Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka parempi yksin mitä huonossa suhteessa?

Vierailija
01.05.2026 |

Kun jos yksin on köyhä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Vähemmän ollut pahaa mieltä, mitä parisuhteessa.

Tulojani olen saanut pikkuhiljaa kasvatettua, eron tultua nukuin muutamia vuosia rikkinäisellä sohvalla, kunnes oli varaa ostaa ihan oikea sänky.

Vierailija
2/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos yksin on köyhä"? Rahako se merkkaa rakkautta enemmän? Ei mistään määrästä mammonaa ole mitään iloa, jos kumppani esim. jatkuvasti pahoinpitelee henkisesti ja/tai fyysisesti. Mielummin syön yksin yksiössä nuudeleita, kuin sisäfilettä isossa omakotitalossa henkilön kanssa, jolta saan jo hetken päästä turpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parempi yksin KUIN huonossa suhteessa.

Vierailija
4/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin kyllä. On parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. (Toki hyvä ja huono suhde on eri ihmisille eri asioita. Toiset  on onnellisia riitaisassa taistelussa koska on intohimoa, toiset on onnellisia tasaisessa ja turvallisessa kaverillisemmassa suhteessa. Kukin taaplaa tyylillään.)  

Toisenakin köyhä sä olisit siinä suhteessakin. Ei kumppanin rahat muutu sun rahoiksi.

Vierailija
5/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihmisestä. Mä olen ihan yhtä onneton nyt, kun olen yksin, kuin mitä olin huonossa suhteessa. 

Vierailija
6/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin, hänellä ei ole omanarvontunnetta. Jokin sisäinen varmuus puuttuu. Voi olla kokemuksia turvattomasta lapsuudesta? Ei uskalla kohdata maailmaa yksin, vaikka kumppani olisi  kelvoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi