Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaakohan Egyptiin matkustaa hiihtolomalla?

Vierailija
04.01.2012 |

Sinne sais vielä paikkoja hiihtolomalle all inclusive 2+2 henkeä reilu 3000e/vko.

Kanaria on jo aika täynnä ja kalliimpikin.

Onko kukaan menossa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään aika usein Egyptissä, ei tosin noissa turistikohteissa eikä koskaan osteta pakettimatkaa. Ostetaan lennot erikseen (esim Turkish Airlines, Polish Airlines, Lufthansa on toisinaan ollut halpoja lentoja Egyptiin) Kairoon on yleensä lennetty ja on otettu hotelli vasta paikanpäällä riippuen ollaanko jääty Kairoon vai menty muualle. Ei koskaan olla maksettu tollasia summia meidän perheen Egyptin matkoista, kallein mitä on maksettu on ollut kuitenkin alle 1000 euroa koko poppoolta.

Jos pakettimatkan ja turistikohteeseen aurinkolomalle haluat niin Deturilla oli Sharm el Sheikhiin ja Hurghadaan äkkilähtöjä 209 euroa/vk/hlö, sis lennot ja hotellimajoituksen.

Vierailija
2/6 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahatauti ja Egypti taas kuuluu, samoin kopeloiva muslimimies ja Egypti kuuluvat yhteen. Kaksinaismoraali ja Egypti kuuluvat yhteen, samoin Egypti ja lika, mutta loma ja Egypti ei todellakaan kuulu yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahatauti ja Egypti = itse olen käynyt Egyptissä 6 kertaa - lyhin reissu oli 11 päivää, muuten olen viihtynyt siellä kuukauden-kaksi kuukautta kerrallaan ja koskaan en ole vatsatautia sairastanut siellä. En tosin ole syönyt missään turistiravintoloissa esim hotelleissa johoihin ihmiset ympäri maailmaa tuovat omat pöpönsä eri bakteerikannoista, vaan suosinut paikallisten suosimia ravintoloita. Mahataudilta välttyy parhaiten pitämällä huolta käsien pesusta saippualla ennen ruokailua.

Kopeloiva muslimimies ja Egypti = en ole koskaan kokenut naisten häirintää tai kopelointia muslimimiesten osuudelta, päinvastoin olen huomannut että muslimimiehet ovat niitä jotka laskevat katseensa jos tulee naisia paikalle eivätkä naisten kanssa yritä tehdä sen kumemmin tuttavuutta. Islamissa miesten ja naisten välinen sekoittuminen, koskeminen (myös kättely), yksinolo jne on kiellettyä - eli en usko että ainakaan mitkään uskoaan harjoittavat hartaat muslimimiehet ketään kopeloisivat. Toinen tilanne voi olla jossain turistkohteen diskossa tai baarissa, josta tuskin ketään harjoittavia muslimimiehiä muutenkaan löydät.

Likaa Egyptissä on, jätehuolto ei siellä pelaa samalla tavalla ja roskista voi olla jopa vaikea löytää joissain paikoissa. Ikävintä on joidenkin ihmisten asenne, että heitänpä roskan maahan kun muutkin on heittänyt :(

Vierailija
4/6 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Dubai?

Vierailija
5/6 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lähtisin jos meiltä löytyisi 3 tonnia.

Vierailija
6/6 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää vieläkin, kun miehes sisko kertoi, että hänen ystävä perheensä lapsi siepattiin siellä vuosia sitten.

Kaveri oli siellä miehensä kanssa kaksistaan tässä viimevuonna.