Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joilla jää kaikki aina viimeiseen deadlineen.

Vierailija
23.12.2011 |

Mulla jää joka joulu: kortit lähetän viimeisenä mahdollisena päivänä, lahjat on vielä paketoimatta, ruoat valmistan huomenna, ne on sentään ostettu jo kaupasta ym. oi miksi, nytkin tekisi mieli mennä nukkumaan, mutta paketointi on pakko suorittaa vielä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovet paukkuu---

Vierailija
2/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toista ääripäätä. Aloitan ajoissa.

Suunnittelen hyvin. Listoja, listoja ja listoja.

Yritä muistaa tämä ensi vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtii hyvin paketoida kun lapset katsoo ohjelmia. meillä kaikki paketoimatta, just saatiin jotenkuten siivottua, nyt siideriä ja pian saunaan. ei ehdi enää paketoida. Vielä tarttis lahjakortteja tilata netistä lahjoiksi... vähän ollu kiire joulukuussa, kaupan alan yrittäjä kun olen...

Vierailija
4/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lahja jäi ostamatta enkä edes ehtinyt miettiä, mitä ostaisin. Ei sekään ostanut mulle. Joulukortteja en ole pistänyt ikinä, ja joulupöytään olen vain hankkinut ostokset - no hedelmäsopan keitin puuron seuraksi. Ei ole kuusta, ei jouluvaloja, ei koristeita... tulee se joulu ilmankin :)

Vierailija
5/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toista ääripäätä. Aloitan ajoissa. Suunnittelen hyvin. Listoja, listoja ja listoja. Yritä muistaa tämä ensi vuonna.

Vierailija
6/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanut vielä mitään valmisteluja. Nytkin vain luen av:ta ja uutisia.

Vierailija
7/9 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muitakin tällaisia on... Lahjat sain juuri paketoitua. Mies on vähän siivonnut, itse en jaksa YHTÄÄN. Toisaalta en koko joulua viettäisi ollenkaan, ellei olisi lapsia, menisin vaikka etelään tai lueskelisin ja nukkuisin.

Vierailija
8/9 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule ap-pieni: On ihmisiä, jotka tuntevat paremmuudentunnetta siitä, että hoitavat kaiken ajoissa. Ja sitten on meiltä, jotka tekevät asiat viime tipassa. Monesti vain olen huomannut, että me hitaammat olemme myös miettineet tarkemmin mitä teemme, jolloin lopputulos on parempi :) Ja tietyissä asiossa emme ole miettineet / emme jaksa niuhottaa eli ymmärrämme, ettei kenenkään joulu mene pilalle vaikka joulusiivous ei tarkoittaisi muuta kuin ihan perussiivousta. Ehtiihän ne kaapit ja kaapinpäälliset siivota sitten toukokuussakin, eiks vaan? Imuroidaan nyt ne kulkuväylät ja pyyhitään vessan lavuaari :D Otetaan rennosti naiset, hei!

Vierailija
9/9 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja paketoimatta, kaupassakin pitäisi vielä käydä..jatkanko listaa :)