*Syyskuun 2012-vauvelit*
Kommentit (45)
Yksi tuleva mamma ilmoittautuu :) Tänään aaumulla vahva plussa :) :) la olis 30.9, neuvolassa tarkentuu vielä. On tämä epätodellista ja ihanaa! Lapsi on erittäin toivottu ja olis meille jo kolmas.
Toivon että vaavi pysyy masussa loppuun asti,mä oon niin onnellinen ettei sitä sanoin voi kuvailla. Harmi vain kun täytyy vielä jonkin aikaa pitää tämä ihana uutinen salassa.
Täällä myös nuori tuleva äiti, plussaa näytti 23.1 ja nyt ollaan rv 6+5 ja la olisi tuossa 20.9.
On kuitenkin nuo opiskelut kesken, taloustilannekaan ei ole päätähuimaava ja mies lähti pelkuruuttaan heti kun sai tietää raskaudestani.. Ajatukset todella sekavat... Saa nähdä mitä päätökset tuo tullessaan.
Toivotan kuitenkin paljon paljon onnea teille kaikille!! :)
Vondee: Voimia sinulle! kaikki varmasti järjestyy (: Minkä ikäinen olet? jos saa udella :) itsekkin olen nuori tuleva äiti. Olen nyt rv 6.
Mäkin liityn joukkoon mukaan. Oottelen ultraa, että la varmistuu. Elo-syyskuun vaihteessa pitäisi olla.
Ennestään meillä on kaksi poikaa. 8-v ja 1v1kk, joten kolmatta odotellaan:)
Ja Helsingissä asustellaan..
Mulla on tänään varhaisultra.. Vähän jänskättää (: Mutta toivotaan, että kaikki on siellä hyvin.
Joo en minäkään noista viikoista ihan varma ole, kun kierto ei oo ollu säännöllinen (: Nii ja vantaalla asun.
Onnea kaikille plussaneille!! :)
Itselleni tuli plussa 10.01
Varrhaisultrassa tuli käytyy ja siellähän se oli, kovasti sydän hakkasi, mittaa ei saatu vielä, ku oli niin säälittävän pieni hihi :) eli rv 8+2
Täällä odotellaan ensimmäistä lasta. Laskettu aika on 27.9.
Olo on ollut aikas huonovointinen viikolta 7 alkaen. Toivottavasti alkaa helpottamaan...
puolisen vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti tässä pikkuruista ollaan yritetty ja nyt äskettäin vaihdettiin vähän "taktiikkaa" ja nyt sit saman tien tärppäs, liekkö sattumaa vai vaikutusta ihan muuten :D
25v olen ja mies 28v. etelä-savossa asustellaan :) esikoistakin puolisen vuotta sillon yritettiin ja raskausaika meni liitoskipuja lukuunottamatta tosi mukavasti :) esikoisen synnytys sillon käynnistettiin ja meni loppupelissä hätäsektioon josta toivuin tosi nopeesti.. väkisinkin jo nyt miettinyt että mitenkähän toisen kanssa käy, fiilikset on nimittäin sellaiset että en haluis ees alakautta synnyttää (monen mielestä olen varmasti outo tämän asian suhteen).. mutta ehkä tuota kerkee vielä moneen kertaan miettimään ja kunhan nyt ees sinne asti päästään niin menee sitten tavalla tai toisella omalla painollaan :)
onnittelut myös sinulle plussauksesta! josko tänne vaikka lähipäivinä alkaisi muitakin plussanneita ilmaantumaan :)
Täällä myös plussattiin aatonaattona. Paras joululahja meille :) toivotaan ja pidetään nyt vain peukkuja että kaikki menee hyvin. Ensimmäinen päätyi kesken syyskuussa. jatkuvasti pieni pelko taka-alalla, että käy niinkuin ekalla kerralla, mutta toivotaan parasta. Laskujen mukaan la ois 3.9.
toinen testi tuli vielä heti aamutuimaan tehtyä ja plussahan sieltä tuli :) pittää soitella neuvolaan heti ens viikolla :) onko teillä muilla selkeitä raskausoireita? mulla on ollu about viikon ajan etovaa oloa ja tissit arkana.. esikoisesta etova olo oli 24/7 jonku 14 viikkoo muistaakseni... :P saa nähdä mihkä se la nyt sitten määrittyy ku ei oo ollu ihan tasanen kierto mut syyskuun alkupäiviä sen pitäs olla :)
Heippuli!
Täällä kanssa tuli maailman paras joululahja! Jouluaattoaamuna ajattelin ihan vaan varmuuden vuoksi... Testauspäivä piti olla vasta Tapaninpäivänä.
Meillä on yritystä takana 1v5kk, joten oli jo aikakin. Tähän tarvittiin hieman hormoniapuja ja inseminaatiokin tehtiin, mutta mies sanoi, ettei sitä oltais tarvittu, kun kotona osataan paremmin ;-)
Nyt vaan jännittää, että pysyykö tämä kyydissä!!!
Mulla on ollut kummallisia menkkamaisia tuntemuksia koko viikona ja rinnoissa sellaisia sähköisiä tuntemuksia. Myös raudanmakua ja väsyä ja palelua.
Ihanaaaaaa!!!!
Heippa kaikki!
Olen 28-vuotias ja plussasin tänään virallisesti. En tiedä menkkakiertoani tarkasti, joku raskauslaskuri laski että pikkuisemme LA olisi 6.9 ;) Olen noin 4+1 viikoilla, huh miten tuntuu että miten ihmeessä pikkuinen pysyy mukana kun vasta näin alussa ollaan :)
Meillä on myös 07 syntynyt tyttö. Eli pikkukakkosta tässä odottelemme. Alamahaa turvottaa ihan hirveästi ja pissattaa sekä pieniä menkkamaisia kipuja ilmenee. Yöt on kamalan levottomia. Vielä ei okseta, mutta varmaan viikolla 6 se taas alkaa. Tytöstä oksensin viikoista 6-16, ihanaa. Vauva pätkii tekstiä kokoajan..
tää vauva sivusto on ihan surkea, pätkii tekstiä ootteko huomanneet? olisko mitään minne voitais perustaa suljettu yhteisö meille?
Sannis
Haluatko kokeilla uusia tuotteita ilmaiseksi ja jakaa testipakkauksia kavereillesi?
Buzzador hakee ensivuoden kampanjoihin uusia testaajia. Kun olet kokeillut tuotetta, raportoit mielipiteet netin kautta. Helppoa ja täysin ilmaista. Jokaiseen kampanjaan osallistuminen on vapaaehtoista.
Buzzador hakeee testaajia kohderyhmistä:
* Vuonna 2011 syntyneet lasten vanhemmat
* Raskaana olevat!
* Teinit vuosimallia 94-97
Rekisteröidy linkkini kautta, niin minä saan buzzador pisteitä ja pääsen helpommin ensi vuonna myös kampanjoihin mukaan.
Linkki: http://www.buzzador.com?refstr=vw1309
(jos jossain vaiheessa kysytään minun tunnusta, niin se on vw1309)
Olen itse aiemmin päässyt testailemaan mm. vaippoja, shampoota, lihaliemivalmistetta, lastenruokia jne jne. :)!
Tässä vielä buzzadorin virallinen ilmoitus:
Hei!
Tarvitsemme jälleen apuasi!
Moni yritys on kiinnostunut toteuttamaan kampanjoita kanssamme vuoden 2012 keväällä. Raskaana olevat, vauvojen ja pienten lasten vanhemmat sekä teinit ovat erittäin suosittu kohderyhmä - osaksi sen vuoksi, että moni asiakkaistamme toimii kyseisellä sektorilla, mutta osaksi myös sen vuoksi, että pienokaiset "vanhenevat" nopeasti ja tämän vuoksi meidän täytyykin värvätä ja täydentää jäsenrekisteriämme jatkuvasti.
Pyydämme apuasi seuraavien kohderyhmien värväyksessä:
• Raskaana olevat ja vanhemmat joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. tammikuuta 2011- 31. joulukuuta 2011 välisenä aikana
• Teinit jotka ovat syntyneet vuosina 1994-1997.
Mitä enemmän meillä on oikeaan kohderyhmään kuuluvia Buzzadoreja, sitä enemmän voimme toteuttaa laajempia ja hauskempia kampanjoita näille kohderyhmille!
Tunnetko pienten lasten vanhempia tai teinejä?
Arveletko, että heidän mielestä olisi mukavaa toimia Buzzadorina ja saada mahdollisuus kokeilla mielenkiintoisia tuotteita ja palveluja sekä tietysti keskustella niistä ystävien kanssa?
Värvää heidät Buzzadoreiksi!
Käytä alla olevaa linkkiä värvätessäsi:
http://www.buzzador.com?refstr=vw1309
Värväyskampanja on voimassa tästä päivästä alkaen 15. tammikuuta 2012 asti.
Se suljetun ryhmän perustaminen vois olla hyvä idea :) mä oon ite sen verran vähän perehtyny koko tähän vauvan sivustoon että perustakoon sellanen sen joka osaa :) kuvottava olo täälläkin aikalailla koko ajan ilmassa, syöminen vähäks aikaa ainaa helpottaa mut nopeesti tulee takas :P esikoista odottaessa muutaman kerran onneks joutu vaan oksentamaan että saa nähdä miten tän kanssa käy.. itellä on jotenki sellanen fiilis että sit vasta osaa kunnolla totutella koko masutyyppiin kun näkee sen konkreettisesti ultrassa että mahassa on oikeesti elämää.. sitä siis odotellessa.. :)
Eli, perustin suljetun ryhmän juuri vauva.fi sivustolle. Se löytyy etusivulta vasemman puolen valikosta "ryhmät" nimellä.
taas pätkii :P eli olen ryhmän perustaja joten hyväksyn teidät tulijat sinne jotenkin. Ryhmän nimi on
Heipä hei kaikki odottajat!
Tänne kunnon plussa tuli 26.12 ja laskettuaika olisi kait 4.9.2012, ihanaa!
Esikoinen meille on syntynyt 10/2010
Tuntuu, että tämä toinen raskaus näkyy heti mahassa! Maha on jo nyt kasvanut niin, että meinaa vaatteet jo kinnata! Ja joulun syönneillähän ei tietenkään ole mitään tekemistä mahan kasvamisen kanssa.. ;)
Pitääpäs katsoa jos löydän tuon suljetun ryhmän jostain niin voisin kanssa liittyä sinne!
Neli ja salamatkustaja 4+4
Kolme lasta meillä on ennestään, vm. -98, -00 ja -08. Neljännen la olisi n. 26.9.