Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näköinen on miehesi ex? Sinua rumempi vai kauniimpi?

Vierailija
02.01.2012 |

Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.

Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina "täysiä piruja", "läskejä", "rumia", "helvetin vaikeita ihmisiä" tai "kusipäitä".

Itse voisin kyllä deittailla eronnutta miestä mutta ehdoton ehto olisi se ettei mies haukkuisi ja mustamaalaisi exäänsä, varsinkin jos heillä on lapsia. En ole vielä tavannut miestä joka ei puhuisi törkeitä tai törkeitä valheita ex-tyttöystävästä / vaimosta. Kai se on miesten tapa käsitellä ero että haukutaan entinen ja rynnätään suinpäin seuraavaan suhteeseen.

Yhtä lailla tuntuu että "kaikki" naiset on sitä mieltä että eksä on sika, paska, huoripukki, täys kusipää ja kaikin puolin kelvoton.

Tämä varmaan tulee sinulle yllätyksenä, mutta jotkut ihmiset, jopa jotkut naiset, voivat ihan oikeasti olla helvetin vaikeita, täysiä piruja ja kusipäitä. Minäkin varmasti monen mielestä. Ainakin tiedän että osaan sitä olla.

Myöskin on olemassa sellaisia tyyppejä, joiden mielestä vika on aina muissa, ja jotka tämän vuoksi haukkuvat mieluusti ihan syyttömiäkin ihmisiä kusipäiksi ja täysiksi piruiksi. Minusta vain tuntuu että se on jotenkin harvinaisempaa.

Vierailija
122/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on kauniimpi kuin minä. Kauniit kasvonpiirteet, hoikka, kiiltävät pitkät hiukset, kauniit silmät, osaa laittautua...
Itse taas olen pyöreä, omistan pienet silmät, minulla on ruma leuka ja iso nenä joten sivuprofiilini on ruma, enkä muutenkaan ole millään lailla kaunis tai näyttävä. Olen huono meikkaamaan ja tyylitajuni on olematon. En ole omasta mielestäni edes perusnätti, kuulen välillä kehuja ulkonäöstäni, mutta uskon ihmisten kehuvan ollakseen kohteliaita. Mies on vain pari kertaa kehunut ulkonäköäni, joten tuskin olen hänenkään mielestä kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni kauniimpi, vaikka sillä on rillit. Mutta ei haittaa mies rakastui muhun ja loppu on historiaa..

Vierailija
124/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:23"]

oon nähny vaan kuvia, mutta ex kauniimpi. ite en oo mikään kaunotar, vaikka mies onkin komea, hän taitaa enemmän painottaa luonnetta (ihanaa!!) olen itsenäinen, menevä ja hauska, ex kuulemani perusteella  "liian utelias" ja nalkuttavainen.

[/quote]

Nää on parhaita nämä jutut, kun luotetaan 100%sti siihen mielikuvaan jota exäänsä haukkuva mies tyrkyttää ja uskotaan siihen (haukkumisen kohdetta koskaan livenä näkemättä). Miehille on erittäin tavallista käsitellä eronsa haukkumalla exää yhdessä uuden naisen kanssa. Yllättävän moni nainen tuntuu lähtevän siihen mukaan.

Vierailija
125/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:37"]

Omasta mielestäni mieheni ex on hyvin kaunis, mutta mies sanoo minun olevan kauniimpi. Olen saanut niin paljon palautetta ulkonäöstäni, että uskon jo itsekin olevani ennemmin kaunis kuin ruma. Eli kauniita ollaan kumpikin, sen voi ihan rehellisesti todeta, mutta makuja on niin monia, että on absurdia ruveta tässä asiassa kilpailemaan.

[/quote]

Siis puhutteko te miehenne kanssa oikeasti että kumpi on kauniimpi? Ja luulisitko, että mies ikinä uskaltaisi sanoa sinulle, että ex on kauniimpi kuin sinä? Jaksan joka päivä ällistyä tämän palstan ihmisten järjenjuoksusta.

Vierailija
126/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mulla on silmälasit. Ei se välttämättä tee minusta rumaa.

Toiseksi, en koskaan löisi hynttyitä yhteen miehen kanssa, joka sanoo minua kauniimmaksi kuin exänsä. Mieheni on puhunut kauniisti ja arvostavasti exästänsä ja se on minusta hieno ja sivistynyt piirre. He ovat eläneet historiansa, nyt me elämme omaamme. Tekemisissä ei olla tuon exän kanssa, mutta joskus kadulla tullut vastaan ja moikattu ja kohteliaasti ovat kuulumisia vaihdelleet.

Mieheni ex on kaunis. Hänellä myös silmälasit, kuten minullakin.

Vierailija
127/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniita, paljon kauniimpia kuin minä.

Vierailija
128/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, joskus näin jonkun kuvan ja ihan nätti perus suttura. Sitä samaa sorttia kuin minäkin. Tumma ja hoikka.
Ei meidän tartte puhua existä, ei vertailla ei mitään. Molemmilla menneisyys, mutta ei lapsia edellisistä suhteista. Onneksi!

Vierailija
129/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä järkevämpää moittia, kuin ylistää entistä kumppaniaan.

Mä deittailin vähän aikaa miestä, joka oli eronnut muutama kuukausi aiemmin. Hän kertoi exänsä olevan kaunein nainen maan päällä. Lisäksi tuo mies sanoi, ettei tule koskaan enää kohtaamaan sellaista sieluntoveria, kuin exänsä, mutta silti "oli utelias antamaan meille mahdollisuuden".

Halusin lopettaa tapailun.

Vierailija
130/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 13:16"]

on ex-nainen, lihava ja vanhempi.

[/quote]

Kodin Kuvalehdessä oli siellä ihmisten kesken- palstalla kirjoitus, missä n.40v nainen manasi kohtaloaan kun on mennyt kimppaan itseään paljon vanhemman miehen kanssa...mies haluaa eläköityä, vaimo haluaisi alkaa elää nyt elämää kun lapset muuttaa pois kotoa. miettikää, kun niin voitonriemuisesti julistatte täällä olevanne nuorempia kuin se exä...

Vierailija
131/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:37"]

Omasta mielestäni mieheni ex on hyvin kaunis, mutta mies sanoo minun olevan kauniimpi. Olen saanut niin paljon palautetta ulkonäöstäni, että uskon jo itsekin olevani ennemmin kaunis kuin ruma. Eli kauniita ollaan kumpikin, sen voi ihan rehellisesti todeta, mutta makuja on niin monia, että on absurdia ruveta tässä asiassa kilpailemaan.

[/quote]

Siis puhutteko te miehenne kanssa oikeasti että kumpi on kauniimpi? Ja luulisitko, että mies ikinä uskaltaisi sanoa sinulle, että ex on kauniimpi kuin sinä? Jaksan joka päivä ällistyä tämän palstan ihmisten järjenjuoksusta.

[/quote]No emme todellakaan puhu. Sattui vain niin, että juuri muutama päivä sitten mies ihan oma-aloitteisesti tokaisi näin, puhuessamme aivan muista asioista. Jäi hetkeksi tuijottamaan ja sitten laukoi mietteensä. Hieman maistissa kyllä oli, että ei selvinpäin varmasti olisi mokoma asia tullut puheeksi. Siinä sinulle järjenjuoksua.

Vierailija
132/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää Ben Zyzkowitchilta jos Ben olisi nainen.. Eli ulkonevat silmät. Ei kovin nätti nainen, sori Ben.

Vierailija
133/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex on mielestäni kauniimpi kuin minä itse. Molemmilla meillä on pikkuisen ylipainoa, mutta reisistä & perästä nainen on mua isompi. En sen painoa tiedä - että kumpi siis painaa enemmän - mutta kaunishan se akka on. Vaikka yleensä täysin ilman meikkiä. Mutta kun valitettavasti se pelkkä hyvännäkönen naama ei pitkälle vakavassa suhteessa vie.

Vierailija
134/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 11:56"]

Laiha ja rinnaton, ohuet pitkät hiukset, joita pitää vieläkin, vaikka on kohta nelikymppinen, luulee ehkä näyttävänsä pikkutytöltä niissä hiuksissa. Olen häntä vanhempi mutta näytän nuoremmalta, ja olen mielestäni paremman näköinen, minulla on suuremmat rinnat, joita mies rakastaa, kuten minua:) kuulemma, exää ei rakastanut, tämä sitoi lapsella itseensä ja nyt tappelee sen lapsen avulla.

Sanoisin että sä olet nyt sortunut siihen perus-bullshittiin mitä moni mies/nainen jakelee vähän pidemmälle kehittyneessä uudessa suhteessa; Sä olet PALJON kauniimpi, sulla on PALJON paremmat tissit, sä olet PALJON parempi sängyssä (sen edellisen kanssa mä en oikein ikinä nauttinut), ja SINUA mä rakastan (en koskaan rakastanut sitä edellistä)...." Ja sun jälkeen tulevalle ladellaan nää samat kommentit =D

Yleensä näiden ihmisten exät on aina IHAN hirveitä ihmisiä, oikeita hirviöitä, jotka tekivät ja tekevät kaikkensa hankaloittaakseen tämän miehen/naisen elämää.....

Vierailija
135/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lukuisia exiä mutta ainakin kaksi viimeisintä on rumempia. Viimeisin on mua 15 vuotta vanhempi tavallisen näköinen pitkä vaalea nainen, yli 50 vuotias, kun taas itse olen vaalea lyhyt povipommi.

Vierailija
136/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on yleisellä mittapuulla parempi kroppa (pieni ja siro), minulla kivempi naama. 

Vierailija
137/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetumpi, 10v vanhempi, ylipainoinen kyllä, mutta ollut paljon lihavampikin kuin nyt.

Vierailija
138/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kuin mikä. Suuret siniset silmät, vaalea ja tasainen iho, kiiltävät blondit hiukset lantiolle saakka, hoikka ja pitkä, pukeutui naisellisesti korkoihin ja hameisiin yms ja jos osallistuis Miss Suomi kisoihin voittaisi varmasti.

Mä olen hoikka, lyhyt, kiiltävät mustat hiukset lantiolle, kalkkilaivan kapteeni, jäänsiniset silmät, silmälasit, pukeudun lähinnä miesten bändipaitoihin, toppeihin, pillifarkkuihin ja converseihin.

Luonteeltamme ollaan yö ja päivä, ex oli kuulemma nalkuttanut ja puuttunut liikaa miehen pukeutumiseen ja koettanut saada välejä poikki miehen vanhempiin. Mä taas tulen heidän kanssaan hyvin juttuun ja mulle on ihan sama mitä miehellä on päällä, kunhan nyt jotain on enkä jaksa nipottaa jostskin kahvikupista olohuoneen pöydällä.

Vierailija
139/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:13"]Kaunis kuin mikä. Suuret siniset silmät, vaalea ja tasainen iho, kiiltävät blondit hiukset lantiolle saakka, hoikka ja pitkä, pukeutui naisellisesti korkoihin ja hameisiin yms ja jos osallistuis Miss Suomi kisoihin voittaisi varmasti.

Mä olen hoikka, lyhyt, kiiltävät mustat hiukset lantiolle, kalkkilaivan kapteeni, jäänsiniset silmät, silmälasit, pukeudun lähinnä miesten bändipaitoihin, toppeihin, pillifarkkuihin ja converseihin.

Luonteeltamme ollaan yö ja päivä, ex oli kuulemma nalkuttanut ja puuttunut liikaa miehen pukeutumiseen ja koettanut saada välejä poikki miehen vanhempiin. Mä taas tulen heidän kanssaan hyvin juttuun ja mulle on ihan sama mitä miehellä on päällä, kunhan nyt jotain on enkä jaksa nipottaa jostskin kahvikupista olohuoneen pöydällä.
[/quote]

Niin ja ei mekään näistä puhuta, mä vain satun tuntemaan sen exän samasta lukiosta.

Vierailija
140/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi kuin minä, ei kammannut edes hiuksiaan, vaatteet joskus rikki, hiusväriä päässä ainakin viittä :D mielestäni hän ei ollut yhtä kaunis kuin minä, mutta kauneus on katsojan silmässä!