G:Montako kertaa sait seksiä tänä vuonna?
Kommentit (66)
Ei suhdetta, vain tollanen vakipano, muutaman kuukauden ajan. Nyt taas ilman. Tähänkin tottuu.
kuukautiset ym. laskettu, veikkaan että ainakin 200 kertaa.
Naimisissa 18 vuotta.
Oman miehen kanssa ja ehkä kymmenen muun. Ja en petä. Luvalla touhuilen, kimppaa ja kolmansia miehiä.
mutta mä aloitinkin vasta marraskuussa, ja ennen en ole saanut kertaakaan...
Noin 250+ kertaa. Viime vuoden joulukuussa alkanut suhde ja touhukas pariskunta. :)
5 kertaa. Korkeintaan! Synnytin kyllä kesällä että se voi vaikuttaa vähän... Synnytyksen jälkeen on 2 kertaa ja raskausaikana jotain 2-3 kertaa.
minkäs teet,kun ukko ei halua. :( ahdistaa tämmöinen pakkoselibaatti.
Joko kaksi tai noin 6 kertaa. Ei, en ole tyytyväinen. Enkä minäkään "tyydy" tähän, mutta mikäs minä sille voin, ettei toisella ota eteen eikä hän suostu kertomaan asiasta lääkärille.
Noin 5 kertaa. Minusta se on paljon eronneelle, joka ei seurustele eikä käy missään.
Yhden kerran,sekin hiukan epävarma ehkä.
miesystävän kanssa. Vuoden saldo lienee n. 20 kertaa seksiä. En vaan enää jaksa vongata.
sain tämän vuoden aikana varmaan, 450krt.. vähintään joka päivä ja useina päivinä 2-3 krt. naimisissa ollaan oltu 15v ja lapsia siunaantunut 4 kpl :), vähemmänkin vois olla mutta mies on niin viriili että innostuuhan sitä itsekkin..
keskimäärin niin tuleehan siitä jotain :)
ainakin tulosta, massu kasvaa ;)
Miten ihmeessä pärjäätte ihan ilman??Siis tarkoitan parisuhteessa olevia.Meillä mies varmaan haluaisi vaikka joka päivä,mutta itse en jaksa:)Yli 20v ollaan oltu yhdessä ja kolme lasta 7-19v.Ja seksi vaan paranee:)
pari kertaa viikossa eli reilu 100 kertaa.
Siis toisen ihmisen kanssa. Olen eronnut vuonna 2008.