Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin suomalaiset kunnat ja kaupungit yhdistetään, katso

Vierailija
13.01.2012 |

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/salainen-kuntakartta-ministerio…



Uuden hallituksen(kok,sdp,vihr,vas,krist, rkp)salainen suunnitelma paljastui.



Pikkasen olisi taas välimatkaa terkkariin. Arvatenkin se keskitetään isoimpaan paikkakuntaan alueella.



No never!



Väyrynen on tätä ajatusta vastaan. Nyt luukulle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki Vantaa ja Espoo olisi yksi iso kaupunki.

Mitä järkee tässä olisi?

Palvelut heikkenisi, näin tällaisissa käy aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä