Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joulu ja elämä sekaisin

Vierailija
24.12.2011 |

olemme uusperhe, meillä on vauva, ja molemmilla on lapsia edellisistä liitoista. miehen lapset ovat toisella puolella suomea, omani yhden minuutin päässä mummolassa joulun vietossa. molempien lapset ovat siis ns.toisella vanhemmallaan. minua pyydettiin mukaan ottamaan pukki vastaan, mutta mieheni otti siitä niin nokkiinsa, ettei puhu minulle enää, ja varmaankin hakee eroaa. vierailin pukin luona 5min.

että teinkö nyt väärin? miehen mielestä ylitin mauttomuuden ja törkeyden huipun ja omasta mielestäni oli hienoa, että sain osallistua lasten iloon hetken. olisin toki viipynyt varmaan puoli tuntia, jos mieheni olisi ollut suopeampi.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme uusperhe, meillä on vauva, ja molemmilla on lapsia edellisistä liitoista. miehen lapset ovat toisella puolella suomea, omani yhden minuutin päässä mummolassa joulun vietossa. molempien lapset ovat siis ns.toisella vanhemmallaan. minua pyydettiin mukaan ottamaan pukki vastaan, mutta mieheni otti siitä niin nokkiinsa, ettei puhu minulle enää, ja varmaankin hakee eroaa. vierailin pukin luona 5min.

että teinkö nyt väärin? miehen mielestä ylitin mauttomuuden ja törkeyden huipun ja omasta mielestäni oli hienoa, että sain osallistua lasten iloon hetken. olisin toki viipynyt varmaan puoli tuntia, jos mieheni olisi ollut suopeampi.

Valitettavasti en vieläkään saa selvää edes luettuani aloituksesi neljännen kerran. Missä se pukki otettiin vastaan ja mitä?? Täsmennä, please.

Vierailija
2/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis exä tän sun lapsen mummolassa vai mistä kenkä miehelläsi hiertää?

Meillä voi olla samassa pöydässä meillä kylässä nyxä, exä ja ex-anoppikin ja ei siitä kyllä ongelmaa saada aikaan. Päinvastoin, tämmmöinen on ihan tarkoituksella saatu joskus aikaiseksi.

Jos on uusperhe, niin keskiverrosti kaikki aikuisten jutut saa pistää kyllä varsinkin juhlissa syrjään. Olisin itse varmaan ollut 2 tuntia kylässä mummolassa oli mies miten suopea tai ei-suopea. Jos mies ei moista kestäis, niin se olis voi voi. Mun ja mun lapsen väliin ei tulla ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki oli minuutin matkan päässä tämän naisen entisen miehen vanhempien luona joulun vietossa. Eli lapset olivat siellä ja ap olisi halunnut mennä sinne pukin ajaksi.

Tällaisia ne uusperheet ovat. ÄLKÄÄ EROTKO JA PERUSTAKO UUSPERHEITÄ.

Opettajakin sanoi, että uusperhekuviot ovat kauhean sekavia.

Minusta on itsestään selvää, että hyvin voit mennä sinne omien lastesi joulunviettoon. Tuntikaan ei olisi ollut liikaa. Miehesi on ihan törppö.

Laita lapset etusijalle. Kärsivät jo erosta ihan tarpeeksi.

Vierailija
4/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mummola lähes naapurissa.

mies ei usko, että menin sinne lasten takia ja että minua pyydettiin lasten takia.

minustakin tämä on käsittämätönta ja mies on soitellut kaikille ympäriinsä ja kertonut, miten vietän varjojoulua ex-mieheni kanssa ja yhdessä ihmisten kanssa paheksunut minua.

kysymys on yli 40-vuotiaasta miehestä, näköjään sormus on pöydällä ja olen poistettu fb kavereista.

nyt ei syödä jouluruokiakaan vaan mökötetään.

Vierailija
5/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei usko, että menin sinne lasten takia ja että minua pyydettiin lasten takia.

minustakin tämä on käsittämätönta ja mies on soitellut kaikille ympäriinsä ja kertonut, miten vietän varjojoulua ex-mieheni kanssa ja yhdessä ihmisten kanssa paheksunut minua.

kysymys on yli 40-vuotiaasta miehestä, näköjään sormus on pöydällä ja olen poistettu fb kavereista.

Onnistuit alleviivaamaan miehellesi, että sinulla on menneisyys ja toinen perhe ja se menneisyys sai sinut kiinni vielä tuollaisena aikana, jolloin miehesi odotti sinun olevan hänen kanssaan. Osoitit miehellesi kivuliaasti, ettet kuulu hänelle, vaan olet osaksi muiden.

Vierailija
6/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan nyt tunnu siltä, mutta ehkä hyvä, että tuollainen ei olekaan uusperheen isänä...

Koita jaksaa!

Vierailija
7/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisen miehen kanssa sitten pitää olla? Itse en tuollaista käytöstä katsoisi sekuntiakaan, ja se olisin minä, joka ottaisi eron.

Vierailija
8/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ei ainakaan ole sinun lapset etusijalla .

Jätä tuollainen paska!

Vierailija
9/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan itsekään olisi ollut innoissani jos mieheni olisi mennyt ex-vaimonsa suvulle jouluaattona. Ehkä jotkut ovet olisi mielestäni hyvä sulkea ja jatkaa matkaa uusiin juttuihin.

Mutta minä olenkin herkkä ja tunteellinen ihminen, enkä elä uusperheessä. Olen joskus elänyt ja tiedän kuinka monimutkaista se voi olla. Eli ymmärrän miestäsikin, miehet tuppaa olemaan vähän suoraviivaisempia ajatuksissaan.

Vierailija
10/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä hän suuttui.

Vierailija
11/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan itsekään olisi ollut innoissani jos mieheni olisi mennyt ex-vaimonsa suvulle jouluaattona. Ehkä jotkut ovet olisi mielestäni hyvä sulkea ja jatkaa matkaa uusiin juttuihin.

Mutta minä olenkin herkkä ja tunteellinen ihminen, enkä elä uusperheessä. Olen joskus elänyt ja tiedän kuinka monimutkaista se voi olla. Eli ymmärrän miestäsikin, miehet tuppaa olemaan vähän suoraviivaisempia ajatuksissaan.

Kyllä miehetkin ovat herkkiä tietyissä asioissa. Mies joutui taas kerran jakamaan vaimonsa.

Vierailija
12/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuit alleviivaamaan miehellesi, että sinulla on menneisyys ja toinen perhe ja se menneisyys sai sinut kiinni vielä tuollaisena aikana, jolloin miehesi odotti sinun olevan hänen kanssaan. Osoitit miehellesi kivuliaasti, ettet kuulu hänelle, vaan olet osaksi muiden.

jollaon ex-puoliso, jonka kanssa yhteisiä lapsia, NIIN SILLOIN ON AINA OSAKSI MUIDEN!!!!!

Mikäs helvetti siinä on niin vaikea tajuta?

Sinun ja ap:n miehen kaltaisten ihmisten kannattaisi elellä ihan vaan issesseen tai hakea joku impi-morsian ( tai sulho) jostain hyvin kaukaa, sen voi mustasukkaisuuksissaan omia vain itselleen.

Vierailija
13/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollaon ex-puoliso, jonka kanssa yhteisiä lapsia, NIIN SILLOIN ON AINA OSAKSI MUIDEN!!!!!

Sinun ja ap:n miehen kaltaisten ihmisten kannattaisi elellä ihan vaan issesseen tai hakea joku impi-morsian ( tai sulho) jostain hyvin kaukaa, sen voi mustasukkaisuuksissaan omia vain itselleen.

Kyllä ap:n mieskin sen varmasti järjellään tajusi, mutta nämä ovat tunnepuolen asioita. Sinä et ilmeisesti ole herkkä ihminen tällaisille asioille, mutta jotkut ovat. Siinä olen samaa mieltä, että ap:n mies teki todennäköisesti virheen perustaessaan uusioperheen.

Vierailija
14/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin tuon reaktion jos olisit viettänyt koko joulun ex-miehesi seurassa, mutta joulupukin käynnin seuraaminen yhdessä omien lasten kanssa - siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Sinuna miettisin todella tarkkaan, onko miehesi sellainen, että soveltuu uusperheen jäseneksi jos pieni pistäytyminen ex-anoppilassa saa aikaan noin hurjan reaktion.

Ja hienoa, että sinulla on hyvät suhteen exään ja hänen vanhempiinsa, se on todella tärkää lapsille.

Miksi ihmeessä olet valinnut uudeksi mieheksi keskenkasvuisen mikki hiiren?

Vierailija
15/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäkin ketjussa huomaa, että mielipiteitä on monia. ehkä mieheni ei sovi uusperheeseen, koska ei pysty yhtään joustamaan ajatuksissaan.

hän ei itse halunnut mukaani, vaikka kysyin.

Vierailija
16/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varmaan ladannut jouluun odotuksia ja ajatellut, että se vietettäisiin uuden perheen kesken. Edellisten liittojen lapset oli siivottu pois tieltä toisten vanhempiensa luokse ja nyt olisi vihdoinkin ollut tilaisuus viettää joulu uuden perheen kesken ja vahvistaa sen siteitä. Ymmärrän hyvin miksi mies suuttui asiasta ja koki ap:n pettäneen häntä. En minä ainakaan pystyisi hyväksymään sitä, että puolison edellinen liitto kummittelisi jatkuvasti suhteessamme ja että puoliso toisi exänsä mukaan suhteeseemme.

Vierailija
17/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap on yhä kuin perhe eksänsä kanssa lapselleen, miehesi käytös ymmärrettävää vaikka lapsellista.

Oikea ratkaisu olisi ollut mennä miehen kanssa sinne, miehesi oma moka siltäosin. Silloin olisit ollut neutraalisti siellä pariskuntana. Ensikertalla: mies mukaan tai annat eksän hoitaa jutut. Lapsi osaa viettää joulua isänsä kanssa ilman sinuakin. Olette eronneet ja sinulla on nyt oma mies.

Vierailija
18/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan jotain henkilökohtaista. No ei ihme jos mies suuttui vaikkei siihen mennyt kuin 5min.

Vierailija
19/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä palsta on täynnä ketjuja joissa yh:t valittavat kovaa kohtaloaan kun eivät löydä uutta miestä.

Kuka mies haluaisi jakaa naisensa tämän exän ja exän vanhempien ja muun suvun kanssa, varsinkaan juhlapyhinä ?

Saman tien voisi yhtä hyvin jakaa naapurin Pertsan kanssa jne. !

Onneksi Suomi on täynnänsä lapsettomia sinkkunaisia, jotka haluavat pitää hauskaa !

Vierailija
20/63 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi, ja moni tähän ketjuun kommentoinut, taas ei ole.

Minä en katselisi noin lapsellista ukkoa päivääkään!

Asuvatko sinun lapsesi sinun ja uuden onnen kanssa, vai isänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi