Minkä näköinen on miehesi ex? Sinua rumempi vai kauniimpi?
Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.
Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.
Kommentit (147)
ainakin sirompi, itse vähän löllykkä.
Olen nahnyt kuvia mieheni entisista tyttoystavista (3kpl) ja ihan tavallisen natteja tyttoja ovat kaikki olleet ihan niinkuin minakin :)
ex-vaimo ja lastensa äiti on luullakseni yhtä kaunis tai ruma kuin minäkin. Toisaalta hän ei meikkaa ja pukeutuu vanhahtavasti. Se taas johtuu kai siitä, että hän on mielenterveysongelmainen, takana itsemurhayrityksiä ym., nämä jo avioliiton aikana.
Kuitenkin hän on minusta kiva, minulle ystävällinen kun tapaamme, eikä ole koskaan moittinut minua lapsilleen, toisin kuin edellisen miesystäväni ex.
ex-vaimo ja lastensa äiti on luullakseni yhtä kaunis tai ruma kuin minäkin. Toisaalta hän ei meikkaa ja pukeutuu vanhahtavasti. Se taas johtuu kai siitä, että hän on mielenterveysongelmainen, takana itsemurhayrityksiä ym., nämä jo avioliiton aikana.
Kuitenkin hän on minusta kiva, minulle ystävällinen kun tapaamme, eikä ole koskaan moittinut minua lapsilleen, toisin kuin edellisen miesystäväni ex.
enkä pukeudu trendikkäästi... taidan olla mielenterveysongelmainen!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2012 klo 10:23"]
Mistä ihmeestä te oikein tiedätte miltä miehen eksät näyttävät? Minä en edes tiedä, montako tyttöystävää miehelläni on ollut, ei se minulle kuulu. En muista mieheni edellisen avovaimon nimeä, ei voisi vähempää kiinnostaa. En tiedä myöskään ikää, ammattia tms. Oikeestiko joku pirttihirmu tenttaa mieheltään tällaisia asioita???!!!
yhdessä lapsen asioita hoitanut, niin miten voisin olla tietämättä miltä hän näyttää?
Ja me asumme pikkukaupungissa jossa "kaikki tietää kaikki". Tiesin mieheni exän peruskouluajoilta ja kun aloin aikuisiällä seurustelemaan mieheni kanssa, jossain vaiheessa tuli puhetta existä. Molemmin puolin tuttuja nimiä.
Eli ei siinä mitään tenttaamista ja kyyläämistä tarvinnut suorittaa että tietää miltä exät näyttää.
Normaalipituinen, hoikka, suloisen näköinen ja luonnonkaunis (itsevarma, hyvä iho, vahvat hiukset..) opiskelee lastentarhanopeksi yliopistossa ja on ylemmän keskiluokan perheestä.
Luonteesta en tiiä muuta kuin huolehtivainen ja perus mukava.
Ja sit on meikä, lyhyt ja jonkun verran pyöreä enkä yhtään mitenkään luonnollisesti kaunis. ja no amk ...
Ärrr :(
[quote author="Vierailija" time="02.01.2012 klo 23:07"]Mistä ihmeestä te oikein tiedätte miltä miehen eksät näyttävät? Minä en edes tiedä, montako tyttöystävää miehelläni on ollut, ei se minulle kuulu. En muista mieheni edellisen avovaimon nimeä, ei voisi vähempää kiinnostaa. En tiedä myöskään ikää, ammattia tms.
Oikeestiko joku pirttihirmu tenttaa mieheltään tällaisia asioita???!!!
[/quote]
Jos olisin saanut valita, en olisi ikinä halunnut kuulla sanaakaan siitä naisesta, en tietää nimeä enkä nähdä minkä näköinen
[quote author="Vierailija" time="02.01.2012 klo 22:19"]Laiha ja rinnaton, ohuet pitkät hiukset, joita pitää vieläkin, vaikka on kohta nelikymppinen, luulee ehkä näyttävänsä pikkutytöltä niissä hiuksissa. Olen häntä vanhempi mutta näytän nuoremmalta, ja olen mielestäni paremman näköinen, minulla on suuremmat rinnat, joita mies rakastaa, kuten minua:) kuulemma, exää ei rakastanut, tämä sitoi lapsella itseensä ja nyt tappelee sen lapsen avulla.
[/quote]
Tuskin ex on kuitenkaan ollut yhtä hyväuskoinen kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 12:11"]nätti nainen.Mun mielestä paljon kauniimpi kuin minä.Ihana pitkä ja paksu tukka,hoikat sääret ja muutenkin hoikka.Hyvä peppu. Mua 3 vuotta vanhempi.
Mutta: täys piru :) (kuulemma).
[/quote]
Täys piru? Mieskö kertoi?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 14:48"]
[/quote]
Tuskin sentään ilkeämpi...
Kauneus on toki katsojan silmässä, mutta mun silmissä aviomieheni edellinen tyttöystävä oli aikamoinen pallinaama. Sellainen hieman tylsäjärkisen näköinen ihminen. Olin lukiossa samalla luokalla hänen kanssaan, joten tiedän, miltä hän näyttää, ja tiedän myös, ettei hän ole tylsäjärkinen, vaikka siltä näyttääkin. Tyylitajussakin olisi hieman petraamisen varaa. Muuten ihan OK tyyppi, mutta ei yhtään nainen minun makuuni. Ja kyllä, olen itse kauniimpi, fiksumpi ja kaikin puolin mahtava tyyppi!
No suoraaan sanottuna aika ruma.. Hiukset on ohuet kuin hiirenhäntä, iho todella huonossa kunnossa, meikkaa rumasti. Kovasti on miehen sanojen mukaan rupsahtanut heidän yhdessäoloajoista. Plussaa kuitenkin hoikkuudesta. Olen tavannut hänet monta kertaa.
Mieheni ex on ihan mielestäni nätti. En todellakaan vaihtaisi ulkonäköäni hänen kanssaan, mutta ihan hyvännäköinen nainen hän on :)
Kaksi miehen exää on rumempia kuin minä, mutta yksi on kauniimpi. Siis semmonen Malibu-blondi. Rumemmat on semmosia kolhoja, riippurintaisia ja paksujalkaisia karjakoita. Mietinkin että on tavallaan mun onni, että miehellä on ollut niin erinäköisiä exiä, tiedän että ei ole ulkonäkökeskeinen mies. Jätti tämän malibutytön kun oli pettänyt miestä, eli luonnetta mies arvostaa. Ollaan oltu naimisissa muutama vuosi ja kimpassa tuplat siitä.
En osaa sanoa, ollaan niin erinäköisiä että vaikea verrata :) Kumpikaan ei ruma ole eikä mitäänsanomaton:) Siinä missä eksä oli pitkä tummaverikkö ruskeilla silmillä, minä olen blondi taskuvenus jäänsinisillä silmillä :)
En ole nähnyt edes kuvaa, mutta kuulemma ihan nätti pitkä blondi, jolla raskas biletys ja tupakointi kuulemma kuitenkin koituivat ulkonäköhaitaksi. Itse olen saman ikäinen kuin ex, pitkä blondi myös mutta en tupakoi enkä juo känniä joten mulle +1 ;)
Miehen ex oli miestä 10 vuotta vanhempi ja minä taas 10 vuotta nuorempi joten ikäeroa on se noin 20v. Itse olen pidempi ja ehkä kasvonpiirteiltäni kauniimpi, ex taas on hoikempi. Mä seuraan enemmän muotia kun ex on mukavuudenhaluinen eikä välitä ulkonäköasioista pätkääkään. On kyllä silti aivan ihana ihminen ja turhaahan tää ulkonäön vertailu on, ollaan muutenkin ihan erilaisia.
Poikaystävän exällä pitkät, hyvinhoidetut hiukset, on normaalipainoinen ja huoliteltu. Kasvoissa lävistys ylähuulen ja nenän "sivustassa" - onkse Madonna vai mikä lie.. Mielestäni jollei nyt valovoimaisen kaunis, niin ainakin siisti ja puhtaan näköinen.
Itse olen poikatukkainen, lökäreissä liikkuva ja kyllä varsin vaatimattoman näköinen. Ei poikkis ainakaan naaman tai pyllyn takia ole minua valinnut :)