Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko nyt uskotte? Rokottaminen voi olla haitaksi ja luoda superpöpöjä

Vierailija
03.01.2012 |

Lukekaa vaikka tämä: http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/uutinen?id=27688

Esim.kun tavallinen vesirokko jää sairastamatta rokotuksen takia,voi tilalle tulla muuntunut,pahempi versio.

Sama koskee kaikkia rokotuksia.

Miettikää sitä kun viette lapsenne piikille vain koska muutkin niin tekee ja terveyden"hoitaja"suosittelee.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokko haettiin aiemmin vaikka naapurin lapselta ja kaikki joi samasta lasista jotta sairastaisivat sen taudin.

Eikä siitä todellakaan ollut mitään haittaa.

Vesirokosta on osalle sairastuvista todella haittaa. Vakavana tuleva tauti itsessään on tuskainen ja voi jättää elinikäiset arvet. Jälkitauteihin voi kuolla.

Vierailija
42/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko vuosisataiseen yliopistotutkimuksiin perustuvaan viralliseen lääketieteeseen, siis tieteeseen, vai itseoppineiden gurujen höpsismiin eli omissa yrtti- ja homeopatia opistoissa opittuihin uskonkappaleisiin.

Ei nyt aleta noin viidettä kymmenettä ketjua samasta aiheesta, mutta kyllä länsimaalaisella lääketieteellä on todettu syy-seuraus suhde nykyisten ihmisten odotettavissa olevaan elinikään ja terveyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että EN hakenut lapselle vesirokkorokotetta

sai sen sitten 9-vuotiaana ja tauti oli todella kova, kuume nousi korkealle ja pysyi päiviä ja rakkuloita oli pitkin limakalvoja, pissalla käyminen oli pelkkää huutoa, ja arvet paranivat yli puoli vuotta

Vierailija
44/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että rokotteita ja muita toimenpiteitä pitää harkita paljon tarkemmin, kun kyse on työtehosta eikä terveydestä. Niin kauan, kun rokotteet säästävät ihmishenkiä, saavat ne aiheuttaa sivuvaikutuksia. Jos taas tarkoitus on helpottaa elämää ja vähentää sairaspäiviä, kriteerit rokotuspäätökselle ovat ihan toiset. Vesirokkorokote ei kovin monta ihmishenkeä pelasta.

Vierailija
45/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä uskon sitä mä uskon tätä mä en osaa ajatella itse ollenkaan.

Vesirokko haettiin aiemmin vaikka naapurin lapselta ja kaikki joi samasta lasista jotta sairastaisivat sen taudin.

Eikä siitä todellakaan ollut mitään haittaa.

Nyt ei saisi olla mitään tauteja JOTTEI ISIT JA ÄIDIT OLISI POIS TÖISTÄ VAAN TUOTTAISIVAT RAHAA YHTEISKUNNALLE.

SAMALLA THL SAA LISÄÄ TUKEA.

Mulle on ihan sama kelle menee rahat kunhan se on mun lapsen parhaaksi. Mä pohdin edelleen tota vesirokotetta, otanko vai en?

Mä ajattelen omilla aivoilla ja sun totuus ei ole välttämättä se mun totuus ja uskon mihin uskon, sehän ei kuulu sulle yhtään.

Vierailija
46/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole sekoittanut yhtään mitään.

Kun sikatautia vastaan rokotettiin,selvittiin tästä"tosi"vaarallisesta taudista.

MUTTA,nyt varoitettiin uudesta taudista jota tuskin olisi tulossa jos ei oltais pelleilty sikataudin kanssa.

http://www.iltalehti.fi/flunssa/2011090114303105_fl.shtml

Ja kiva kun jotkut kommentoi lukematta thl:n sivuilla olevaa juttua.

Kuinka paljon kirjoittajalla on taustalla lääketieteen tai virologian opintoja?

Vierailija
47/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi.

Nyt se säästyi kaikilta myrkyiltä joita niissä on.

Ja hei,nyt sillä on 100% suoja tautiin.

Rokotteella saa 30-40% TODELLISEN suojan.

Näitä 80-90% puhuu vain thl jotta hullut mammat uskoisi.

Vierailija
48/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteita ei tosiaankaan tarkisteta yksitellen eikä kukaan tiedä mitä rokotteet aiheuttaa koska jokainen reagoi niihin yksilöllisesti.

Rokotteita ei tarvitse tarkistaa yksitellen, riittää kun rokote-erä tarkistetaan. Ei se litku piikistä toiseen vaihtele enää sen isomman sammion jälkeen.

Vierailija
49/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset toimii osin koekaneina kun rokotteiden pitkäaikaisia vaikutuksia ei tunneta.

Allergiat ja astma lisääntyy jatkuvasti. Niinkuin myös syovät ym.

Rokotteiden vaikutusta niihin ei tutkita.

Kyllä isit ja äidit voi ihan hyvin olla lasten kanssa joskus kotona.

Ei joka tautia tarvitse yrittää estää.

Vierailija
50/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma kun uskon että rokote suojaa sikotautia, tuhkarokkoa, hinkuyskää, isorokkoa, kurkkumätää jne. vastaan, kun yksikään tuntemani lapsi ei ole noita sairastanut.

Vierailija
51/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset toimii osin koekaneina kun rokotteiden pitkäaikaisia vaikutuksia ei tunneta.

on yli 70 vee ja tuossa se vaan porskuttaa vaikka se kuuluu ensimmäisiin massarokotettuihin sukupolviin. Mutta ehkä ne kamalat pitkäiaikaisvaikutukset kohta paljastuu? Tosin se on nyt jo elänyt pitempään kuin omat vanhempansa.

Vierailija
52/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se säästyi kaikilta myrkyiltä joita niissä on.

Kuten vedeltä vai?

Ja hei,nyt sillä on 100% suoja tautiin.

Eikä ole. Vesirokon voi saada toistamiseen, vaikka harvinaista onkin.

Rokotteella saa 30-40% TODELLISEN suojan.

Valehtele vielä vähän lisää.

Vuoden suoja 100 %, kahden vuoden 98 % ja 7-vuoden suoja 95 %. Ja tauti rokotetulla on jokaisessa tapauksessa helkkarin paljon lievempi, vaikka sen saisikin.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1659052?dopt=Abstract

Ja kas kummaa, tutkimukset.

Vierailija
53/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa? Sun kaltaiset lisää pari uutta sekotetta sinne aikaisempaan rokotecoctailiin. Paljonkos siellä jo onkaan niitä!

Eikä tämä ole mikään uusi juttu. Vaihtoehtolääkinnän professorit on jo vuosikymmeniä puhunut näistä asioista. Siksi minäkään en antanut silloin kuin muutaman rokotteen lapsilleni.

Mutta mitä me oikein tehtäis kun lapseni ovat olleet niin terveitä ilman rokotecoctailia???

Mä pelkään jo minkä hirmuepidemian nämä tehococtailit vielä kehittävätkin. Luuletteko, että rokoteohjelma on edellä vai jäljessä näissä superepidemioissa??

Vierailija
54/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä me oikein tehtäis kun lapseni ovat olleet niin terveitä ilman rokotecoctailia???

Kyllä sitten rokotehörhöilymammankin alahuuli alkaisi väpättämään, jos kaikki oikeasti kammottavat taudit leviäisivät taas ihmiskunnan vitsauksiksi. Sanopas, montako tuhkarokon tappamaa ja vammauttamaan lasta hyväksyisit sanotaan vaikka per vuosi puhdasotsaisen rokottamattomuuden hinnaksi?

Vierailija
55/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiat ja astma lisääntyy jatkuvasti. Niinkuin myös syovät ym.

Rokotteiden vaikutusta niihin ei tutkita.

Kyllä isit ja äidit voi ihan hyvin olla lasten kanssa joskus kotona.

Ei joka tautia tarvitse yrittää estää.

Syöpä lisääntyy lähinnä sen takia, että elinikä on vuosikymmeniä korkeampi kuin ennen rokotuksia, ei kuule entisaikojen suomalainen ehtinyt syöpään kuolla, kun oli jo haudassa kulkutaudin takia jo 30-vuotiaana tai nälkään kuoli.

Vierailija
56/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selville miten rokotteita tehdään? Se jos mikä on niin salaista touhua kuin olla voi! Mediasta olen saanut lukea miten tietoa pimitetään ja tutkimustuloksia muunnellaan.

Ja älkää nyt rokotteiden eduksi laskeko ihmisten pitkää ikää. Kyllä siihen on vaikuttanut ravinto ja puhtaus enemmän. Muistelen tässä nyt esim. sukuni vanhuksia, jotka ilman rokotteita elivät lähes 90 vuotiaaksi omassa kodissaan yksikseen!!

Kuinka kehtasivatkin? Kannatan silti esim. polio -ja jäykkäkouristusrokotteita:)

Vierailija
57/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älkää nyt rokotteiden eduksi laskeko ihmisten pitkää ikää. Kyllä siihen on vaikuttanut ravinto ja puhtaus enemmän. Muistelen tässä nyt esim. sukuni vanhuksia, jotka ilman rokotteita elivät lähes 90 vuotiaaksi omassa kodissaan yksikseen!!

mun suvun monia jo vauvana tauteihin kuolleita perheenjäseniä, jotka eivät koskaan päässeet edes yrittämään 90 vuoden ikää.

Vierailija
58/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaita nykyään? Nyt ei sitten näennäistieto kelpaa vaan alahan kertoa faktaa kun tiedät senkin ettei rokotteista johdu!

Vierailija
59/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

---mun suvun monia jo vauvana tauteihin kuolleita perheenjäseniä----

Kuoliko naapuritkin vai vain teitin perheessä?

Vierailija
60/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä hiukan epäilen tuota väitettä alunperinkin. Mutta siis nykyään osataan paremmin diagnosoida sairauksia. Kun mä olin kersa, niin suurin piirtein kaikilla roikkui jonkinlainen räkä nenästä vähän väliä eikä sitä kukaan pitänyt muun kuin normaalina elämänä. Ja ylipäänsä, jos mietitään lasten altistumista erilaisille kemikaaleille, niin kyllä rokotteet on aivan pieru saharassa niihin muihin verrattuna. Jo yhdessä jäätelössä on enemmän jotain kamalaa "myrkkyä", lue säilöntäainetta, kuin rokotteissa. Ihmiset ylipäänsä liikkuvat enemmän. Mun lapsi on käynyt pelkästään tänä vuonnan enemmän erilaisilla matkoilla kuin minä koko lapsuuteni aikana. Ja siihen lasketaan esim. matkan tämän valtakunnan pääkaupunkiin. Että näin.