Minkä näköinen on miehesi ex? Sinua rumempi vai kauniimpi?
Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.
Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.
Kommentit (147)
Mistä ihmeestä te oikein tiedätte miltä miehen eksät näyttävät? Minä en edes tiedä, montako tyttöystävää miehelläni on ollut, ei se minulle kuulu. En muista mieheni edellisen avovaimon nimeä, ei voisi vähempää kiinnostaa. En tiedä myöskään ikää, ammattia tms.
Oikeestiko joku pirttihirmu tenttaa mieheltään tällaisia asioita???!!!
No itse ainakin tunnen miehen jo entuudestaan joten tunnen myös hänen menneisyyttään jonkin verran. Meillä saa myös kotona asioista puhua, ihan niiden omilla nimillä. Ei nyt tarkoita sitä, että pitäisi koko ajan jostain eksästä jauhaa, mutta jos se johonkin tapahtumaan/juttuun liittyy niin ei ole mikään kirosana.
Niin ja vastaus vielä kysymykseen että en usko että kukaan mieheni aikasemmista naisista on minua kauniimpi.
laihempi, jaksaa laittaa itseään. Sanoisin, että tällä hetkellä vetävämpi pakkaus kun minä.
Ennen lapsia mielestäni olimme aika samalla viivalla, mutta kahden peräkkäisen raskauden jälkeen en ole saanut enkä jaksanut pudottaa raskauden aikana kertyneitä kiloja ja en jaksa laittautua vaativien lasten takia. Ehkä kun lapset kasvaa tuon vauvaiän valvomiset ohi niin jaksan taas panostaa itseeni enemmän.
Pääasia, että mies haluaa minua ja haluaa olla kanssani vaikka olenkin aika nuutunut tällä hetkellä. :)
vaikka sillä on mun miehen kans yhteinen lapsi, mut mies ei tapaa lasta joten en ole tavannut äitiäkään eli exvaimoa. Kuulemma vittumainen ämmä ja ruma ja lapsi enemmän tullut äitiin kuin mun mieheen joten en ihmettele et mies ei halua tavata lasta.
aina "täysiä piruja", "läskejä", "rumia", "helvetin vaikeita ihmisiä" tai "kusipäitä".
Itse voisin kyllä deittailla eronnutta miestä mutta ehdoton ehto olisi se ettei mies haukkuisi ja mustamaalaisi exäänsä, varsinkin jos heillä on lapsia. En ole vielä tavannut miestä joka ei puhuisi törkeitä tai törkeitä valheita ex-tyttöystävästä / vaimosta. Kai se on miesten tapa käsitellä ero että haukutaan entinen ja rynnätään suinpäin seuraavaan suhteeseen.
... ex on suunnilleen yhtä pullukka kuin minä, postaa FBiin itsestään edullisesta kulmasta otettuja kuvia, joissa näyttää kyllä kauniilta ja ikäistään nuoremmalta. Niin teen tosin minäkin, mutta en yhtä koomisessa mittakaavassa.
On ihan varmaa, että exällä on kauniimmat hiukset ja ehkä myös silmät ja iho kuin minulla. Olen ilman meikkiä aika horsma, laitettuna ihan kukkanen - ex taas taitaa olla luonnonkaunis.
No, mies kuitenkin valitsi minut ja kokemusten perusteella uskoisin, että luonne on minulla kauniimpi.
Ei tarvitse tentata, miltä näyttää. Tottahan lapsilla äitinsä kuva on huoneessaan. Ja albumissa on kuvia vielä lisää.
miten hitossa useat naiset päästävät itsensä ihan täysin lässähtämään ulkonäön suhteen, kun ikää alkaa tulemaan vasta 30+?? On lapsia juu, niin on meilläkin, mutta kyllä edes VÄHÄN ehtii pitää huolta myös itsestä ja kyllä ehtii katsoa mitä syö ja vähän mitä päälleen laittaa.. Lasten kanssa voi myös liikkua :) Tätä en ymmärrä, siis ihan joo pinnallisesti ulkonäöllisistäkin syistä, mtuta myös terveydellisistä..
eli lyhyt, pullea ja vaatimattoman näköinen. Sekä minua 16v vanhempi.
on paljon kauniimpi kuin minä. Mut mäpä oon paljon älykkämpi ja ennen kaikkea kiukkusempi :D
Hihii
olen myös vähemmän kaljaanmenevä :DD
miten hitossa useat naiset päästävät itsensä ihan täysin lässähtämään ulkonäön suhteen, kun ikää alkaa tulemaan vasta 30+?? On lapsia juu, niin on meilläkin, mutta kyllä edes VÄHÄN ehtii pitää huolta myös itsestä ja kyllä ehtii katsoa mitä syö ja vähän mitä päälleen laittaa.. Lasten kanssa voi myös liikkua :) Tätä en ymmärrä, siis ihan joo pinnallisesti ulkonäöllisistäkin syistä, mtuta myös terveydellisistä..
Itse en oikeasti jaksa! Aika paljon univelkaa takana kun vauva herää 24/7 1-2h välein ja ollaan kyllä kokeiltu kaikki kikkakonstit ja neuvolassa sanottu. Meillä on aika huonosti tukiverkostoja ja isovanhemmat asuvat 200km päässä ja ovat vielä työelämässä, joten heillekkään ei voi ihan noin vaan viedä lapsia hoitoon. Mielummin lepään sen ajan kun vaan voin ja pidän huolta itsestäni huolta jaksamisen mukaan.
Kun päästään nukkumaan vähän pidempiä unia jaksaa sitä panostaakin itseen vähän enemmän. Itselle ainakin tosi tärkeää se uni. Mutta tällä hetkellä näin.
Jos olisi rahaa niin mikä ettei, palkkaisin hoitajan pari kertaa viikossa.
Meni nyt vähän OT, pahoittelen :)
t. Se nuutunut äiti (olinkohan numero 48 tms)
hoikka, meikkaava ja vaatteita kertoman mukaan sekä makuuhuoneen kaapit että vaatekomero täynnä. Miehen vaatteet olivat eteisen kaapeissa. Ihan mukavakin nainen näin päällisin puolin, mitä olen tavannut. Heillä on kolme lasta ja kyllä sitä vähän tutustutaan, vaikka vanhempien tapaan sopia lastensa asioista en tietysti puutu.
Minä taasabout exän ikäinen ja sama koulutusaste, yhtäläisyydet onkin siinä. Olen pidempi, vähemmän siro rakenteeltani, ylipainoinen, voimakkaat silmälasit, en juuri meikkaa kuin ehkä juhlissa, vaatteiden suhteen hankaluuksia koon takia. Perussiisti yritän olla, mutta exän vaatteiden, laukkujen ja korujen rinnalla jään aika harmaaksi. Kummallinen mies.
kuin välittää ulkonäöstä, josta edes kukaan muu ei välitä. Esim. mulla miestä ei voisi vähempää kiinnostaa miltä näytän, kunhan en nyt miksikään 200-kiloiseksi itseäni lihota tai ala niin epähygieeniseksi että haisen. Joten mieluummin keskityn työhön, perheeseen, puutarhanhoitoon ja omiin harrastuksiin kuin ulkonäköni puunaamiseen. Kaikkeen kun ei riitä aika.
Laihempi kuin minä, kasvoista ollaan ihan tavishuttua molemmat. Tukkamuodiltaan hän on jäänyt 80-luvun permikseen, joten siinä varmaan minä vedän pidemmän korren.
Eli siis +-0? No nuorempi sentäs olen ;)
vaikka sillä on mun miehen kans yhteinen lapsi, mut mies ei tapaa lasta joten en ole tavannut äitiäkään eli exvaimoa. Kuulemma vittumainen ämmä ja ruma ja lapsi enemmän tullut äitiin kuin mun mieheen joten en ihmettele et mies ei halua tavata lasta.
Se kyllä kertoo ennenkaikkea miehen mädästä luonteesta jos ei halua tavata omia lapsiaan. Tuollaiset tyypit kiertäisin kaukaa.
Miksi lapsen pitää kärsiä aikuisen törkeästä käytöksestä? Oli äiti mitä tahansa niin molemmilla vanhemmilla on vastuunsa siitä että lapsi saa hyvän lapsuuden. Koeta vähän kasvaa.
Täytyy myöntää, että varmasti on kauniimpi kuin minä! Tienaa paremmin, on nuorempi ja rikkaasta suvusta(no sillä ei taida olla merkitystä). Pukeutuu todella tyylikkäästi ja niin edelleen.
Alussa koin hirveää alemmuuskompleksia miehen entisestä, mutta nyt useamman vuoden yhdessä olon jälkeen se on häipynyt!
pitkä musta tukka, on minusta sellainen harmaavarpunen.