Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä näköinen on miehesi ex? Sinua rumempi vai kauniimpi?

Vierailija
02.01.2012 |

Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.

Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan söpö jos laihduttaisi ainakin 20 kiloa.

Vierailija
82/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta voi päätellä sen, ettei rumilla ole mitään saumaa parisuhteissa. Miehet lähtevät kauniimpien naisten mukaan ja rumat jäävät yksinään itkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aika eri näköisiä eksän kanssa. Ex on aavistuksen pidempi, tummempi ja hoikempi kuin minä. Hänellä on suorat, mulla kiharat hiukset. Molemmilla on silmälasit. Mä olen pyöreämpi ja pehmoisempi, ex "kulmikas", poikamainen. Oli vissiin myös luonteeltaan kulmikkaampi ja vaikeampi.

Vierailija
84/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2012 klo 22:37"]laihempi, mutta rumempi. On vaikea ihminen. Paniikkihäiriö ja muita ongelmia. Kiukkuinen ja itsepäinen. Mä olen kauniimpi, mutta myös enemmän lihassa (en lihava, normaalipainoinen). Ja mä olen normaali :D.. Ei henkisiä ongelmia ja mun kanssa tulee helposti jokainen juttuun..
[/quote] olis niin kiva nähdä tämän viestin kirjoittaja ja miehen eksä. Voisinpa lyödä vetoa että miehen eksä lyö ulkonäöllä tämän nykyisen mennen tullen! Kun pitää oikeen kertoa kuinka henkisesti epätasapainoinen eksä on. Nähnyt elämässä useita näitä nykyisiä joiden mukaan miehen eksä on seko. Kun ollaan kateellisia ja tunnetaan olo uhatuksi niin on pakko hyökätä ihmisen luonteen kimppuun!

Vierailija
85/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen exä on sellainen ihan peruspirkko, ei mikään ruma muttei mikään kaunotarkaan. Minusta tää on hirveän lohdullinen seikka siinä mielessä että varmasti mieheni arvostaa omaa ulkomuotoani. Voin valehtelematta sanoa että olen kauniimpi.

Vierailija
86/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on minua 10 vuotta vanhempi. Pyylevä. Oikea AV-mamma luonteeltaan sanoisin.

No sen näköinen, että mietin pitkään, miten mies on sen kanssa ikinä voinut olla millään tavalla. Ystävien mukaan aina ollut samannäköinen. Lapsen synnyttyä tanttamaisuus vain korostui (kyseessä siis reilu 30-vuotias).

Mies kyllä kehuu minua paljon ja sanoisinko, että vaikuttaa ylpeänä kanssani kulkevan (käsi olkani ympärillä).

Vierailija
87/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni mieheni ex on hyvin kaunis, mutta mies sanoo minun olevan kauniimpi. Olen saanut niin paljon palautetta ulkonäöstäni, että uskon jo itsekin olevani ennemmin kaunis kuin ruma. Eli kauniita ollaan kumpikin, sen voi ihan rehellisesti todeta, mutta makuja on niin monia, että on absurdia ruveta tässä asiassa kilpailemaan.

Vierailija
88/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex- on kun peiliin katsoisi. Saman ikäisiä ja näköjään samaa on myös miesmaku.

Vierailija
89/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:46"]Mieheni ex- on kun peiliin katsoisi. Saman ikäisiä ja näköjään samaa on myös miesmaku.
[/quote]
Exäni nykyinen on ihan minun näköinen! :D ollaankohan tuttuja?

Vierailija
90/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksänsä oli ihan tavallinen kasvoiltaan, huomaamaton, mutta kroppa oli kyllä kuvista päätellen upea! Harmi vaan ettei osannut oikein sitä pukea. Eksänsä oli enemmän samanlainen kuin mieheni, mutta aikamoinen raivopää juodessaan alkoholia.

Itsehän olen pulska, jokseenkin mitäänsanomaton rillirousku :D Naama on kyllä kaunis silmineen ja nauran paljon. Kiukkusena olen sietämätön tuittupää. Mutta niin tuo vaan otti ja rakastui ja vartaloakin kehuu päivittäin :D Mieheni näkee minussa selvästi jotain mitä minä en näe, mutta näin monen vuoden jälkeen en tietenkään valita. Rakkaus se yhdistää ja erilaisuudet täydentää :)

Vierailija
91/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2012 klo 21:53"]

Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.

Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.

[/quote]

Älä huoli, ensirakkaus on saanut sinut uskomaan olevasi Jumalatar. 

Olen 96 kiloinen nainen, jolla on vielä 35-vuotiaana finnejä suuren osan kuukaudesta naamassa ja silmät liian lähellä toisiaan sekä olemattomat huulet. Arvaa mitä? Mieheni kutsuu minut jokaiseen työhön liittyvään kissanristiäiseen ja juhlaan, ja haluaa aina esitellä, jos tapaa uusia ihmisiä. Ei turhaan sanota, rakkaus on sokea. Minäkin käännän päitä, mutta en ole varma johtuuko se läskeistä vai uljaasta ryhdistäni

Vierailija
92/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ulkonäöltä vain yhden miehen existä, se pitkäaikaisin ennen tätä meidän liittoa. Kasvoista tosi söpö, jostain kulmasta kauniskin (silmät ja hymy). Tosi hyvä kroppa, hirmu sporttinen ja hoikka, silti isorintainen. Ilmeisesti luonteeltaankin tosi kiva.

Minä olin tavatessamme hoikka, nykyään lievästi ylipainoinen (kovasti kyllä yritän tehdä asialle jotain), mulla on pottunokka, omituisen korkea otsa ja kamalat punaiset aknearvet ja muuta iho-ongelmaa. Hiukset on paksut ja laitettuna kauniit. Tissit on pienet, ehkä vähän tubulaariset pussit.

Jostain syystä se silti mun kanssa haluaa olla :) vähän itsetuntokriisiä mulla silti välillä pukkaa.

Vierailija
93/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2012 klo 23:22"]jotka sanotte olevanne kauniita/nättejä. Suurin osa suomalaisista naisista kun tuntuu olevan aika mitäänsanomattomia tai jopa rumia.
[/quote]
Turussa asuneena sanoisin, että kyllä noita nättejä tuli vastaan vähän väliä. Tietysti makuasioista on paha kiistellä.

Vierailija
94/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex oli lyhyttukkainen, tumma, tatuointeja useampi , vanginvartija ammatiltaan. Olen hoikka,vaaleat pitkät hiukset. Sosionomina toimin.

Vierailija
95/147 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha ja rinnaton, ohuet pitkät hiukset, joita pitää vieläkin, vaikka on kohta nelikymppinen, luulee ehkä näyttävänsä pikkutytöltä niissä hiuksissa. Olen häntä vanhempi mutta näytän nuoremmalta, ja olen mielestäni paremman näköinen, minulla on suuremmat rinnat, joita mies rakastaa, kuten minua:) kuulemma, exää ei rakastanut, tämä sitoi lapsella itseensä ja nyt tappelee sen lapsen avulla.

nii, yksinhän ne lapset tehdään... voi sua...

Vierailija
96/147 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätti nainen.Mun mielestä paljon kauniimpi kuin minä.Ihana pitkä ja paksu tukka,hoikat sääret ja muutenkin hoikka.Hyvä peppu. Mua 3 vuotta vanhempi.

Mutta: täys piru :) (kuulemma).

Vierailija
97/147 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on mielestäni aika ruma, pyylevä ja huono ihoinen. Kamalaa sanoa, mutta tiedän olevani kauniimpi joka tavalla, vaikken mikään missi olekaan. Toisaalta on mukavaa, kun mies muistaa kehua, ym. Mutta toisaalta olin jotenkin ylpeä, kun entisen miehen ex vaimo oli todella kaunis ja fiksu = mies on saanut itselleen aikanaan todella kauniin ja edustavan naisen, siitä huolimatta tykästyi myös minuun, kun heidän suhde oli ohitse..

Vierailija
98/147 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalainen entinen missi, upea lähes 180-senttinen blondi onpi miehen ex-vaimo. Minä olen 160-senttinen ylipainoinen tätitalliainen, ihmetyttää kyllä useinkin miksi se minuun vaihtoi ;) Mutta hänen kertomansa perusteella es nainen oli varsin tasapainoton ja arki todella raskasta ja vaikeaa, joten kai sitten hänestä on kivampi rauhallinen ja tasapainoinen vähän vaatimattomamman näköinen nainen kuitenkin lopulta.

Vierailija
99/147 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mä olen kauniimpi: 180 cm pitkähiuksinen blondi :)

Vierailija
100/147 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen suloinen kasvoiltaan, naisellinen, vaaleahiuksinen, sinisilmäinen. Saa kyllä varmasti paljon huomiota miehiltä kauneutensa takia, ja hänellä on todella kaunis iho. Ja kaiken lisäksi vielä ruotsalainen ja aina iloinen, voihan vitsit!

Itse olen ristiverinen, ruskeahiuksinen, ihan nätti ja ns. hyvännäköinen, mutta ihoni on aina ollut vähän huono. Olen salaa hyvin kateellinen eksälle, mutta lohduttaa että

1) hän on aika yksinkertainen, eikä suoraan sanottuna tarpeeksi fiksu miehelleni

2) hän on jotenkin päässyt lihoamaan todella pulleaksi, kun taas oma vartaloni on varsinkin häneen verrattuna tosi sutjakka.

Eli näin. :D Ikinä en myöntäisi mitään näistä ajatuksista miehelleni, en ole kommentoinut eksää hänelle mitenkään. Ja tulen eksän kanssa toimeen ja virallisesti tykkäämme toisistamme. On hän minusta edelleen kaunis lihavanakin, kauniimpi kuin minä, mutta luonteeltani minä sovin miehelleni paremmin.