Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä näköinen on miehesi ex? Sinua rumempi vai kauniimpi?

Vierailija
02.01.2012 |

Ulkoiset seikat ovat tietysti ulkoisia, mutta kun miehet niitä arvostavat, ajattelin kysyä teiltä tällaista.

Seurustelen miehen kanssa, jonka exää en ole tavannut, mutta olen nähnyt kuvia. Kuvien perusteella kyseinen nainen on hyvin vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen. Itse olen ehkä enemmän päitä kääntävää sorttia ja jotenkin häkellyttää ja nolottaa, kun mies koko ajan ylistää ulkonäköäni. Hän selvästikin haluaa esitellä minua joka puolella kuin jotain saalista. En tarkoita, ettei hän saisi olla ylpeä minusta, en vain haluaisi olla mikään näyttelyesine.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, kyllä se miehen entinen naisystävä on kevyesti yksi kauneimmista naisista jonka olen nähnyt. Hoikka, lyhyt, tummahiuksinen, vihreäsilmäinen, älykäs ja hauska. Itse olen aika mitäänsanomattoman näköinen, hyvin lyhyt, normaalipainoinen, mutta kasvot korispallon pyöreät. Eikä sosiaalinen kömpelyys ja ujo luonne ainakaan kovin pitkälle vie, kun tässä oikein vertailemaan alkaa. Alkuun harmitti ihan kamalasti, että varmaan kaikki miehen ystävätkin ihmettelee, että miksi vaihtoi kaunottaren tylsämieliseen rumilukseen. Nykyisin koitan olla näitä miettimättä.

Vierailija
42/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex (ainoa vihitty) tavallisen näköinen ollut nuorena. Nyt päälle nelikymppisenä huomaa, että viini maistuu, hieman alkoholisoituneen oloinen pullukka. Ex-avo taas julmetun kaunis vieläkin, mutta sisältä ruma ihminen. Kolmas vaimoke on ollut, hänestä en tiedä mitään. En ole edes kysynyt, kun ei ole itse kertonut. Itse olen kai aika tavallisen näköinen, normaalipainoinen nainen, ikää 50 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekan kerran näin mieheni exän, tuli tajuttoman paha mieli. Se nainen oli tosi nätti! Nyt olen facebookista nähnyt, että on naimisiinmenon jälkeen lihonnut kovasti. En voinut sille mitään, mutta kyllä hymyilytti. Paha minä!!

Vierailija
44/147 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jokasessa viestissä jossa myönnetään ite olevansa se rumempi on kauheesti plusääniä(vai peukkuja ylös?) mut ne viestit on täynnä miinusääniä mis sanotaa et oma naama on paljo kauniimpi ja exä oli lähinnä verrattavissa petolinnun perseesee?:D naurattaa naisten katkeruus ja typeryys

Vierailija
46/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu miehen exän kanssa pelottavan samannäköisiä. Pitkiä, vaaleet pitkät hiukset, normaalipainon puolivälissä (ei laihoja, ei pyöreitä), melko urheilullisia ja muutenkin samanoloisia. Ex oli siis tällainen heidän seurustellessaan.

Sitten heidän tiensä erosivat, erillaisten tulevaisuudensuunnitelmien takia. Nykyään hän onkin punatukkainen, hieman lihonnut ja tyylikin on muuttunut homssuisensi. Joten tällä hetkellä olen paremmannäköinen. Ennen oltiin tasoissa.

Vierailija
47/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 13:06"]

aina "täysiä piruja", "läskejä", "rumia", "helvetin vaikeita ihmisiä" tai "kusipäitä".

Itse voisin kyllä deittailla eronnutta miestä mutta ehdoton ehto olisi se ettei mies haukkuisi ja mustamaalaisi exäänsä, varsinkin jos heillä on lapsia. En ole vielä tavannut miestä joka ei puhuisi törkeitä tai törkeitä valheita ex-tyttöystävästä / vaimosta. Kai se on miesten tapa käsitellä ero että haukutaan entinen ja rynnätään suinpäin seuraavaan suhteeseen.

[/quote]

Näin just. Eikä miehet niitä exiä edes rakastaneet vaan ajautuivat ihan vahingossa sänkyyn, seurustelemaan, naimisiin ja lapsia tekemään näiden rumien mt-potilas-exien kanssa. Kunnes löysivät, kauniin, loisteliaan, kiltin, hellän ja lempeän ihanuuden: ketjun vastaajan. Joka tosin puhuu miehen exästä rumin sanankääntein, mutta yleensä on kovin tasapainoinen, lempeä ja enkelimäinen olento. Tietenkin myös äärettömän kaunis, omien sanojensa mukaan.

Vierailija
48/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex-vaimo on entinen läski ja nykyinen pulkannaru.Vartalo,kuin pikkupojalla yhdistettynä Ridge Forresterin näköiseen naamaan isolla moppitukalla.Kamalannäköinen ilmestys.Vielä kamalampaa on se,että kuvittelee olevansa hyvännäköinen. Naimisissa isänsä ikäisen papparaisen kanssa jonka tehtaili naimisiin kanssaan tekeytymällä paksuksi,niinkuin miehenikin aikoinaan. Lisäksi oli aikamoinen maanvaiva suhteen alussa.Se on myös rumaa.

Entisen mieheni nykyinen vaimo sensijaan on kaunis nainen.Luonnollinen,sopusuhtainen,muodokas ja ennenkaikkea todella mukava!Hän on kyllä minua kauniimpi vaikken itsekkään mikään rumilus ole.

Kauneushan on katsojan silmissä,mutta tässä oma mielipiteeni.

Vierailija
49/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te omasta mielestänne vaatimattomat tai rumat niitä miehiä saatte?
Millä kompensoitte? Itsevarmuudella?

Omassa lähipiirissä (30siä kavereita) miehet näkyvät vaihtavan vain "parempiin" bimboblondeihin. Ja tässä iässä jätettynä ei enää miestä näytä monelle löytyvän. Vaikka ovat fiksuja, akateemisia, mukavia naisia :/

Vierailija
50/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nähny vaan kuvia, mutta ex kauniimpi. ite en oo mikään kaunotar, vaikka mies onkin komea, hän taitaa enemmän painottaa luonnetta (ihanaa!!) olen itsenäinen, menevä ja hauska, ex kuulemani perusteella  "liian utelias" ja nalkuttavainen.

Vierailija
51/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole usein nähnyt elämäntilanteestaan johtuen. Oli nuorempana ihan nätti nainen, mutta runsas viinankäyttö on tehnyt tehtävänsä sekä vartalolle että kasvoille ja samoin muu hoitamattomuus. Pari vuotta mua vanhempi nainen.

En tupakoi enkä kapakoi, eikä mulla 42-veenä ole vielä ryppyjäkään, ja käyn pari kertaa viikossa vesijuoksemassa, pyöräilen töihin ja ulkoilen joka päivä koirieni kanssa. Ylipainoa on aina ollut 15 kiloa. Konttorityöläisenä pukeudun siististi ja asianmukaisesti ja hiukset on hoidetut. Miehen mielestä olen uhkea.

Lapsi asuu meillä.

Vierailija
52/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exä on sellainen periaatteessa suloinen siro pieni luonnonlapsi, mutta henkkoht en pidä ollenkaan pitkistä rastoista ja hippikirppistyylistä, lisäksi hänellä on aknearpia. Pidän häntä kuitenkin kauniina. Mielestäni silti (ja nämähän on mielipidekysymyksiä) olen kauniimpi, minulla on kiiltävä paksu tukka, urheilullinen kroppa ja hyvä iho.

Luonteeltaan hän on aurinkoinen ja mukava ja tullaan kaikki exät nyxät ja lapsukaiset hyvin toimeen.

Vierailija
53/147 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eksä on erittäin kaunis. Olemme melkein saman näköisiä, mutta mieheni eksä näyttää vanhemmalta kauneudestaan huolimatta. Hän tupakoi ja työskentelee sellaisella alalla, että se selvästi on kuluttanut hänen ulkonäköään. Mutta upea on kuitenkin.

Mä oon varmaan täysin erilainen, kuin mieheni eksä. En nyt usko, että ruma olen, mutta hänen (ehkä alansa vaatimuksesta) hyvin voimakkaat ehostukset ja hiustensa värit ovat minulle erittäin vieraita. Pukeudummekin täysin päinvastaisesti.

Vierailija
54/147 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/147 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:28"]Olen nähnyt vain yhden - viimeisimmän - eksän. Itseasiassa tunsinkin hänet jonkin aikaa (silloin kun seurusteli mieheni kanssa). Laiha hän on, jotenkin poikamaisella ja kolkolla tavalla. Eikä kasvoiltakaan kummoisen näköinen: kasvot ovat kapeat, suu aivan liian leveä suhteessa naamaan ja silmät pienet. Huono iho. Punaiseksi värjätty, sotkuinen tukka. Ehkä pari tuumaa minua pidempi. Luonteeltaan lääkityksen tarvitsevan, hmm, värikäs. Ihan kiva kuitenkin. Mielenterveysongelmainen, eikä käynyt töissä, eikä tehnyt kotonakaan mitään, edes ruokaa. Ainoa koulutus peruskoulu. Älykkyydestään en osaa muutoin sanoa mitään.

Minä taas olen hitusen ylipainoinen, mutta aika nätti. Minulla on tummat, paksut ja pitkät hiukset, sinivihreät silmät. Ihoni on aina ollut todella hyvä. Mieheni ei malta pitää näppejään erossa takapuolestani. Kasvoiltani olen kyllä ihan realistisesti nätimpi kuin tämä eksä. Opiskelen yliopistossa, ja käyn samalla töissä. Ei ole koskaan ollut ongelmia mielenterveyden kanssa. Luonteeltani olen rauhallinen ja rationaalinen, päin vastoin kuin tämä räiskyvä eksä. Pidän kotimme vähintään siistinä, ja laitan meille hyvää ruokaa.

Okei, tämä oli lähinnä ulkonäköä koskeva ketju, innostuin vain vähän vertailemaan. Sanoisin siis, että minä olen paremman näköinen, mutta ei se eksäkään täysin toivoton tapaus ole.

[/quote]

:D :D

Vierailija
56/147 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exä on lievästi ylipainoinen, lyhyet (todella ohuet) hiukset, täynnä tatuointeja,  ei panosta itseensä (vaatteet, meikki).... ei siis mikään viehättävin ilmestys. Itse olen treenattu, pitkähiuksinen brunette.

Vierailija
57/147 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt mutta uskon mitä mies on siitä kotkasta kertonut. mieheni on 100prosenttisesti kaikessa rehellinen. Ex-ämmä Ruma kuin mikä ja mies pani sitä silmät kiinni :'D lapsi on miehen mukaan yhtä ruma kuin äitinsä ja tullut äitiinsä joka on vieraannuttanut mieheni lapsensa elämästä. mies on sanonut olevan mun kans onnellisempi kuin ikinä elämänsä aikana, yhdessä ollaan oltu jo neljä ihanaa vuotta.

Vierailija
58/147 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ruma, ahne ja itsekäs akka, joka manipuloi itsensä raskaaksi, sitten laskelmoidusti jätti mieheni ja rikkoen tämän sydämen ja vaati vielä kaiken lisäksi elarit.

Minä puolestaan olen hauska, kaunis, hyväsydäminen, pyyteetön, antelias ja sen lisäksi ihana äiti yhteiselle rakkauslapsellemme. Miten se meneekin aina näin!

Vierailija
59/147 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja. Heillä ei ole oikeutta vaatia naiselta ulkonäköä kun ei heillä itselläänkään sitä ole.

Minä en kompensoisi rumuutta miehelle mitenkään, olisin oma itseni. Millä miehet kompensoivat rumuutensa naisille? Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin sitten en. En muuta itseäni miesten takia.

Rumat miehet ansaitsevat ruman naisen, ei yhtään enempää. Olen suuresti pettynyt miehiin, he ovat osoittaneet vain pinnallisuutensa ja paskamaisuutensa. mitäs sitten kun nämä kauniit naiset rupsahtavat kunnolla. Olen pelkästään vahingoniloinen. Sitten saavat nämä naiset kokea sen paskan itse. Toivottavasti vaihtavat teidätkin sitten vielä nuorempaa ja kauniimpaan, se olisi teille oikein.

Miesten asenteissa ja korvienvälissä se ongelma on, ei naisten rumuudessa. Ja tyhmiä nuo naisetkin ovat kun lähtevät rumien ukkojen matkaan. Todella ällöä. Nuo ukot ovat niin kaksinaamaisia ja iljettäviä, että siinähän nuo kaunottaret saavat pahan palkkansa. Hahhah. Toivottavasti saatte rumia tyttölapsia.

Vierailija
60/147 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kauniimpi kuin miehen ex, mutta oman exäni nyksä on kyllä minua reippaasti paremman näköinen, eikä sitä tee edes tiukkaa myöntää. Ex vaihtoi parempaan, mutta niin minäkin :D