SelkĂ€karvallinen miesđ€ą
Hyi helvata..mitÀ mieltÀ naiset?
VielÀ siinÀ peffan ylÀpuolella,alaselÀssÀ hirveintÀ.
Kommentit (31)
Mun mies on karvainen. MinkÀs sille sit mitÀÀn mahtaa? Ihan miehinen piirre ainakin. Toki auttaa asiaan jos on muuten komea
Minulla on ihana vaimo, kun hĂ€n aina silittÀÀ selkĂ€karvojani. đ
Ăöh, ne voi ajaa. Vahata tai sokeroida.
MinkÀ nainen pienille tisseilleen voi-> moni ottaa implantit. SelkÀkarvojen ja kalukarvojen vahaus on pikkasen pienempi operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihana vaimo, kun hĂ€n aina silittÀÀ selkĂ€karvojani. đ
Karvaisen pirulaisen löytĂ€nyt, sÀÀlin đ€ąđ€ąđč
TykkÀÀn. Ihana painaa pÀÀ karvaiselle miehekkÀÀlle rinnalle tai selÀlle. Ei mitÀÀn naismaista sheivailjaa minulle. Parran tietysti saa ajaa.
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn. Ihana painaa pÀÀ karvaiselle miehekkÀÀlle rinnalle tai selÀlle. Ei mitÀÀn naismaista sheivailjaa minulle. Parran tietysti saa ajaa.
đ€źđ€źđ€źđ€ź
Karvaiset miehet erittÀvÀt smÀidÀÀ, joka haisee hikoillessa bakteerien innostuessa. SmÀidÀ hoitaa karvoja, mutta maistuu yksisoluisille.
Suomalaisista monella on aasiasta tuleva vÀhÀkarvainen geeniperimÀ, joka vaikuttaa myös korvavaikun koostumukseen.
On joo oksettavia, karvat miehen silmistÀ alaspÀin.
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset miehet erittÀvÀt smÀidÀÀ, joka haisee hikoillessa bakteerien innostuessa. SmÀidÀ hoitaa karvoja, mutta maistuu yksisoluisille.
Suomalaisista monella on aasiasta tuleva vÀhÀkarvainen geeniperimÀ, joka vaikuttaa myös korvavaikun koostumukseen.
EiköhÀn aasialaisilla ole mustaa karvaa,mustat tiheÀt hiuksetkin on. Aika harva suomalainen on aivan mustahiuksinen,kuten aasialaiset. Perussuomalainen on suortuva on haituvaista ja maantienvÀristÀ.
No minÀ tykkÀÀn kyllÀ jos on kunnolla karvoja eikÀ vain pari hassua.
https://www.instagram.com/p/DXx77kCCTLj/?img_index=2 mihua ainakin viehÀttÀisi karvaselkÀnainen t ÀiÀ 43
TykkÀÀn rintakarvoista joten miksei selkÀkarvatkin kÀvisi.
Joo.. karvat ehdoton nou nou miehillÀ. Hygienia!
Kaikki liiat karvat hyi, vÀhÀn voi olla. Karvattomuus on luonnotonta, miehillÀ ja naisilla.
KyllÀ nykymiehen kuva on karvaton .