Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko nyt uskotte? Rokottaminen voi olla haitaksi ja luoda superpöpöjä

Vierailija
03.01.2012 |

Lukekaa vaikka tämä: http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/uutinen?id=27688

Esim.kun tavallinen vesirokko jää sairastamatta rokotuksen takia,voi tilalle tulla muuntunut,pahempi versio.

Sama koskee kaikkia rokotuksia.

Miettikää sitä kun viette lapsenne piikille vain koska muutkin niin tekee ja terveyden"hoitaja"suosittelee.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ehkä tarvitsisi niin herkästi KUVITELLA ja LUULLA.

Mitään muuta,omaa ajattelua sieltä ei sitten löydykään.

Tehdas varmaan tarkistaa jokaisen rokotteen erikseen ettei mitään elävää löydy ja jokaisen rokotteen saajan ettei se tauti tokene rokotteen saaneessa.

Vierailija
22/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis osaa ajatella omilla aivoillanne.

Miksiköhän tällainen supervirus tulee?

Luuletteko todellakin että torjumalla lievän taudin,ei tilalle tule mitään vakavampaa?

NO,LASTEN TEKOON EI TARVITA AIVOJA.

JALAT LEVÄLLEEN VAAN. OLISITTE VITTU JÄTTÄNEET LAPSET TEKEMÄTTÄ KUN KERTA ETTE OSAA AJATELLA OMILLA,PIENILLÄ AIVOILLANNE VAAN ANNATTE THL:N YM.HOITAA"AJATTELUN".

http://www.iltalehti.fi/flunssa/2011090114303105_fl.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä länmpimästi suosittelen, että rokotevcastaiset HIHHULIT menee asumaan esim Ahvenanmaalle omaan idioottiin kommuuniinsa, ja sairastaa siellä ne kaikki ihanat taudit ihan keskenään. Me muut voimme jatkaa hyvinvointiyhteiskunnassa elämistä.

Vierailija
24/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko todellakin että torjumalla lievän taudin,ei tilalle tule mitään vakavampaa?

Voi vittu että sä olet tyhymä.

Vierailija
25/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteita ei tosiaankaan tarkisteta yksitellen eikä kukaan tiedä mitä rokotteet aiheuttaa koska jokainen reagoi niihin yksilöllisesti.

Vierailija
26/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis osaa ajatella omilla aivoillanne.

NO,LASTEN TEKOON EI TARVITA AIVOJA.

JALAT LEVÄLLEEN VAAN. OLISITTE VITTU JÄTTÄNEET LAPSET TEKEMÄTTÄ KUN KERTA ETTE OSAA AJATELLA OMILLA,PIENILLÄ AIVOILLANNE VAAN ANNATTE THL:N YM.HOITAA"AJATTELUN".

<a href="http://www.iltalehti.fi/flunssa/2011090114303105_fl.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/flunssa/2011090114303105_fl.shtml">http://www.iltalehti.fi/flunssa/2011090114303105_fl.shtml</a&gt;

Vierailija
27/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdas varmaan tarkistaa jokaisen rokotteen erikseen ettei mitään elävää löydy ja jokaisen rokotteen saajan ettei se tauti tokene rokotteen saaneessa.

no jos rokote sisältää esim. viruksen pintaproteiinia, eikä lainkaan missään vaiheessa koko virusta, niin ei se virus siitä mihinkään tokene. Ilman geneettistä materiaaliaan (DNA tai RNA)? Joopa joo.

Vierailija
28/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se sanotaan. Se virus on sairastuttanut muualla ja on nyt leviämässä Eurooppaan.

"Virus on erityisen vaarallinen siksi, että se ei ole aiheuttanut Euroopassa vuosiin laajoja epidemioita. Siten valtaosalla väestöstä ei ole immuniteettia sitä vastaan."

Vierailija
29/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin älykkäitä rokotteiden vastustajat tuppaavat olla :D

ja se on tällä palstalla nähty, että sadan prosentin varmuudella ne ei tiedä rokotteista paskan vertaa.

Vierailija
30/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele nyt sitten tällaisen kanssa.

Vierailija
31/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nuorimmaisen kohdalla se ei ole vielä kaikkia rokotteita saanut, tai niitä tehosteita mutta tulee saamaan.

Täytyy myöntää kyllä että pohdin paljon asiaa, mutta tulin siihen päätökseen että rokotukset otetaan.

Sitten on esim. toi vesirokkorokote, en tiedä vielä että otanko sen tälle nuorimmalle? vanhemmat lapset ei sitä saaneet koska sitä ei silloin vielä ollut ja ovat vesirokon sairastaneet.

Mä jotenkin uskon siihen että lääkärit ja tutkijat on todenneet rokotteiden olevan kuitenkin se pienempi paha kuin että ei rokotteita ollenkaan.

Mutta joo, en enää ihan sinisilmäisesti usko ihan kaikkea kuten nuorempana ja kyseenalaistan vähän kuitenkin.

Vierailija
32/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virukset muuntuvat koko ajan.

Tai sopivasti sattuu osumaan johonkin elukkaan kaksi virusta samaan aikaan ja puff, viruspartikkelin kokoomisvaiheessa voi DNA:t sekoittua. Tulos: uusi virus. Ehkä elinvoimainen, ehkä ei, ehkä heikko, ehkä supervirus. You never know.

Vierailija
33/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä hyötyy ensinnäkin lääketehdas ja toisekseen yhteiskunta/työnantajat, kun lastenhoitopäiviä ei tule niin paljoa.

Lapsen eduksi riittää se, ettei niistä ole todistettua haittaakaan. Mikä ei tarkoita sitä. ettei haittaa silti olisi.

Vierailija
34/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virukset kehittyvät joka tapauksessa sellaisiksi, että vanha immuniteetti ei enää riitä. Ihan sama, syntyykö se immuniteetti rokottamalla vai epidemian seurauksena. Mikään suoja sairauksia vastaan ei kestä ikuisesti.

Vierailija
35/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekoittanut mielessään tämän asian siihen tosiasiaan, että anbiooteille vastustuskykyisten bakteerien määrä kasvaa, kun antibiootteja käytetään paljon ja holtittomasti ja väärinkin. Mutta kyse ei siis ole samanlaisesta muuntumisesta.

Itse asiassa kyse on täysin samasta asiasta, noin biologiselta kannalta. Sekä antibiooteilla että rokotteilla hankaloitetaan tiettyjen taudinaiheuttajien lisääntymistä ja elossa pysymistä ja ne kannat, jotka selviävät noista haitoista, lisääntyvät tehokkaammin. Perusbiologiaa.

Ei nuo taudit sinänsä muutu sen vaarallisemmiksi, ero vanhaan tautiversiooln voi olla kumpaan suuntaan tahansa. Vakavien tautien osalta vaarallista on se, että rokotus ei suojaa tai antibioottilääkitys ei tehoa noihin mikrobeihin.

Tuon hinkuyskän kannalta rokottamisella ei ole yleisellä tasolla suurempaa väliä. Jos rokotetaan paljon, rokotukselle immuuni tautimuoto yleistyy vähitellen ja rokotettuja sairastuu siihen yhä useammin. Jos tämä kehitys halutaan pysäyttää, pitää kehittää uusi rokote. Jos taas ei rokoteta ketään, sairastetaan molempia muotoja, kuten nytkin käy niille, joita ei rokoteta.

Henkilötasolla rokottaminen on ehdottomasti hyvä asia.

Vierailija
36/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla aivoilla ajatteleminen = amerikkalaisen luontaistuotebisneksen esittämien väittämien kritiikitön uskominen ilman minkäänlaista tietämystä rokotteista.

Vierailija
37/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä uskon sitä mä uskon tätä mä en osaa ajatella itse ollenkaan.

Vesirokko haettiin aiemmin vaikka naapurin lapselta ja kaikki joi samasta lasista jotta sairastaisivat sen taudin.

Eikä siitä todellakaan ollut mitään haittaa.

Nyt ei saisi olla mitään tauteja JOTTEI ISIT JA ÄIDIT OLISI POIS TÖISTÄ VAAN TUOTTAISIVAT RAHAA YHTEISKUNNALLE.

SAMALLA THL SAA LISÄÄ TUKEA.

Vierailija
38/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokko haettiin aiemmin vaikka naapurin lapselta ja kaikki joi samasta lasista jotta sairastaisivat sen taudin.

Nyt ei saisi olla mitään tauteja JOTTEI ISIT JA ÄIDIT OLISI POIS TÖISTÄ VAAN TUOTTAISIVAT RAHAA YHTEISKUNNALLE.

Vierailija
39/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/135 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset