*Syyskuun 2012-vauvelit*
Kommentit (45)
Ania sinne jo pääsikin ja annoin sullekin ylläpitomahikset, jos en aina sinne pääse :) Tervetuloa juttelemaan ihanasta asiasta porukalla!
Sannis
Täälläkin plussattiin 30.12 vahva plussa :)
eli la n. 10.9 :D
kävin laittamassa liittymispyynnön juuri tuonne ryhmään. :)
Haalea viiva ilmestyi minullakin testiin, joten ehkä sitä raskaana ollaan :) Minulla on kaksi lasta ennestään ja yksi varhainen keskenmeno elokuussa.
Laskettu aika taitaisi olla 7.9, jos vain kaikki menee hyvin. Kummasti tuo keskenmeno kummittelee mielessä nyt...
Heips.
Täällä myös yksi jouluaattona plussannut, pikkukakkosen odottaja (niin oudolta kun se tuntuukin jo noin kirjottaa...vieläkään ei usko todeksi vaikka useampikin testi saman tuloksen on antanut!!)
Eli meillä LA n.3.9 hiukan laskurista riippuen... ;)
Esikoinen (poika) syntynyt 10/2010.
Vielä kun oppisi käyttämään näitä sivuja ;)
Minkä ikäinen oot, mistä päin ja minkä ikäiset lapset sulla on? Tuo sinun kirjoittamasi tausta kun muuten oli melkein sama kun mulla eli oon 31v, lapset 10 ja 3v, kolmas tulossa LA n. 6.9 ja varhainen keskenmeno mullakin viime vuoden lokakuussa.
Niin ja tämä sivusto kun toimii niin huonosti, niin kaksplussan sivuilla olis samalle ryhmälle suunnattu kerho.
Hei kaikki! Ihan uusi foorumilla, ja tosiaan olis LA syyskuun alussa jos ja KUN kaikki menee hyvin. Pyytelen lupaa tullla tuohon suljettuun ryhmään =)
Täällä myös plussaa =) vielä epävarmaa meneekö la elokuun vai syyskuun puolelle.
Meille tulossa jo VIIDES rakkauspakkaus ja aivan yhtä ihanaa, jännää ja uutta kuin 4kertaa aiemminkin =) =)
Ikää minulla ihan kohta 33v ja varsinais-Suomessa asustetaan.
Onnea kaikille plussanneille
Olen 36 ja edelliset lapset ovat 6 v poika ja pian 5 täyttävä poika. Asustamme nyt Mikkelissä.
Nyt taitaisi olla rv 5+2
Moikka!
Meilläkin plussatuulia vaiherikkaan alkutaipaleen jälkeen! :D Tällä hetkellä esikoisen la olis 6.9., mutta siirtynee eteenpäin mun pitkän kierron vuoksi. Uskomatonta! En edes uskonut, että kaiken jälkeen se on nyt totta! Mutta kai se on uskottava päivittäistä testausta. Verikoe otettiin viime viikolla ja nyt huomenna kontrolliin sen puolesta... Kuinkahan arvo nousee?!?!
Täällä plussattu eilen ja raskaus tosiaan hyvin hyvin alussa. Jos kaikki hyvin menee niin syyskuun 19 on laskettuaika. Lapsi olisi meille kolmas. Aijemmat lapset ovat tyttö -07 ja poika -08. Asutaan pohjois-savossa. Nyt vaan peukut pystyyn, että nappula pysyy kyydissä bd
Äiti rv 3+6
Odotan siis kolmatta, kaksi aiempaa tyttöjä 09 ja 10. Kolmannen olis määrä syntyä syyskuulla joko 9, 10 tai 11. Saa nähä paljonko sitten muuttuu, edellisellä siirtyi 3 viikkoa aiemmaksi.
Keski-Suomesta olen ja 22v.
itse olen ihan ihmeissään plussa tuli itelleni 10.01
ja olen ihan paniikissa olen rv 4+5 ja oishan se kiva olla ja nauttia mutta nyt on pelko iskeny persuksiin, että mitä jos ei matkustajani jaksa loppuun asti ku noita surullisia tarinoita nyt on tullu luettua, on tämä raskasta :(
Mutta yritän nyt ottaa päivä kerrallaan... ja toivoa, että kaikki menee hyvin :)
Plussasin ensimmäisen haamun ollessani rv 3+6, nyt menossa 5+0 ja la 17.9 :) Pelottaa muakin kun niin alussa vielä mennään, mutta en silti aio murehtia vaan nautin tästä hetkestä :)
Muksuja on kaksi ennestään, poikia kumpikin, vm 03 ja 09. Vauvakuumetta olen potenut kuopuksen syntymästä asti, ja jouluna mies vihdoin sanoi, että saa tulla jos on tullakseen. Joulupyhinä se toukka sitten saikin alkunsa, yhdestä kerrasta kuten kaksi aiempaakin.
Asun pk-seudulla ja olen 28-v. Kolme lasta olisi haaveissa, eli jos kaikki menee hyvin, niin tämä on viimeinen raskaus minulle... (nyyh ;P)
täällä myös yksi ilmottautuu mukaan.. tein raskaustestin, ja la menis tuonne syyskuun 24 pvä. raskaus siis ihan alussa.. meillä on kotona ennestään 10kk poika, joten pienellä ikäerolla lapset tulevat olemaan, kunhan kaikki menee hyvin.. me nimenomaan haluttiin pieni ikäero, saa tämän vaipparuljanssin kerralla sit pois ja lapsista on seuraa toisilleen... :) tämä raskaus alkoi naurettavan helpolla, toisesta yrityskerrasta, ekan kanssa ei näin käynyt ja siksi me ajateltiin, että no, aletaan nyt yrittämään ja ei turhaan yritystä siirretä.. ja pam! raskaana ollaan.. onnen,ilon ja vähän kauhinki sekaisia tunteita täällä :)
itse olen 25, mies 29.
Mitä oletta mieltä, jos perustettais suljettu ryhmä? vai onko sellainen jo tehty :)? siellä ois helpompi jutella ym..
Uusi käyttäjä rohkaistuu mukaan... :) Täällä LA 14.9. Tuonne suljettuun ryhmään laitoinkin jo pyynnön.. :)
Täälläkin LA syyskuulle! Eilen ultrassa pulssi näkyi joten kai sitä uskaltaa jo tosissaan ajatella olevansa raskaana! Todella toivottuun osoitteeseen tuli. LA ois siinä 3.9 eli 7+2 menossa :) Onnea kaikille kanssaodottajille!
laitoin pyynnön sinne pari päivää sitten, eikä oo ainakaan vielä hyväksytty. Eli onkohan mun pyyntö kadonnu bittiavaruuteen vai eikö siellä "suljetulla" ole aktiivista toimintaa? :D En viittis alkaa spammaamaan ryhmää uusilla pyynnöillä, jos se vanhakin siellä vielä roikkuu :P
Moi!
Täälä plussattu kans, la 18.9 nettilaskurin mukaan, 2.2 menen ultraan ja sittenhän saadaan tarkka aika, samalle päivälle on myös eka neuvola. Meillä on kaksi lasta ennestään tyttö -05 ja poika -07. Nyt vajaan kahden vuoden sisälle on kaksi keskenmenoa viikoilla 14+6 sekä 6+4. Pitkään on kolmatta odotettu ja epäonnisesti mutta toivotaan että nyt onnistaa. Nyt jään odottelemaan että pääsen myös tuonne suljettuun ryhmään, onkohan sielä vaan yksi ylläpitäjä?
taitaa todella olla suljettu ryhmä, sillä ei ole tullut pyyntöön vastausta :/ tai sitten keskustelu on siellä kuollutta, harmi... onnea plussanneille ja tervetuloa matkalle mukaan :)
Heipä hei kaikki odottajat!
Tänne kunnon plussa tuli 26.12 ja laskettuaika olisi kait 4.9.2012, ihanaa!
Esikoinen meille on syntynyt 10/2010
Tuntuu, että tämä toinen raskaus näkyy heti mahassa! Maha on jo nyt kasvanut niin, että meinaa vaatteet jo kinnata! Ja joulun syönneillähän ei tietenkään ole mitään tekemistä mahan kasvamisen kanssa.. ;)
Pitääpäs katsoa jos löydän tuon suljetun ryhmän jostain niin voisin kanssa liittyä sinne!
Neli ja salamatkustaja 4+4