Missä maassa et ole käynyt, etkä mene?
Minua ei kiinnosta jostain syystä Romania eikä Bulgaria.
Kommentit (46)
kaikkiin voisin mennä uudelleenkin.
Oneksi on vielä PAAALJON maita joihin haluaisin mennä jamenenkin. En sulje mitään pois. Toisaalta turvallisuussyistä en matkustaisi moneenkaan maahan tällä hetkellä (sotatila, yleinen levotomuus jne).
että sieltä löytyy hienoja paikkoja turistirysien ulkopuolelta. Mutta maat jotka eivät kiehdo: Islanti, Puola, Ukraina, Irak, Iran
en tosiaan ala luettelemaan missä en ole käynyt, ja tuskin tulen koskaan menemäänkään. Jotkut valtiot ovat sitäpaitsi niin laajoja ja monipuolisia niin luonnoltaan kuin kulttuuriltaankin, ettei yksi käyminen kerro yhtään mitään.
Kotimaatana Suomea olen kolunnut niin itä-länsi kuin etelä-pohjois -suunnissa elämäni kesät ja joskus talvellakin, samointavoin jonkun verran myös Ruotsia missä asuu sukulaisia. Norjassa olen käynyt vain pohjoisessa, Venäjällä autolla Pietariin ja takaisin, Virossa on tullut käytyä vain Tallinnassa sekä Puolassa ollaan ajeltu aina Krakovaan asti ja takaisin Gdyniaan.
Kesä Irlannissa ja toinen Iso-Britannian Skotlannissa ovat seuraavat tavoitteet...
en tosiaan ala luettelemaan missä en ole käynyt, ja tuskin tulen koskaan menemäänkään. Jotkut valtiot ovat sitäpaitsi niin laajoja ja monipuolisia niin luonnoltaan kuin kulttuuriltaankin, ettei yksi käyminen kerro yhtään mitään.
Kotimaatana Suomea olen kolunnut niin itä-länsi kuin etelä-pohjois -suunnissa elämäni kesät ja joskus talvellakin, samointavoin jonkun verran myös Ruotsia missä asuu sukulaisia. Norjassa olen käynyt vain pohjoisessa, Venäjällä autolla Pietariin ja takaisin, Virossa on tullut käytyä vain Tallinnassa sekä Puolassa ollaan ajeltu aina Krakovaan asti ja takaisin Gdyniaan.
Kesä Irlannissa ja toinen Iso-Britannian Skotlannissa ovat seuraavat tavoitteet...
mutta kävin Venäjällä useita kertoja kun maa oli täydessä sodassa Tsetsenian kanssa.
mutta sotaa käyvät maat tyyliin Afganistan on syytä jättää väliin. Ehkä vähän miettisin myös ihmisoikeuksia rikkoviin tai vähemmistöjään syrjiviin maihin matkustamista.
Toisaalta demokratian etulinjassa esiintyvä USA teloittaa kansalaisiaan eikä ole allekirjoittanut lasten oikeuksien sopimusta.
Tulen pysymään täällä SUOMESSA koko ikäni, enkä koskaan tule edes käymään missään ulkomailla, sillä Suomi on minun synnnyinmaa ja kotimaa.