Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako hypätä sänkyyn 45-vuotiaan miehen kanssa? Itse olen 30.

Vierailija
21.12.2011 |

Aiemmin olen aina ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista tai korkeintaan itseni ikäisistä miehistä. Minua vain 5 vuotta vanhemmat on olleet ei ei, en ole alkanut millekään.

Mutta nyt. Tapasin miehen joka on Mies isoilla kirjaimilla, eikä mikään poikanen. Pantavan näköinen. Ensi silmäyksellä mahassa alkoi lepattamaan ja olisin ollut valmis syöksymään sänkyyn.

Miehen käytöksestä olen lukenut että vastaavia ajatuksia olisi hänelläkin. Mutta mutta. Hakeeko vanhempi mies nuoremmasta naisesta vain kylmästi omaa nautintoa? Vai osaako ottaa naisenkin huomioon? Tai kehuskeleeko työkavereille päässeensä panolle tiukkalihaisen nuoren naisen kanssa tms? En halua helpon mainetta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä niin paljon nuorempi ole, että hänellä olisi mielessä sänkyyn pääseminen pelkästään kehuskelun vuoksi. Sitä sun on turha pelätä, luulisin. En muutenkaan pidä kahden aikuisen välistä 15 vuoden ikäeroa mitenkään erityisen suurena.

Eli antaa mennä vaan jos siltä tuntuu!

Vierailija
2/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta 15 vuoden ikäero alkaa olla jo aika paljon. Ollaan jo selkeästi eri sukupolvea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät ryhävalaalta, tuskin miehellä aihetta kehuskella. Jos miehen vaimo tai ex-vaimo näyttää puolestaan ryhävalaalta ja sinä hyväkuntoinen, voi mies kokeilla irtoaako.

Vierailija
4/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta 15 vuoden ikäero alkaa olla jo aika paljon. Ollaan jo selkeästi eri sukupolvea.

toinen vasta syntynyt kun toinen jo voinut hommata ensimmäisiä seksikokemuksia.

Vierailija
5/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vanhan kanssa sänkyyn.

Siltä voi nilkka nyrjähtää tai jotain.

Menkää varovasti!

Vierailija
6/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ HYPPÄÄ

niin vanhan kanssa sänkyyn.

Siltä voi nilkka nyrjähtää tai jotain.

Menkää varovasti!

Painoakin yleensä on jo tuossa iässä sen verran, että ihan kaikki sängyt eivät sitä hyppyä ehkä kestäkään. :(

Vierailija
7/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit kyl viel äidinmaitoa jos tollasia kyselet! Jos tekee mieli, nii herranjukeli jne. Mies parhaassa iässä. T. Toinen

Vierailija
8/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 22v ja nykyinen mieheni oli sillon 43v kun eka kerran tavattiin ja sänkyyn hypättiin.

Silloin ei tullu mieleenikään ajatella ikäeroja eikä muita syitä sänkyynmenolle.

Olen nyt 30v ja mieheni 51v ja meillä menee tällä hetkellä todella hyvin. Meillä on 4 yhteistä lasta ja miehen edellisestä liitosta 2 lasta.

Jos siis olet ajatellut vain pelkästään tämän miehen kanssa seksin harrastamista niin miksi mietit ikäeroja ja sitä kehuskeleeko työkavereille vai ei. Seksi on seksiä ja sitä on ihana harrastaa oli se vastapuoli minkä ikänen tahansa... ei tietenkään laittoman nuori eikä nyt ihan mikään eläkeläinenkään..siis jos satut itde olemaan vielä tosi nuori.

Mutta jos sinulla on muitakin tunteita tätä miestä kohtaan ja voisit kuvitella että teille voisi kehittyä syvempikin suhde niin silloin tietysti jossain vaiheessa ikäeroakin tulee ajateltua, mutta sen ei pitäisi antaa häiritä.

Vierailija
9/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp on jotain 50v,mutta en potkisi pois sängystä(olen 24v),jos mies on kerran seksikäs,anna mennä vaan,sillä se selviää,että kannattiko!

Vierailija
10/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 22v ja nykyinen mieheni oli sillon 43v kun eka kerran tavattiin ja sänkyyn hypättiin.

Silloin ei tullu mieleenikään ajatella ikäeroja eikä muita syitä sänkyynmenolle.

Olen nyt 30v ja mieheni 51v ja meillä menee tällä hetkellä todella hyvin. Meillä on 4 yhteistä lasta ja miehen edellisestä liitosta 2 lasta.

Jos siis olet ajatellut vain pelkästään tämän miehen kanssa seksin harrastamista niin miksi mietit ikäeroja ja sitä kehuskeleeko työkavereille vai ei. Seksi on seksiä ja sitä on ihana harrastaa oli se vastapuoli minkä ikänen tahansa... ei tietenkään laittoman nuori eikä nyt ihan mikään eläkeläinenkään..siis jos satut itde olemaan vielä tosi nuori.

Mutta jos sinulla on muitakin tunteita tätä miestä kohtaan ja voisit kuvitella että teille voisi kehittyä syvempikin suhde niin silloin tietysti jossain vaiheessa ikäeroakin tulee ajateltua, mutta sen ei pitäisi antaa häiritä.

jutut kiertää. Vaikka vain harrastaisimme seksiä, en haluaisi kuulla jälkeenpäin yhteiseltä tutulta miehen kertoneen minusta intiimejä juttuja. Ja miehet on joskus ääliöitä, saunailloissa kerrotaan kokemuksia. Tiedäthän.

Seksin harrastamista pitemmälle en ole ajatellut. Mulla on tapana koeajaa mies ennen syvempään suhteeseen alkamista. Jos mies on tumpelo seksissä, kiitos ei.

tv. ap

Vierailija
11/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En potkisi minäkään. ;)

tv. ap

Vierailija
12/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niiq tosi iso ikäero. Mun poikaystävä Marco on niiq tosi aikuinen mies, se on 23 -vee sillä on ne vitun isot räppifarkut, pipo kesälläkin päässä ja sen kuuntelee ganstaräpii eli se on tosiiiii katu-uskottava niiq. Vittu se vetää turpaan jokaista. Marco on niiiiin kova ja macho, varsinkin kun sil on se pipo ja sit se kuuntelee sitä Jukka Poikaa ihan vittu tauotta. Vittu se on gangsta ja just mun tasolla älyllisesti!

Vierailija
13/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 -vuotias mies ja viimeiset 4 vuotta suhteessa ja avoliitossa nyt 24 -vuotiaan todella kauniin nuoren naisen kanssa. Nainen iski minut olleaasaa 19, kun kuulemma olin "niin charmikas, hauska ja mukava keskustelukumppani". Hyvin meillä on mennyt mielestäni. Olen naisen mielestä kuulemma myös "paras seksikumppani", kun huomioin hänen tarpeensa, enkä "keskity johonkin vitun nylkytykseen" tai "kuvittele olevani joku macho".

Vierailija
14/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 -vuotias mies ja viimeiset 4 vuotta suhteessa ja avoliitossa nyt 24 -vuotiaan todella kauniin nuoren naisen kanssa. Nainen iski minut olleaasaa 19, kun kuulemma olin "niin charmikas, hauska ja mukava keskustelukumppani". Hyvin meillä on mennyt mielestäni. Olen naisen mielestä kuulemma myös "paras seksikumppani", kun huomioin hänen tarpeensa, enkä "keskity johonkin vitun nylkytykseen" tai "kuvittele olevani joku macho".

ollut kiinnostunut tästä naisesta, jos hän olisi ollut ikäisesi?

Vierailija
15/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kiinnostunut tästä naisesta, jos hän olisi ollut ikäisesi?

nimenomanaan asenteeltaan...Minusta ikä ei tee rakkautta vaan elämänasenne.

Vierailija
16/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on just tuon 45 ja pahin kakara mitä tiedän. Nykyinen 35 ja mies isolla M.llä. Persoona ratkaisee.

Vierailija
17/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä iässä ala olla jo aika pehmee pippeli?

Vierailija
18/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kehuskella työkavereilleen, jos on sentyyppinen.

Ja sama pätee ihan tuohon huomioon ottamiseen. Mä olen 46, ja ollut sängyssä hyvin eri-ikäisten miesten kanssa. Ei se ole iästä kiinni.

Vierailija
19/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita itseäni vanhempia miehiä, ja ikinä ei ole perästä tarvinnut kuulla mitään, vaikka jotkut tyypit ovat samoissa työporukoissakin.

Yksi itseäni vain 7-vuotta vanhempi sitten jäikin ilmeisesti lopullisesti matkaan, kun olin 35-vuotias. Tosin tuo nyt ei ihan kamala ikäero ole, mutta ei mua ole koskaan kenenkään ikä haitannut.

Kaiken ikäisissä on kaikenlaisia ihmisiä. Et voi tietää, onko ko. mies esim. hyvä sängyssä tai ajatteleeko sinua - se kun ei ole iästä kiinni. Muutenhan olisi sama, minkä taukin sitä puolisokseen huolisi, voisi vain odotella, että "täyttäs nyt neljäkymmentä, niin siitä tulis ihana!"

Älä iän takia jätä mitään kokematta, jos mahassa lepattaa, se on sen verran hyvä merkki, että go girl! Seikkaile minunkin puolestani, oma junani on jo mennyt!

Vierailija
20/24 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 22v ja nykyinen mieheni oli sillon 43v kun eka kerran tavattiin ja sänkyyn hypättiin. Silloin ei tullu mieleenikään ajatella ikäeroja eikä muita syitä sänkyynmenolle. Olen nyt 30v ja mieheni 51v ja meillä menee tällä hetkellä todella hyvin. Meillä on 4 yhteistä lasta ja miehen edellisestä liitosta 2 lasta. Jos siis olet ajatellut vain pelkästään tämän miehen kanssa seksin harrastamista niin miksi mietit ikäeroja ja sitä kehuskeleeko työkavereille vai ei. Seksi on seksiä ja sitä on ihana harrastaa oli se vastapuoli minkä ikänen tahansa... ei tietenkään laittoman nuori eikä nyt ihan mikään eläkeläinenkään..siis jos satut itde olemaan vielä tosi nuori. Mutta jos sinulla on muitakin tunteita tätä miestä kohtaan ja voisit kuvitella että teille voisi kehittyä syvempikin suhde niin silloin tietysti jossain vaiheessa ikäeroakin tulee ajateltua, mutta sen ei pitäisi antaa häiritä.

nelikymppinen ja miehesi on jäämässä eläkkeelle. Kun sinä pääset eläkkeelle on miehesi jo yli 80 v. papparainen.

Kuulostaa kyllä tosi kivalta.