Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappaisitko itsesi, jos painaisit 60kg?

Vierailija
05.01.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg ei ole vielä liian laiha.

Vierailija
2/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla ihannepaino mulle, nyt painan varmaan viisi kiloa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vielä yli sen BMI 18.5. Nyt 8 kiloa enemmän (pituus melkein 180). En tappaisi, olisi aika tyytyväinen. Optimi varmaan jotain 64.

Vierailija
4/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ihan tyytyväinen, jos laihtuisin viitisen kiloa.

Vierailija
5/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 kin on hyvä

Vierailija
6/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks pitäis ittensä tappaa kuuskytkilosena? Onko se ap:n mielestä liian laiha vai liian paksu? Mä en ymmärrä...

60kg on ihannepaino todella laajalle pituuskäyrälle siis jos aikuisista puhutaan. Hölmö kysymys..

Painan siis itse 80kg ja olis ihanaa olla 60kg. Pituutta on 170cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannepainoni lienee 60, nyt painan 61. Tosin tähtään 54kg painoon, koska tykkään olla hoikempi. Mitään vikaa minussa ei ole näinkään.

Vierailija
8/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihannepainoni on 57kg, josta olen lipsunut. Mutta enköhän taas pääse niihin mittoihin piakkoin. Jos ei ole tyytyväinen painoonsa, pitää laihduttaa eikä "tappaa itseään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka painaisin 160kg. Kenties laihduttaisin. Tosin en ymmärrä miksi vaivaudun vastaamaan tällaisiin idioottigalluppeihin.

Vierailija
10/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vajakki tai sairas?? 60 kg on aika monelle sopiva paino. Onneksi suurin osa ihmisistä ei sairasta syömishäiriötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo olisi unelma.. Nyt painoa 15 kg enemmän

Vierailija
12/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vaikka painaisin 160 kg. 60 kg on minulle suunnilleen ihannepaino, silloin painoindeksini on 23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteni on 182cm, jos painaisin 60kg, BMI olisi 18,1. Mulle se on liian vähän, joskus olen sen verran painanut ja näytin ihan nälkäkurjelta ja aika kamalalta.



Nyt paino on n. 66 kg ja BMI on 19,9. Olo on kaikin puolin parempi ja terveempi.

Vierailija
14/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan painaa reilut 50 kg. Olen siis aika pienikokoinen, 162cm pitkä. Nyt painan 52kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nyt on painoa jotakuinkin 60 kg ja ihan elossa ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä