Mitä mieltä seurustelusta: Poika -82 ja tyttö -96??
Kommentit (43)
tyttö on sinisilmäinen hölmö ja helppo uhri, varmasti korviaan myöten huumassa kun joku vähän lepertelee. Mies on pedofiili, eikä hän mitään rakkautta ole etsimässä vaan nuorta lihaa. hänelle kelpaa ihan jokainen vastaan tuleva pikkuteini joka vain suostuu antamaan. rakkauden tunnustukset kuuluvat vain suunnitelmaan. sori vaan.
Pari, kolme vuotta lisää tytölle, niin nam.
M.82
Mies on töissä ja elättää perheen, tyttö käy koulua. Voi olla sille "pojalle" yllätys, miten paljon yksi 15v tyttö kykenee kuluttamaan...
tyttö on sinisilmäinen hölmö ja helppo uhri, varmasti korviaan myöten huumassa kun joku vähän lepertelee. Mies on pedofiili, eikä hän mitään rakkautta ole etsimässä vaan nuorta lihaa. hänelle kelpaa ihan jokainen vastaan tuleva pikkuteini joka vain suostuu antamaan. rakkauden tunnustukset kuuluvat vain suunnitelmaan. sori vaan.
Suojele itseäsi ja jätä yhteydenpito tuollaiseen pedofiliin.
sehän on pedofiiliaa.
No eihän ole. Pedofilia on sitä, kun kiinnostus kohdistuu esi-puberteettisiin tenaviin. -96 syntynyt ei sellainen ole millään kovin suurella todennäköisyydellä.
15 on yksiselitteisesti lapsi. 29-vuotias perverssi. Mitä yhteistä elämänkokemusta tai kumppanuutta tuossa muka voisi olla jaettavaksi? Harvalla 15-vuotiaalla on mitään muita avuja kuin nätti naama. Alaikäisen kroppa voi joitain houkutella, mutta se ei tee himosta tervettä. Vähintään 20-v kumppani 29-vuotiaalle. Asiallisesti: taitaa kyseinen "poika" olla tosiaan hieman jäljessä? Ei pahalla.
Itse olen 30v ja minulla on 3lasta, ei tulis mieleenkään lähteä kyttäämään mihinkään yläasteen nurkalle "poikaystävää".
16 v on suojaraja, mutta se ei tarkoita, että esim 50 tai edes tuo 30 vuotias olisi sopiva partneri. teinit keskenään ois parempi.
lyhyesti ja yksiselitteisesti: Laitonta. Poika ei ole mikään poika vaan aikuinen mies ja tyttö on alle suojaikärajan 16 vuotta. Ja vaikka nyt tammikuussa tuon 16v. tayttäisi, niin silti ikäero on liian suuri. Jos tyttö olisi myös aikuinen, sanotaan vähän yli 20v., niin noin iso ikäero on ihan eri asia.
tyttö oli seurustellessa 14 ja mies25. VAuvahan siiitä sai alkunsa, syntyi, kun äiti oli 15 ja isä 26
Voin tietysti puhua varmasti vain itsestäni, mutta minä rakastuin mieheeni, kun olin 15-16 vuotias. Meillä on 16 vuoden ikäero. Mieheni oli aika kokematon, joten olimme seurusteluaikana melko "samalla viivalla". Naimisiin mentiin kun minä olin 20v ja siitä on nyt 13 vuotta.
koska 16 -vuotias on jo kehittynyt ja varmaan näyttää naiselta. sille nuorista kiinnostuneelle on joku toinen nimitys. sitä paitsi jotkut 16 -vuotiaat voi olla jo aika kypsiä henkisestikin.
koska 16 -vuotias on jo kehittynyt ja varmaan näyttää naiselta. sille nuorista kiinnostuneelle on joku toinen nimitys. sitä paitsi jotkut 16 -vuotiaat voi olla jo aika kypsiä henkisestikin.
Mutta kun -96 syntynyt ei ole vielä 16-vuotias!
Voihan se viikon päästä jo ollakin. Ja kyllä noita 13v ikäisiäkin löytyy pilvin pimein, joilla on ulkoiset avut täysin kehittyneet.
Mitä on henkinen kypsyys 16 kesäsellä?
Minä kai olin sellanen teininä ja 30- vuotiaana näkee miten lapsi silloin olikaan.
Nyt 3o+ ikäisenä näkee vielä paremmin kun kehittyy vielä entisestään, ei ole henkisesti kypsää 16 kesäistä, ne on lapsia eikä voi ajatella että olisi kypsä.
Puberteetti tytöillä alkaa heti alle 10- vuotiaana pikkuhiljaa niin ei ihme jos on ulkonäkö kehittynyt liki 10 vuoden kehityksen jälkeen. Tunne-elämältä 16 kesänen alkaa vasta kiinnostumaan pojista ja rauhallinen/syvällinen ei tee kenestäkään vielä kypsää. Se tarkoittaa että osaa soveltaa kaikkea oppimaansa.
Kaikille osapuolille on parempi että etsivät ikäistänsä seuraa, jotain vikaa on aikuisessa joka panee lasta. Sen nuoren kannalta kaikki on uutta, jännä ja kiihottavaa mutta tosiaan: ei ole kypsä kun ei ole mitään kokemusta. 30- vuotiaalta tuo taas on hyväksikäyttöä; ero niin valtava kokemuksessa ettei toisella ole mitään jakoa olla tasavertainen.
Menisi suhde poikki omaan lapseen pahimmillaan jos tollasessa suhteessa pyörisi, olen 46 kun tyttö olisi 16- vuotias ja jos sitä joku 3 kymppinen painaisi niin ei riittäisi ymmärrys. Saisi muuttaa tyttö omaan paikkaan ja onko likka siihen valmis?
Pitää olla vastuussa valinnoistaan.
nyt sama 15-v tyttö kyseessä kuin se joka toisessa ketjussa halusi vauvoja??
laitonta ja myös moraalisesti miehen puolelta.
Jos tyttö olisi jo esim. 20 en pitäisi minään, mutta tuossa on tosiaan kyse lapsen ja aikuisen suhteesta.