Mitä mieltä seurustelusta: Poika -82 ja tyttö -96??
Kommentit (43)
Itselläni on -96 syntynyt tyttö ja en todellakaan haluaisi hänen seurustelevan liki 30-vuotiaan miehen kanssa.
aikuinen mies ja alaikäinen tyttölapsi.
mutta poika ei ihan enää ole poika!
Hieman kulmia nostattava pari!
Tyttö on alaikäinen ja toistaiseksi jopa alle suojaiän.
Olen aloittanut yläasteen tuon tytön synnyinvuonna, ovat ihan lapsia mulle vielä. Olen vuoden tuota "poikaa" nuorempi.
Viiden tai kymmenen vuoden päästä tätä ei ihmettelisi kuin pipo kireimmällä kulkevat, mutta nyt tuo on musta aivan hirveää.
Niin sanonpa että miehen täytyy olla hieman kehityksestä jäljessä. Kukaan kolmekymppinen ei vakavaa tunenpohjaista suhdetta aloita yläkoululaisen kanssa.
Tuo mies on nuoren tiukan lihan perässä. Sanon tämän ihan vakavissani. Ilmoita hänet poliisille.
onko kysessä oma tyttäresi vaiko tuo perverssi mies lapsesi ???
eli ei ole oikein, ei missään nimessä 15v ei kuulu seurustella vielä kenenkään kanssa, ja ehkä vaan vähän olla ihastunut ikäisiinsä poikiin !
eli yhteys tuohon mieheen ja heti, ilmoitat et nyt se on loppu, jos ei suko niin ilmoitus poliisiin
lyhyesti ja yksiselitteisesti: Laitonta. Poika ei ole mikään poika vaan aikuinen mies ja tyttö on alle suojaikärajan 16 vuotta. Ja vaikka nyt tammikuussa tuon 16v. tayttäisi, niin silti ikäero on liian suuri. Jos tyttö olisi myös aikuinen, sanotaan vähän yli 20v., niin noin iso ikäero on ihan eri asia.
ja keskustelisin ihan asiallisesti, mikä heidän lapsessaan on vialla. Miksi kolmekymppinen mies vonkaa 15v ikäistä. Sellainen "anopilta anopille" -keskustelu voisi olla "pojalle" varsin kivaa kuultavaa.
Täyttää alkavana vuonna 30v niin ei se mikään poika ole, ihme juttuja täällä!
Ja tuo tyttö, sehän on vasta 15v, poliisille ilmoittaisin tuosta miehestä.
Oliko tarpeeksi asiallista??
niin asiallisesti kun sen nyt voi ilmaista: mies on pedofiili.
sehän on pedofiiliaa.
tuo ei ole normaalia.
sairas kuvio. Tällä "pojalla" jotain häikkää, kun pelehtii noin paljon nuoremman kanssa. Tyttö alaikäinen, "pojan" ikätoveitkin varmaan jo perheellisiä aikuisia miehiä. Aivan eri elämäntilanteessa ovat keskenään noin eri-ikäiset ihmiset.
Sukupuoliyhteys on. Ja jota ei vielä edes ole tapahtunut. Ei poika vonkaa mitään, aloite on tullut tytöltä!
Mies kuuluisi jos ei nyt vankilaan niin yli 25v heitukoita jahtaamaan.
aikuinen mies ja alaikäinen tyttölapsi