Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa!
25.12.2011 |
Saamme viettää mieheni kanssa seuraavat päivät ihan kahdestaan. Miehen lapset ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan. Mun lapset asuu meidän kanssa ja ovat nyt isällään.
Oi, miten odotan seuraavia päiviä :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olette ne varmasti ansainneet!