Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä näköinen on miehesi ex? Sinua rumempi vai kauniimpi?

Vierailija
02.01.2012 |

Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.

Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, vaalee ja vähän semmoinen hevosennaamainen. Itse olen lyhyt, tumma ja pallopää. Kenties vastakohta viehätti (pätee myös moneen muuhun juttuun)?

Vierailija
142/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 20 senttiä pidempi kuin minä ja 50 kiloa painavampi, todella iso siis kun minäkään en ole hoikka. Naamastaan kait ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa etten tiedä oikein minkä näkönen miehen ex-vaimo on. Oon toki kuvia nähnyt mutta mies näytti "sopivasti" ne kuvat missä daami on tukka pystyssä ja yöpuku päällä heidän 2v kanssa aamiaispöydässä ruokkimassa tätä. Ei ripaustakaan kauneutta tai seksikkyyttä. Mutta sehän ei sitä tarkoita, ettei sitä olisi laittautuneena.

Tästä päästäänkin toiseen asiaan! Kattokaahan vähän mitä kuvia jätätte exälle pyörimään eron jälkeen. Itseäni kyllä karmaisisi jos musta näyteltäs niin epäedustavia kuvia uusikoille yöpuvussa :D

Vierailija
144/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on tosi kaunis noin 175 cm hoikka upeavartaloinen. Pitkät tummanruskeat hiukset. Myönnän että kirpaisee kovaa aina kun hänen kuvansa nään. Itse olen 10 cm lyhyempi eikä minulla ole niin kauniita hiuksia ja olen myös tosi muodokas ja iso rintainen ja olen varma että mies pitää enemmän mallin mitoissa olevista hoikista naisista.. Kyllä vituttaa

Vierailija
145/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vain yhden - viimeisimmän - eksän. Itseasiassa tunsinkin hänet jonkin aikaa (silloin kun seurusteli mieheni kanssa). Laiha hän on, jotenkin poikamaisella ja kolkolla tavalla. Eikä kasvoiltakaan kummoisen näköinen: kasvot ovat kapeat, suu aivan liian leveä suhteessa naamaan ja silmät pienet. Huono iho. Punaiseksi värjätty, sotkuinen tukka. Ehkä pari tuumaa minua pidempi. Luonteeltaan lääkityksen tarvitsevan, hmm, värikäs. Ihan kiva kuitenkin. Mielenterveysongelmainen, eikä käynyt töissä, eikä tehnyt kotonakaan mitään, edes ruokaa. Ainoa koulutus peruskoulu. Älykkyydestään en osaa muutoin sanoa mitään.

Minä taas olen hitusen ylipainoinen, mutta aika nätti. Minulla on tummat, paksut ja pitkät hiukset, sinivihreät silmät. Ihoni on aina ollut todella hyvä. Mieheni ei malta pitää näppejään erossa takapuolestani. Kasvoiltani olen kyllä ihan realistisesti nätimpi kuin tämä eksä. Opiskelen yliopistossa, ja käyn samalla töissä. Ei ole koskaan ollut ongelmia mielenterveyden kanssa. Luonteeltani olen rauhallinen ja rationaalinen, päin vastoin kuin tämä räiskyvä eksä. Pidän kotimme vähintään siistinä, ja laitan meille hyvää ruokaa.

Okei, tämä oli lähinnä ulkonäköä koskeva ketju, innostuin vain vähän vertailemaan. Sanoisin siis, että minä olen paremman näköinen, mutta ei se eksäkään täysin toivoton tapaus ole.

Vierailija
146/147 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremman näköinen, kuin miehen ex. Tosin kyllä pyöreämpi, mutta kasvoista ja hiuksista, sekä kropan mallilta parempi (sopusuhtaisempi).
Mutta en kyllä yhtään ihmettele, että mies exään aikoinaan rakastui. On älykäs, aktiivinen ja he ovat samalla alalla, josta ovat molemmat todella kiinnostuneita.
Syy eroon oli exän pettäminen ja muutenkin oli kuulemma luonteeltaan paljon kylmempi, kuin minä.

Vierailija
147/147 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on heittänyt hanskat tiskiin ulkonäkönsä suhteen heti pariuduttuaan: kumulatiivinen lihominen alkoi, meikit jäi, pukeutuu nykyään kaapuihin, tukka sykeröllä eikä koskaan laitettuna, ylipainoa nykyään jo 40kg, vaatimattoman näköinen; ei kiinnitä kenenkään huomiota. Valittaa ja marisee kaikesta. Katkeroitunut varmaan. Katsoo minuakin kulmien alta kun nähdään; oma vika jos on tuon täköinen. Koulutettu mutta paskassa työssä,jämähtänyt. Tämäkin on oma valinta.

Itse voin sanoa olevani paremman näköinen ja parempi pakkaus kaiken kaikkiaan; kaunis, hoikka, pukeudun siististi, naisellinen, urheilullinen, älykäs, hyvä työ, mukava luonne, itsenäinen ja pärjäävä.