Onko teistä epänormaalia, jos aviopari (lapseton) haluaa molemmat...
viettää joulun omien vanhempiensa kanssa mieluummin kuin yhdessä? (Kyseessä noin 35-vuotiaat ihmiset...)
Kommentit (26)
Nimittäin me tehdään aina niin. Ehtii sitä yhdessä olla muulloinkin.
Joku pilkkoo perheensä lihoiksi joulun alla...
Me (aviopari, yhdessä 7 vuotta, 1 lapsi) ollaan vietetty vain 1 joulu yhdessä. Syynä se että mies ei ikimaailmassa voisi viettää joulua ilman omia vanhempiaan, minä taas en voi kertakaikkiaan sietää hänen äitiään. Jos tämä on jonkun mielestä epänormaalia niin ärsytän häntä mielelläni.
Vanhemmille joulu ja lapset ovat tärkeitä, muuten saa olla yhdessä 364 päivää parinsa kanssa.
Me (aviopari, yhdessä 7 vuotta, 1 lapsi) ollaan vietetty vain 1 joulu yhdessä. Syynä se että mies ei ikimaailmassa voisi viettää joulua ilman omia vanhempiaan, minä taas en voi kertakaikkiaan sietää hänen äitiään. Jos tämä on jonkun mielestä epänormaalia niin ärsytän häntä mielelläni.
-6
Me vietimme 9 joulua ystäväpariskunnan kanssa meillä. Kaikilla oli pitkä matka vanhempien luo, eikä kukaan meistä jaksanut vanhempien tappelua, että kenen luo mennään.
Mies menee jouluna töihin, minä olen vanhempieni luona. Miehen lapset ovat äitinsä luona.
Me olemme viettäneet joka joulun erikseen, ja ikää 30 v.
Meidän suvulla on aina, siis aina, ollut kunnon sukujoulu, kun taas mieheni perheessä joulua on vietetty lähinnä oman perheen kesken, isovanhemmilla ehkä käyden.
En siis todellakaan ole vaihtamassa omaa sukujouluani muutaman ihmisen kanssa kököttäen :)
Vietämme siis joka joulun erikseen ja ihan hyvillä mielin ja sovussa. Yhdessä ehdimme olla niin paljon muutenkin.
Asiaa pohditaan uudelleen jos/kun joskus saamme lapsia.
tarkoittama pari on ollut 11 vuotta yhdessä...eiköhän sinä ajassa olisi jo tiimiksi kasvanut?
lapsen syntymään saakka, eli 29-vuotiaiksi asti. Tosin tulimme sitten myöhään illalla yhteiseen kotiin. Normaalina pidän itseäni ja miestänikin.
Voisivathan kutsua vaikka molempien vanhemmat luokseen.
Mutta kuten todettu, ihan sama.
Mies menee jouluna töihin, minä olen vanhempieni luona. Miehen lapset ovat äitinsä luona.
erikoista sanoa että olette lapseton avopari, jos miehelläsi on lapsia?! eikö ne kuulu perheeseen?
erikoista sanoa että olette lapseton avopari, jos miehelläsi on lapsia?! eikö ne kuulu perheeseen?
Eihän sillä pariskunnalla ole YHTEISIÄ lapsia? Eikö silloin kyseessä ole lapseton pari?
Miehen lapset on miehen lapsia, nehän mainitaan erikseen.
että vaatisin tod. näk. miestä viettämään joulunsa kanssamme, ihan sama, mitä tämä tahtoisi. Rakastan joulua ja minun jouluni kuuluu ehdottomasti viettää suvun kanssa!
Onneksi miehelle on ihan sama missä joulunsa viettää. Itseasiassa anoppi ei ole koskaan viettänyt joulua sen kummemmin, kun laittamalla jouluruoan, siis silloinkaan kun mies oli lapsi. Joten mies on helposti taipunut tahtooni viettää joulu minun sukuni parissa, koska jos hän menisi äitinsä luo, siellä olisi sama meno, kun minä hyvänsä arkipäivänä - ruokailua lukuunottamatta.
Me alettiin aikanaan seurustelemaan marraskuussa ja sen vuoden jouluna en vielä kehdannut taivutella miestä sukujouluumme mukaan, mutta sen jälkeen on jo 11 vuotta mennyt rattoisasti meidän sukumme kanssa juhliessa :)
Tämä ap:n tarkoittama pari on ollut 11 vuotta yhdessä...eiköhän sinä ajassa olisi jo tiimiksi kasvanut?
mutta ei edelleenkään olla kasvettu toisiimme kiinni. Pystytään oleen erossa toisistamme yksi ilta vuodessa.
erikoista sanoa että olette lapseton avopari, jos miehelläsi on lapsia?! eikö ne kuulu perheeseen?Eihän sillä pariskunnalla ole YHTEISIÄ lapsia? Eikö silloin kyseessä ole lapseton pari?
Miehen lapset on miehen lapsia, nehän mainitaan erikseen.
mun mielestä toi kuulostaa siltä kuin lapset olis ulkopuolisia. Koska perheessähän kuitenkin _on_ lapsia niin en käyttäis sanaa lapseton..
mies viettää aamu- ja iltapäivän äitinsä kanssa ja tulee sitten illemmalla minun sukuni luo!ja minähän en aattoani muualla viettäisi!ja hui...lapsiakin on kaksi.
Toisiinsa sitoutunut pariskunta on jo se pieni perhe, me oltiin sitä kaikki ne vuodet kauna paljon ennen lastamme. Mies on mulle ykkönen, ja nyt siis tuo lapsi tietysti myös.
Tosi karu ajatus että oltaisiin olut tahoillamme jonkun hemmetin joulun takia sukulaisillamme.
superhyvät välit, että ilman omia lapsia mäkin voisin tehdä noin