Lue keskustelun säännöt.
Näin suomalaiset kunnat ja kaupungit yhdistetään, katso
13.01.2012 |
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/salainen-kuntakartta-ministerio…
Uuden hallituksen(kok,sdp,vihr,vas,krist, rkp)salainen suunnitelma paljastui.
Pikkasen olisi taas välimatkaa terkkariin. Arvatenkin se keskitetään isoimpaan paikkakuntaan alueella.
No never!
Väyrynen on tätä ajatusta vastaan. Nyt luukulle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Helsinki Vantaa ja Espoo olisi yksi iso kaupunki.
Mitä järkee tässä olisi?
Palvelut heikkenisi, näin tällaisissa käy aina.