*Syyskuun 2012-vauvelit*
Kommentit (45)
Huh, vähän jänskättää tässä vaiheessa että pysyykö kaveri matkassa, mutta ilmoittauduin nyt kuitenkin.:)
Meillä on ennestään -08 syntynyt poika ja tätä toista ollaan yritetty jo 1,5 vuotta. Syksyllä sain keskenmenon ja olo on ollut aika masentunut.
Nyt kuitenkin pari päivää ollut aika vahvat fiilikset, joten uskalsin testata, ja jep, haalea plussa tuli!Jei!:)
Suupielet on korvissa mutta pieni pelko myös persuksissa.
Laitoin pyynnön tuonne ryhmään, jatkukoon sielä jorinat.:)
Yritin tuonne suljettuun ryhmään, mutta pipariksi taisi mennä. Olen 36v ja hyvin monen mutkan kautta neljättä tai itse asiassa seitsämättä odotan. Kolmen lapsen jälkeen, 3 km ja nyt vuosien vuosien jälkeen yllätys plussa. Ajatus on aivan jumissa, joten eletään tunti kerrallaan ekaan ultraan saakka. Alustavasti LA 2.9
Kaipas minäki uskallan tänne jo tulla.. Nyt menossa vasta rv 4+2 eli juuri on plussattu! (:
Täällä myös odotetaan nyyttiä syyskuulle. Minulla on ennestään kaksi tyttöä, -04 ja -05 syntyneet. Kolmas tuli haaveeksi, kun vanhemman eskari alkoi koulussa. Melkein heti tärppäsi kesällä 2010, mutta se oli kohdunulkoinen. Solumyrkyllä kuivatettiin ja mulla reilun kuukauden saikku.
Kolmen kuukauden varoaika piti olla hoidon jälkeen. Vaan eipä tärpännyt kertaakaan sen jälkeen. Hermot meinasi jo mennä ja varasinkin joulukuussa 2011 neuvolalääkärin th:n suosituksesta. Olihan tuloksetta yritetty yli vuosi. Lääkäriajan sain tammikuun alkuun ja ultrassa löytyi "jotain". Verikokeet näytti kohonneita hcg-arvoja ja tänään tein vielä kotiraskaustestin. Selvä positivinen. Laskurien mukaan la olis 20.9. Lääkäri ultraa vielä ens kuun alussa, jotta nähdään ettei nyytti varmasti ole väärässä paikassa.
Uusi palstalainen täällä heip! Plussasin 31.12 :)
Menkkojen mukaan viikkoja piti olla jo 12 (ihmettelin kyllä itsekin hieman), mutta eilen olimme uä:ssä tarkastetut viikot ovat tällä hetkellä 7+3 :) Pieni sydän sykki ultrassa!
Ensimmäistään täällä Pirkanmaan plikka odottaa kovasti :)