Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen sai rastin keskikohtaan siinä, miten kohtelee muita.

Vierailija
22.12.2011 |

Olin aika ihmeissäni. Pari "kiusaamisjuttua" on ollut. Hänellä on kaveri, joka itkee tosi helposti ja valittaa kaikesta ja kokee kaiken epäreiluna. Tämän lapsen äitikin on puhunut minulle asiasta. Omani on "kova luu" eikä koskaan kantele mistään. Olen maininnut siitä opettajallekin. Mutta silti näin. Kavereita on ja pidetty lapsi on.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herkkä kaveri... ihannoit sitä, ettei kantele? Tajusinko oikein, että ihannoit kovuutta ja reippautta?

Nyt mä en tajua sun juttuja ja jos on kiusannut ja jouduttu selvittämään, eiköhän juttu ole ihan selkeä. Lapseni on kolmannella, eikä ole ikinä kiusannut ketään. Se on se vertauskohta!

Vierailija
2/60 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikea ratkaisu opettajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tarkoitan, että asioilla monesti monta puolta. Toinen valittaa liian helposti toinen ei ikävä kyllä juuri koskaan.

Sellaiset, jotka eivät valita saattavat saada kiusaajan maineen.

Vierailija
4/60 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten lainausmerkit? Niin eihän silloin voi täysiä pojoja antaa.

t. ope

Vierailija
5/60 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan arvoonsa. Olen itse kyllä loukkaantunut aivan vastaavasta jutusta ja antanut siitä palautettakin opelle. Ymmärrän ärtymyksesi siis oikein hyvin!

Vierailija
6/60 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. se olisi merkki siitä etten ole sitkeästä yrityksestäni huolimatta onnistunut opettamaan kunnioittamaan muita ja käytöstapoja!

lapsi on mallin oppinut jostain.. toki koulussa mallia katsotaan myös mutta kyllä vanhemmilla on myös oma merkityksensä oppien perille viemisessä.

Vierailija
7/60 |
22.12.2011 |