Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaako imetys rinnat, aikuisten oikeasti??

Vierailija
14.04.2012 |

Mä en nyt kaipaa mitään, että sä et ole kypsä äidiksi saarnaamista, vaan oikeita kunnon vastauksia tohon kysymykseen.

Mulle on ihan sama, jos joku haluaa väittää sen takia äidiksi kypsymättömäksi, kun ei ole valmis hyväksymään kropan "rupsahtamista"

K

Toinen näkee taas ne jäljet puolestaan silkkana rakkautena, toinen taas ei. Minä kuulun valitettavasti tuohon jälkimmäiseen kastiin. Kuitenkin teen mallin töitä ja tanssin, joten kropan on näytettävä hyvältä!

USKOKAA TAI ÄLKÄÄ - SILLÄ EI KUITENKAAN OLE _MITÄÄN_ TEKEMISTÄ SEN KANSSA ETTENKÖ RAKASTAISI VAUVAANI, _RAKASTAN_ YLI KAIKEN!! selvemmin en voisi sitä ilmaista...

mutta haluan pitää molemmat kauneuden että äitiyden, mutta onko se vähän tämmöinen "tabu" sitten

on minussa toki muutakin kuin rinnat, vatsa ja alapää. mutta kyllä masentuisin varmaan sen takia ainakin jonkun verran jos en olisi haluttava enää niin kuin ennen...

Voiko halutessaan muuten vaatia sektiota? ja entäs, jos ei imetä vaan antaa sijasta sitä äidin maidon korviketta, niin vaarantaako se lapsen terveyttä mitenkään?

Pyydän, älkää haukkuko huonoksi ihmiseksi. Haluan koko sydämmestäni kuitenkin olla äiti ja hyvä sellainen - niinkuin me kaikki!

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hiukan isompi koko.

Vierailija
2/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sektioon päädytään ellei ole oikeasti painavaa syytä, sitä paitsi pahemmat jäljet sektiosta jää kuin alateitse synnyttäessä, eikö mallin hommiasi haittaisi koko vatsan levyinen arpi?!?! RIntojen rupsahtaminen on ihan yksilökohtaista..ei voi sanoa varmuudella, mutta enemmän tiedän äitejä joiden rinnat on imetyksen jälkeen todella terhakassa kunnossa kuin niitä joilla jotenkin ois imetys vaikuttanut. Äidinmaito on lapselle paras jos vaan psytyy imettämään niin sitä kyllä suositellaan, on olemassa erilaisia tutkimuksia korvikkeen haitoista mutta kaiketi varmaa näyttöä ei ole olemassa? Tiesitkö muuten että kaupat eivät saa mainostaa korviketuotteita tai laittaa niitä aleen juuri siksi kun imettämiseen halutaan kannustaa. KAi sekin kertoo jotain niistä. Jokainen tietysti päättää itse mikä on tärkeintä. Oletko jo raskaana? Etkö sitten lainkaan pelkää raskausarpia? Niitä ei välttämättä voi estää vaikka kuinka rasvaisi... En halua pelotella mutta jos et ole vielä raskaana kannattaa harkita hyvin tarkkaan mikä on sinulle tärkeintä...Jollain tapaa kehosi tulee joka tapauksessa muuttumaan halusitpa sitä tai et. Monilla suurenee myös jalan koko, tarvii hankkia kokoa suurempi kenkävarasto, tätä ei moni tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vauvaa ollut, nyt rinnat pelkät tyhjät pussit vaan. Käyttää aina tosi topattuja liivejä, niiden alla ei ole mitään.

Mua huolettaisi enemmän kenkävaraston uusimaan joutuminen... Kaikki mun ihanat kengät, apua. :) Oikeasti.

Vierailija
4/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi-kolme-nelikymppisellä on ihan erilaiset rinnat. Mutta tiedätkö, se on normaalia.

Vierailija
5/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytin molemmat alakautta. Vatsasta löytää pari haaleaa arpea, kun etsimällä etsii nenä kiinni ihossa ja kuppikoko on terhakka 65DD. Alapää on tiukka kuten kroppakin. Treenillä palautuu! :)

Vierailija
6/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt kaipaa mitään, että sä et ole kypsä äidiksi saarnaamista, vaan oikeita kunnon vastauksia tohon kysymykseen. Mulle on ihan sama, jos joku haluaa väittää sen takia äidiksi kypsymättömäksi, kun ei ole valmis hyväksymään kropan "rupsahtamista" K Toinen näkee taas ne jäljet puolestaan silkkana rakkautena, toinen taas ei. Minä kuulun valitettavasti tuohon jälkimmäiseen kastiin. Kuitenkin teen mallin töitä ja tanssin, joten kropan on näytettävä hyvältä! USKOKAA TAI ÄLKÄÄ - SILLÄ EI KUITENKAAN OLE _MITÄÄN_ TEKEMISTÄ SEN KANSSA ETTENKÖ RAKASTAISI VAUVAANI, _RAKASTAN_ YLI KAIKEN!! selvemmin en voisi sitä ilmaista... mutta haluan pitää molemmat kauneuden että äitiyden, mutta onko se vähän tämmöinen "tabu" sitten on minussa toki muutakin kuin rinnat, vatsa ja alapää. mutta kyllä masentuisin varmaan sen takia ainakin jonkun verran jos en olisi haluttava enää niin kuin ennen... Voiko halutessaan muuten vaatia sektiota? ja entäs, jos ei imetä vaan antaa sijasta sitä äidin maidon korviketta, niin vaarantaako se lapsen terveyttä mitenkään? Pyydän, älkää haukkuko huonoksi ihmiseksi. Haluan koko sydämmestäni kuitenkin olla äiti ja hyvä sellainen - niinkuin me kaikki!

Vierailija
7/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta raskaus voi sen tehdä. Ja se että ei pidä kunnon liivejä (raskasrintaiset) yötäpäivää - myös imettäessä ja harrastaa pomppivaa urheilua maitotissien kanssa ilman TODELLA hyväi liivejä.

Jos vielä laihdutat kovasti heti imetyksen jälkeen, saat roikkotissi.

Tietenkin tässäkin - niin kuin kaikessa - geeneillä ja perimällä on hiton suuri merkitys.

Sori, en lukenut koko vuodatustasi .Vain alun

Vierailija
8/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokaista olen imettänyt.

Olen kokenut yhden sektion ja 2 alatiesynnytystä.

Arpi on jäljellä, alapää on kunnossa.

Riippuu tietenkin ihmisestä miten raskaus ja synnytys vaikuttaa.

Ja lapsi ei siihen kuole tms. vaikka saakin ruokansa pullosta :)

Vierailija
9/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokaista olen imettänyt. Olen kokenut yhden sektion ja 2 alatiesynnytystä. Arpi on jäljellä, alapää on kunnossa. Riippuu tietenkin ihmisestä miten raskaus ja synnytys vaikuttaa. Ja lapsi ei siihen kuole tms. vaikka saakin ruokansa pullosta :)

se on biologinen mahdottomuus.

Vierailija
10/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vanhentua.

Vaikee sania kumpiko tän mun kroppani rupsautti, mutta onneksi on edes noi lapset, niin ei ehdi edes murehtia.

Vierailija
11/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen imettänyt kumpaakin lstani (2kpl.)kahden vuoden vuoden ajan, ja täytyy sanoa, että yhä

vaan terhakkaat vaan ovat! ;)

Vierailija
12/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä vastaan eli nämä ovat sitten ihan omakohtaisia kokemuksia eikä mitään muuta. Tissit: minulla kasvoi raskausaikana jo kuppikoolla rinnat ja siitä tuli askausarpia jonkin verran, nyt n. vuosi synnytyksestä ovat vaaleat ja aika huomaamattomat eivätkä näy esim. bikinit päällä (siis ne arvet :D). toinen joka niitä venytti oli maidon nousu synnytyksen jälkeen jolloin ne pahimmillaan turposivat vielä noin 2 kuppikokoa, eli en todellakaan usko että itse imetys niihin vaikutti mitenkään, ihan kuosissaan ovat edelleenkin ehkä pikkuriikkisen ei niin kiinteät kuin ennen tai sitten kuvittelen. vatsaan minulla ei tullut arven arpea mutta sekin riippuu ihan ihmisen ihosta ja varmaan hoitaako sitä. itse halusin aluksi sektioon kun pelotti niin mutta tosiaan sitä ei saa kuin hyvin painavista syistä. En kyllä haluaisi kamalaa turhaa arpea ja alapääsynnytyksestä vauva saa hyvin paljon paremman suojan. ja tosiaan mitä tuohon alapäähän tulee, synnytin vajaa 4 kiloisen lapsen ja väliliha leikattiin niin aikalailla puolessa vuodessa alapää oli taas ihan normaali, sekin riippuu siitäpaljonko sitä jaksaa treenailla ja itse olen laiskahko. Kyllä suosittelen imetystä ainakin jonkin aikaa niin vauva saa tärkeitä vasta-aineita ja varsinkin sairaalassa alussa se oli todella tärkeää mielestäni läheisyyden takia ja toiseksi kaikki raskaus kilot lähti nopsaan kun imetti!

Vierailija
13/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa naiset saa jo synnytyssairaalassa automaattisesti lääkityksen, joka estää maidon tulon. Siellä hyvin harva imettää.

Ja veikkaisin, että suurin osa ranskalaisista on terveemmin ravittuja kuin suomalaiset.

Vierailija
14/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma lähtökohta alunalkaen miettiä ensin ulkonäköseikkoja, kun raskautuu tai alkaa perhettä perustamaan. Siinä on aika tuhraa vakuutella, että lapsi on se tärkein, kun ei selkeästi ole etusijalla.

Vierailija
15/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just just! eli perheellisenäkö sitten pitää siirtyä näyttämään petolinnun perseeltä? joo siitähän se parisuhdekkin tykkää hyvää..

Vierailija
16/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on se raskaus ylipäätään, joka niitä rintoja(kin) muuttaa.

Vierailija
17/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pönkittää loppuelämäsi.

Vierailija
18/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystäväni kun asuu siellä, ja on siellä synnyttänyt kolme lastakin ja näitä jokaista imettänyt, saanut ihan normaalia imetysohjausta, eikä kukaan ole ihmetellyt.

Että kyllä siellä ranskassakin naiset todellakin halutessaan voi imettää, ei todellakaan mitään lääkitystä saa automaattisesti, pyytäessä kyllä. Kynnys imettämättömyyteen on paljon matalampi, ja perinne imettämättömyyteen vahvempi, mutta kyllä se on nykyään muuttumassa nimenomaan siihen suuntaan, että imetykseen kannustetaan.

Vierailija
19/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset pilaa sun elämän.

Haluatko tietää muuta?

Vierailija
20/117 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäessä kasvoi B->C, ja imetyksen jälkeen palasi alkuperäisiin mittoihin. Ei ole löysät pussit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi