Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako hypätä sänkyyn 45-vuotiaan miehen kanssa? Itse olen 30.

Vierailija
21.12.2011 |

Aiemmin olen aina ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista tai korkeintaan itseni ikäisistä miehistä. Minua vain 5 vuotta vanhemmat on olleet ei ei, en ole alkanut millekään.

Mutta nyt. Tapasin miehen joka on Mies isoilla kirjaimilla, eikä mikään poikanen. Pantavan näköinen. Ensi silmäyksellä mahassa alkoi lepattamaan ja olisin ollut valmis syöksymään sänkyyn.

Miehen käytöksestä olen lukenut että vastaavia ajatuksia olisi hänelläkin. Mutta mutta. Hakeeko vanhempi mies nuoremmasta naisesta vain kylmästi omaa nautintoa? Vai osaako ottaa naisenkin huomioon? Tai kehuskeleeko työkavereille päässeensä panolle tiukkalihaisen nuoren naisen kanssa tms? En halua helpon mainetta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on seksiä, hyvää tai vähemmän hyvää. 45-vuotiaalla on kykyä ja taitoa, yleensä. Omat kokemukseni yli nelikymppisistä, jo lähemmäs viisikymppisistä ovat pellkästään positiivisia. Iästä ei voi päätellä, mitä ihminen toisesta tulee haluamaan ja miksi. Mutta jos pakko olisi jaotella niin ennemminkin sitten olisin taipuvainen uskomaan,että nuoret miehet niitä päänahkoja keräilee....

Vierailija
22/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet on joskus ääliöitä, saunailloissa kerrotaan kokemuksia. Tiedäthän.

En ole koskaan kertonut kokemuksistani. En edes nuorempana. Teininä ehkä olen kuullut jonkun kehuskelevan kokemuksillaan. Aikuiset miehet eivät tee niin. Tekevätkö naiset!?

Mies 50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän saunailloissa ole koskaan kukaan tuollaista kehunut. Eikä nimiä kertonut.

Hyvin harvoin mitään naisjuttuja muutenkaan.

Ellei ole muuten ollut joku erityisen hauska tai erikoinen tapahtuma.

Anna palaa, jos siltä tuntuu, kyllä täältä on vaikea ulkopuolisena mitään neuvoa antaa.

mies myös

Vierailija
24/24 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up