuri kun ensimmäisellä kerralla. Päätettiin miehen kanssa, että pidetään tämä kierto taukoa noista hoidoista ja ehkäpä sitten toukokuussa yritettäisiin sitä ivf:ää. Kolmatta inssiä on minusta aika turha enää yrittää. Yksityisellä kun käydään, niin ei tarvitse tehdä sitä pakollista kolmea inssiä. Jään siis taustalle joksikin aikaan.
Karoliina kp 2
Tulin pitkästä aikaa kurkkaamaan tänne, ja näin ihanat uutiset! Oikein paljon onnea ja pidetään peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin! :)
Tsempit myös teille muille tuhtaajille!
Ennuli
Sofille hurjasti onnea plussasta!
TaigaQ:lle onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Nippe + tuplat 21+2