Otan punkkua ja pidän joululahjavalvojaiset - muita?
Kohta lähtee paketointitehdas käyntiin kunhan oon ekan lasin punkkua litkinyt :)
Kommentit (21)
mutta lasissa ei ole kuin kokista.
Kuten arvelinkin, tänään ei ois mennyt kuin hermot sen aloittamista odotellessa...lapset jännää huomista niin että riekkuvat ja vonkuvat vielä, vaikka pitäis jo nukkua...
Ja urakka voi alkaa :)
Juon tosin jo viiniä, kun mies lukee satua, mutta kohta teen vielä glögikakun, pesen vessan ja sitten aloitan pakettitehtaan. Eilen paketoin 14 lahjaa, ja tänään on sitten vuorossa melkein saman verran. Eilen meni puoli neljään ja tänään varmaan saman verran.
ja parit konjakit lahjapullosta.
Ja moralistit, älkööt vaivautuko narisemaan, sillä olen ottanut lasillisen pitkin iltaa ja syönyt bälissä, eli en ole humalassa. alkoholia voi nauttia myös sivostuneesti
odotuksen ajan taidan tässä pari lasia valkkaria otella. Hyvää joulun odotusta kaikille!
jos noin kauan menee ;)
Juon tosin jo viiniä, kun mies lukee satua, mutta kohta teen vielä glögikakun, pesen vessan ja sitten aloitan pakettitehtaan. Eilen paketoin 14 lahjaa, ja tänään on sitten vuorossa melkein saman verran. Eilen meni puoli neljään ja tänään varmaan saman verran.
Ja moralistit, älkööt vaivautuko narisemaan, sillä olen ottanut lasillisen pitkin iltaa ja syönyt bälissä, eli en ole humalassa. alkoholia voi nauttia myös sivostuneesti
ei ne bälissä syömiset näytä tehoavan kirjoitustavastasi päätellen :)
Näinköhän otat sivoustuneesti,ei ne bälissä syömiset näytä tehoavan kirjoitustavastasi päätellen :)
ei saa nyt lapset raitista joulua :(
Tero
Mutta jouluvalvojaiset jatkuu :D
Punkkua ja glögiä juotu ja juontikin jatkuu :D
ja parit konjakit lahjapullosta. Ja moralistit, älkööt vaivautuko narisemaan, sillä olen ottanut lasillisen pitkin iltaa ja syönyt bälissä, eli en ole humalassa. alkoholia voi nauttia myös sivostuneesti
Glögissä terästeenä punkkua. Ihanaa - vuoden paras päivä alkaa reilun tunnin kuluttua!
Tunnelmallista joulua kaikille!
Punkkulasi edessä ja kohta aloitan sen urakan kunhan lapset varmasti nukkuvat.
Ei ole lahjoja joita paketoida - lähisuvun aikuisten kesken ei osteta ja lasten lahjat on jo paketoitu ja perille toimitettu.
Glögiä sen sijaan kyllä tässä maistellahan. :) Glögivalvojaiset siispä.
Valvon kinkun paistumista ja otan vähän olutta.
Alle kaks tuntia on kinkku vasta paistunut, joten useita tunteja vielä menee. Siitä lähtien, kun kinkun sain alkuviikosta kotiin, olen innolla odottanut tätä yötä.
Ja meillä kinkku paistetaan perinteisesti juuri niin, että myöhään illalla aloitetaan ja jossain vaiheessa aamulla lopetetaan.
Ihania valvojaisia kaikille! Minä napsautan nyt toisen siiderin auki ja alan tehdä glögikakkuun kiillettä. Ollaanhan sivostuneesti sitten ;)
heh minäkin täällä valvon, mutta kinkut on kyllä jo pois uunista että en tiedä että miksi?? aina joku syy löytyy;) mutta tosiaan olutta otan, en edes ikinä ole ennen käyny vauva.fi sivulla ja en edes itse asiassa ole äiti, mutta täällä tuntuu olevan asiallista porukkaa ja mitäs sitä muutakaan yksin kotona duunailis=)
Ei sitä äiti tarvitse olla että voi täällä roikkua :)Täällä myös olutta lipittelen, kun sain just lahjat pakettiin ja kinkku vielä uunissa. kaikki muut jo nukumassa ja vihdoin omaan aikaa...
Kuten arvelinkin, tänään ei ois mennyt kuin hermot sen aloittamista odotellessa...lapset jännää huomista niin että riekkuvat ja vonkuvat vielä, vaikka pitäis jo nukkua...