Minkä näköinen on miehesi ex? Sinua rumempi vai kauniimpi?
Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.
Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.
Kommentit (147)
Mielestäni hän on sellaisella naapurintyttömäisellä tavalla viehättävä, näyttää iloiselta, sievältä ja helposti lähestyttävältä. Pukeutuu mutkattomasti, eikä juurikaan puunaa itseään. Keskimittainen ja normaalipainoinen ja -kroppainen vissiin, hieman vaikea sanoa koska pukeutuu niin mukavasti eikä itseään korostaen.
Itse olen sievä, pitkä ja hoikka, mutta vähän kylmän näköinen vissiin. Pukeudun naisellisemmin ja ns. siistimmin ja ehkä olen pinnallisempi kun puuseeraan hiuksia ja käytän ripsienpidennyksiä. Varmaan jos meidät laittaisi vieretysten, kiinnittäisin ensimmäisenä huomion, mutta varsinaisesta kauneudesta en osaa sanoa. Varmaan aika samaa tasoa.
Varmaan ulkonäkökriteereissä aika samoissa kuin minä, no vähän kyllä lihava. Mutta luonteeltaan niin häijy akka, etten toista tiedä.
Ei siis ihme, että mieheni lähti mun luo... molemmilla päättyi pitkä suhde samoihin aikoihin ja sen jälkeen viikossa leiskui rakkaus. Eikä ole helpottanut vaikka melkein 10v jo takana.
Yhteinen harrastus yhdistää. Urheilu nääs. Ei lopu ne puheenaiheet,
Laiha ja rinnaton, ohuet pitkät hiukset, joita pitää vieläkin, vaikka on kohta nelikymppinen, luulee ehkä näyttävänsä pikkutytöltä niissä hiuksissa. Olen häntä vanhempi mutta näytän nuoremmalta, ja olen mielestäni paremman näköinen, minulla on suuremmat rinnat, joita mies rakastaa, kuten minua:) kuulemma, exää ei rakastanut, tämä sitoi lapsella itseensä ja nyt tappelee sen lapsen avulla.
on paljon kauniimpi kuin minä. Mut mäpä oon paljon älykkämpi ja ennen kaikkea kiukkusempi :D
on paljon kauniimpi kuin minä. Mut mäpä oon paljon älykkämpi ja ennen kaikkea kiukkusempi :D
Hihii
16-vuotiaina ja nyt ollaan oltu yli puolet elämästä yhdessä :)
Mulla ehti olla yksi ex, paljon rumempi kuin nykyinen mieheni.
laihempi, mutta rumempi. On vaikea ihminen. Paniikkihäiriö ja muita ongelmia. Kiukkuinen ja itsepäinen. Mä olen kauniimpi, mutta myös enemmän lihassa (en lihava, normaalipainoinen). Ja mä olen normaali :D.. Ei henkisiä ongelmia ja mun kanssa tulee helposti jokainen juttuun..
jokainen on kyllä nätti. Kaikki tosi erilaisia, mutta nättejä. Nätti olen minäkin.
yhdessäolon jälkeen, kun siivottiin miehen mummun kuolinpesää. Laatikossa oli miehen ja exänsä hääkuva. Hitsi, en ollut uskoa, että puhelimessa kimittävä rahan vonkaaja, oiikin niin kaunis. Miehen sisko sitten jossain vaiheesas näytti tuoreemman kuvan exästä, ja ei olis samaki ihmiseksi tuntenut. Pöhöttynyt oli.
Mut kyl näytän harmaavarpuselta meidan hääkuvassa verrattuna siihen exään. Tosin olihan se siinä paaaljon nuorempikin ;).
joka voisi olla rumempi kuin mä :D
Ulkomaalainen entinen teini tennistähti. Kroppa 10 ja fiksukin kuin mikä ja kasvot todella kauniit. Exäni siis todellakin vaihtoi paljon kauniimpaan.
Mistä ihmeestä te oikein tiedätte miltä miehen eksät näyttävät? Minä en edes tiedä, montako tyttöystävää miehelläni on ollut, ei se minulle kuulu. En muista mieheni edellisen avovaimon nimeä, ei voisi vähempää kiinnostaa. En tiedä myöskään ikää, ammattia tms.
Oikeestiko joku pirttihirmu tenttaa mieheltään tällaisia asioita???!!!
ja kyllä niitä kuvia nyt näkis tenttaamattakin. Exät ovat kuitenkin mieheni menneisyys ja hän ei olisi hän, ilman menneisyyttään. Tpttakai haluan tietää millainen elämä miehelläni on ollut ennen minua, sillä rakastan miestäni.
Miehen kaikki exät tosi kauniita, pari malliakin joukossa. Itsekin olen ihan nätti, mutta kyllä ne exät kakki huomattavasti kauniimpia. Mies sanoikin kerran kun oli puhetta tästä exien kauneudesta että "moni kakku päältä kaunis" Kuulema eräänkin exän kanssa käynyt niin, että luonne oli tehnytkin naisesta tosi ruman. Ei edelleenkään osaa nähdä tätä naisa kauniina, vaikka minun mielestä yksi kauneimmista naisista ketä olen nähnyt!
Itse olen aika vaatimattoman näköinen.
Nykyään ylipainoinen, kasvot täynnä aknearpia eikä todellakaan mikään kaunis ilman meikkiä. Minä taas näytän ihmiseltä ilman meikkiäkin ja mieskin tykkää kun kestää katsella.
Alle 20-vuotiaana hän oli kuuluisa kaunotar, mutta alle 30-vuotiaana jo ylipainoinen homssu. Ilmeisesti mieheni oppi tästä kokemuksesta, ettei kannata valita ulkonäön perusteella. Olen itse arkipäiväisen näköinen muuten, mutta normaalipainoinen ja huoliteltu, enkä ole siinä suhteessa muuttunut niiden 15 vuoden aikana, jotka olemme olleet yhdessä.
Hiukan ylipainoa ja tyyli juuttunut 90-luvulle.
Kaunis ja älykäs nainen ainakin koulutuksensa ja uransa perusteella. En tunne, mutta mies ei ole ikinä pahaa sanaa sanonut ex:stään enkä tänä päivänäkään ymmärrä miksi vaihtoi ex:n minuun. Minulla on ehkä parempi kroppa, mutta rumempi, tyhmempi ja hankalampi varmasti olen.