Minkä näköinen on miehesi ex? Sinua rumempi vai kauniimpi?
Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.
Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.
Kommentit (147)
jotka sanotte olevanne kauniita/nättejä. Suurin osa suomalaisista naisista kun tuntuu olevan aika mitäänsanomattomia tai jopa rumia.
kuin minä. Laiha, siro ja upea tukka. Minä taas olen ylipainoinen enkä todellakaan kaunis.
on sellainen meikittä kulkeva, collegehousuihin ja huppariin pukeutuva ei minkään näköinen nainen. Sopusuhtaisen kokoinen.
Minä taas itseeni panostava, kauniiksi kehuttu nainen. Voisin siis sanoa että olen paljon eksää kauniimpi.
Fiksukin on, sellainen maailmaa nähnyt nainen.
Joka kerran kun näemme itsetuntoni laskee huomattavasti.
Itse olen tavallinen persjalkainen, en minkään näköinen. Miehen mielestä kuitenkin paljon mukavampi:-)
Lyhyehkö (minua melkein 20cm lyhyempi), todella hoikka ja siro, mutta silti muodokas, pitkäraajainen, kasvoista todella soma, paksu luonnonvaalea tukka, tasaiset helmihampaat. Pitää huolta itsestään ja pukeutuu ihan kivasti. Minä taas olen tumma amatsoni, pitkä ja lihaksikas. En ole kovin nätti kasvoista enkä kropaltani yhtä naisellinen.
Haluaisin olla tuon exän raameissa, mutta toisaalta exä on joskus tullut avautumaan mulle, että on kade, koska olen niin "näyttävä". Kai se sitten on osin makuasia, koska me ollaan aika vastakohdat.
Mutta perinteisillä mittareilla ex on kyllä ehdotoomasti kauniimpi.
se virallinen ex, eli entinen vaimo, on kyllä ollut (ja on edelleenkin) aika vaatimattoman näköinen. Mutta tuon exän jälkeen ennen minua miehellä oli kyllä hyvännäköisiä naisystäviä, ja ihme kyllä aika samannäköisiä kuin mitä minäkin olin silloin kuin tavattiin. Vaikea minun on sanoa kuka oli ketä paremman näköinen.
ex jonka olen tavannut, on kaunis, mutta niin olen minäkin, tosin vähän eri tavalla. Mies on vähän nirso, eikä varmaan kenenkään ihan susiruman kanssa suostuisi seurustelemaan...
Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.
Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.
Kuvissa olen exän nähnyt. En nyt tiedä siitä kauneudesta, mutta ainakin täysin erityyppisiä olemme. Ex pieni, hoikka, pienirintainen, tumma lyhyt tukka. Minä pitkä, runsasmuotoinen, pitkät aika vaaleat hiukset. Ikä meillä sama. Mies 5 vuotta nuorempi.
Ei voi ainakaan sanoa, että mies tykkää jostain tietyntyyppisistä naisista. Kehuu kyllä minua kauniiksi ja seksikkääksi.
Ei voi ainakaan sanoa
Mieheni ex on minua 10v vanhempi, aina hyvin laitettu, tukka kynitty lyhyeksi ja blondattu. Ollut lihavampikin, avioeron jälkeen ryhdistäytynyt ja ennemminkin muodokas.
Itse olen pitkä ja hoikka, mutta naama, pitkä ruskea tukka ja vaatteet vähemmän laitetut kuin exällä. Voin todellakin käydä kaupassa meikittä, verkkareissa ja kumisaappaissa.
Ensimmäinen nuorena kaunis, mutta jo 25-vuotiaana rikkoi 100kg ja on nykyään nelikymppinen hompsantuu, jolla kulahtaneet farkut, nyppyyntynyt fleece, painoa 40kg liikaa ja tukka hapsottaa. Kasvoista näkee, että potentiaalia olisi, jos hiukan edes laittaisi itseään.
Toinen taas ei laiha tai lihava, sellainen vahva ja hiukan sporttinen tyyppi. Iso nenä. Hyvin puettu.
Minä olen porukan nuorin ja jostain välistä noista kahdesta.
sananvarsinaisessa merkityksessä
yhtä koulutettu. Melko kaunis, hyvät hampaat toisin kuin minulla. Kateus iskee, kun häneen melko usein törmään :( Enkä edes tiedä miksi olla mustis jollekin exälle.
Mistä ihmeestä te oikein tiedätte miltä miehen eksät näyttävät? Minä en edes tiedä, montako tyttöystävää miehelläni on ollut, ei se minulle kuulu. En muista mieheni edellisen avovaimon nimeä, ei voisi vähempää kiinnostaa. En tiedä myöskään ikää, ammattia tms.
Oikeestiko joku pirttihirmu tenttaa mieheltään tällaisia asioita???!!!
Jos totta puhutaan niin ei tuo minuakaan olisi kiinnostanut, mutta kun mies puhui eksästään, jonka vanhemmilla on maatila, hänellä on tietyn rotuisia koiria ja häntä puhutellaan tietyllä nimellä, vaikkapa "Maruna", joka on lyhenne koko nimestä + mies itse kertoo pyytämättä että tuo on hänen entisensä, niin ei siinä oikeasti tarvitse olla Matlock että tietää ihmisen.
Oikeasti kaikki eivät ole mitään mustasukkaisia pirttihirmuja että tietävät mille puolisonsa entinen näyttää, typerää yleistämistä tuollainen.
(p.s. Pointti menee perille ilman kymmentä huuto- ja kysymysmerkkiäkin. Hemmetin ärsyttävää tuo teinitekstailu.)
Ap:n kysymykseen;
Maailmasta löytyy miljardittain ihmisiä jotka ovat kauniimpia kuin minä, myös miehen entinen on kauniimpi kuin minä. Tiedän etten ole kaunis, mutta tiedän että minussa on "sitä jotain".
Mulla ei ole huono itsetunto, vaikka siltä toki voi vaikuttaa, olen vain realisti ulkonäköni suhteen. Hiukset minulla ovat kauniimmat ja parempi kuntoisemmat ja huulet ovat täyteläisemmät kuin "Marulla", mutta muutoin en ole kauniimpi.
Mistä ihmeestä te oikein tiedätte miltä miehen eksät näyttävät? Minä en edes tiedä, montako tyttöystävää miehelläni on ollut, ei se minulle kuulu. En muista mieheni edellisen avovaimon nimeä, ei voisi vähempää kiinnostaa. En tiedä myöskään ikää, ammattia tms. Oikeestiko joku pirttihirmu tenttaa mieheltään tällaisia asioita???!!!
yhdessä lapsen asioita hoitanut, niin miten voisin olla tietämättä miltä hän näyttää?
No ihan tavallinen nainen. Ennen lapsia oli laiha mutta lasten jälkeen lihoi, en tiedä mitä on nykyään. Ei mua kaivele hänen ulkonökönsä vaan se mitä on siellä sisällä.
Ollaan exän kanssa kuin yö ja päivä jos luonteita ja käyttäytymistä vertaa, se tässä on ollennaisinta.
16 vuotta vanhempi. On hiustenpidennykset ja rakennekynnet, ostaa vaatteensa nuortenosastolta... Yli 30 vuoden tupakointi on jättänyt jälkensä. Ulkonäkönsä puolesta sopis hyvin sinne punasten lyhtyjen alle. Minä olen hyvin vaatimattoman näköinen, en värjää hiuksia enkä meikkaa. Vaatteiden ulkonäköön en juuri kiinnitä huomiota, laitan päälle ne jotka ekana sattuu kaapista käteen. Olen se hiirulaisen näköinen. Minä ja miehen ex ollaan molemmat normaalivartaloisia, minä hieman pyöreämpi.
Mies jatkuvasti kehuu mua kauniiks ja luonnolliseks. Sanoipa kerran eräs miehen nuori sukulaismies että löytäispä hänkin samanlaisen naisen ku mitä minä olen =)
Ei siis mitään erityisiä kasvonpiirteitä, pystyä nokkaa lukuun ottamatta. Maantienharmaat hiukset.
Nykyään kuparinvärinen lyhyt tukka, raskaat silmälasit. Edelleen hoikahko vyötäröstä ylöspäin, vaikutelmaa tukee toki se, ettei hänellä juuri ole rintoja. Huonot hampaat.
En osaa sanoa, onko hän paremman näköinen kuin minä. Omasta mielestähän kaikki muut ympärillä vanhenevat, itse vain pysyy fressinä :)
Itse olen lyhyt ja jonkin verran rintavampi kuin miehen exä, olemme myös täysin eri malliset. Itselläni ei paino kerry alakroppaan, joten takamus ei leviä eikä selluliittäkään ei tule. Toisaalta itselläni painoa kertyy vyötärölle, jos yhtään lihon.
Sen toki osaan sanoa, että minusta miehen ex on vanhentunut 10 vuodessa ainakin pari kymmentä vuotta ulkoisesti. Ehkä huono ruokavalio tekee tehtävänsä. Lisäksi hän on syntymäkitkerä ihiminen, mikä toki näkyy kasvojen juonteissa ja perusilmeissä.
Todella ihana, ottaisin itsekin hänet:D Onneksi on miehen elämässä edelleenkin, niin saan edes katsella. Mies on myös erittäin komea, mutta onneksi ei niinku ollenkaan tajua sitä. Aluksi pähkäilin, mitä tasoa olen, mutta sitten päätin olla tyytyväinen saamaani.
ja 10 vuotta vanhempi kuin mieheni eli minua 14 vuotta vanhempi. Hyvin on vaikea tapaus. Olemme olleet mieheni kanssa 20 vuotta yhdessä ja vieläkin lähettelee ilkeitä tekstiviestejä. Aikuiset lapsetkaan eivät saa käydä meillä kuin salaa äidiltään.
Sitä edellinen oli miss Suomi. Vuosimallia en muista.Eli ainakin kauniimpi kuin minä.
joka edelsi mua. On mun mielestä oikeasti aika vastenmielisen näkönen. On saman painonen ja suunnilleen saman muotonen kun minä, mutta hiukset, meikit ja tyyli on aika järkyttävää, ja naama ei-niin-kaunis. On kuitenkin tosi ystävällinen ja mukavanoloinen, joten saa sillä anteeksi ulkonäköänsä. Näin/tiesin tämän exän jo ennenkun tapasin mieheni, en vain tiennyt että ovat seurustelleet joskus, joten se ensivaikutelma oli tavallaan ihan puolueeton. Mutta tosiaan ei sitä ulkonäköä enää niin huomaa sitten kun on vähän aikaa jutellut, ja mukavuudella saa paljon anteeksi. Välillä kyllä edelleen kun näkee kadulla, ihmettelee mitä ihmettä se on ajatellut niillä vaatevalinnoillaan ja hiuksillaan.