Kerro joku asia jota ei ole koskaan kenellekään aikaisemmin paljastanut. Minä aloitan
Aloin aikoinaan seurustelemaan nyk. mieheni kanssa, koska ikää alkoi jo olemaan ja biologinen kello tikitti. Kukaan mies ei ollut aikaisemmin ollut kiinnostunut aloittamaan seurustelua kanssani (tai sitten minä en ollut kiinnostunut) ja nyt mies oli avoimen ihastunut. Olemme nyt olleet naimisissa noin 15v ja olen edelleen sitä mieltä, että olisi "ansainnut" hyväsydämmisemmän ja koulutetumman miehen itselleni. Mieheni esim .kuvittelee olevansa osallistuva isä, mutta ei hän sitä oikeasti ole, sohvaperuna vain.
Kommentit (6)
ja ystäväni tietävät sen. Aloin kuitenkin kyllästyä naljailuun, joten päätin julkisesti, että jos vielä jonkun löydän, olen uskollinen.
Vuosi seurustelua takana ja jo 3 yhden yön panoa... kukaan muu ei tiedä niistä mitään.
Appiukkoni sanoi, että hän ihmettelee, mitä minä näen miehessäni (siis hänen pojassaan). Antoi ymmärtää, että hän itse olisi paljon parempi vaihtoehto.
Olen pettänyt ex miestäni. Hänen oman isänsä kanssa. Meillä oli lievästi sanottuna panosuhde appiukon kanssa.
Myöhemmin loppui panosuhde appeen. Ja suhde myös exään.
14-vuotiaana vanhempieni auto yöllä. Kävin kavereiden kanssa huviajelulla (juu, osasin ajaa). Autoon tuli kolhuja. Vanhempani luulivat, että joku on ne parkkiksella siihen saanut aikaan yön aikana. Meidän parkkis oli aika levoton (kerrostalolähiö isossa kaupungissa), joten olisihan se sinänsä ollut mahdollistakin. Olin kyllä aika kusi sukassa pitkään tästä, mutta en jäänyt kiinni. Enkä koskaan aio totuutta kertoakaan.
Varastin lapsena (alle 13v) ukiltani rahaa lompakosta hänen ollessa meillä kylässä. Siellä oli ainakin parin sentin nippu erisuuruisia seteleitä. Valehtelematta varsastin euroissa 450e. Ja käytin KAIKEN herkkuihin.
Tästä ei tiedä edes mieheni, enkä IKINÄ aio sitä kertoakaan kenellekään (paitsi teille, onneksi ette tunne minua...). Tämä tekoni oli jotain niin väärää, kannan häpeää siitä lopun elämäni.