Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, mahtaakohan minunkin lapseni opettaja pitää pandan konvehtirasiaa huonona.

Vierailija
21.12.2011 |

Semmoset sitten ostettiin.Itse pidän sen suklaista. Olen niin pienipalkkainen, ettei kyllä meidän perheellä ole varaa lahjakortteihin, me muistamme myös avustajia ja keittiötä. Kaikki he saavat yhdessä arjen rullaamaan koulussa, vaikka opettaja onkin vastuussa opettamisesta.

Kiitos kaikkien muidenkin koulujen koko henkilökunnalle, vaikka näin virtuaalisen pandarasian kautta ;)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään joulujuhla. Kakkosluokkalaiset ja vanhemmat toivat lahjoja, mutta minä kieltäydyin ottamasta yhtäkään! Sanoin vaan kaikille kohteliaasti ja päättäväisesti, että en ota vastaan lahjoja, koska saan palkkaa työstäni ja lisäksi minulla on vuodessa osapuilleen 13 viikkoa palkallista lomaa. Itku ja poruhan siitä seurasi ja tavallaan nolo tilanne, mutta olen täällä av:lla oppinut, että lahjat annetaan vain niitä tarvitseville. Ei siis hyväosaisille opettajille. Hyvää joulua!

t. tokaluokan ope

Opettajat ja päiväkodin tädit on ahneita.Siitä se johtuu. Eivät kyllä kieltäydy lahjoista, mutta marisevat paskalahjoista.

Vierailija
22/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko tai älä!

Ensinnäkin koulu menee ihan tarpeeksi hyvin. Ja toiseksi, olen sitä mieltä, ettei niillä ala-asteen numeroilla ole vielä niin väliä, joten en jaksa alkaa lahjomaan siksi, että saisi numerot hilattua ysiin ja kymppiin.

Yläasteella sitten arvostellaan kokeiden ja tuntiosaamisen perusteella, eikä hemmottelulahjakorttien.

Kolmen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tahallaan pahoita lasten mieltä. Nyt leikit marttyyria oikein tyylin "kyynel, en voi ottaa edes lahjoja vastaan kun kaikki ihmiset ei pidä siitä tyylistä, että meitä opettajia lahjojaat. Olen sitten ilman, nyyh ja viekää romunne pois"

Annoit itsestäsi opettajan toooooooooosi hyvän kuvan.

Meidän opettaja onneksi ilmoitti wilmassa jo marraskuussa, että ei lahjoja. Mutta hän onkin fiksu ihminen.

Meillä oli tänään joulujuhla. Kakkosluokkalaiset ja vanhemmat toivat lahjoja, mutta minä kieltäydyin ottamasta yhtäkään! Sanoin vaan kaikille kohteliaasti ja päättäväisesti, että en ota vastaan lahjoja, koska saan palkkaa työstäni ja lisäksi minulla on vuodessa osapuilleen 13 viikkoa palkallista lomaa. Itku ja poruhan siitä seurasi ja tavallaan nolo tilanne, mutta olen täällä av:lla oppinut, että lahjat annetaan vain niitä tarvitseville. Ei siis hyväosaisille opettajille. Hyvää joulua!

t. tokaluokan ope

Opettajat ja päiväkodin tädit on ahneita.Siitä se johtuu. Eivät kyllä kieltäydy lahjoista, mutta marisevat paskalahjoista.

Vierailija
24/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarkasmia.

Vierailija
25/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jo kutosen oppilas saamaan todistukseen kasia jos lahjan hinta on esim. 3x kokohieronta= 180 euroa. Tällaisiakin on nähty.

usko tai älä!

Ensinnäkin koulu menee ihan tarpeeksi hyvin. Ja toiseksi, olen sitä mieltä, ettei niillä ala-asteen numeroilla ole vielä niin väliä, joten en jaksa alkaa lahjomaan siksi, että saisi numerot hilattua ysiin ja kymppiin.

Yläasteella sitten arvostellaan kokeiden ja tuntiosaamisen perusteella, eikä hemmottelulahjakorttien.

Kolmen äiti

Vierailija
26/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarkasmia.

Vierailija
27/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajan lahjomisesta?

Uskon, että ei mene kauaa, koska lahjavaatimukset on opettajilla kasvaneet niin suuriksi.

Vierailija
28/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäpä jos tekisitte "oman" lahjan? Meillä lasten ollessa ala-asteella tuunattiin esim. iittalan joku juomalasi tuikkukynttilälle sopivaksi (huovasta askarreltiin "kuori" lasille ja sisälle tuikku), välillä minikokoinen piparitalo johon sisälle tuikku.

Tai joku keskihintainen viinipullo...

Vierailija
29/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps ja kops* Aina paranee. Nää on ihan tosi kammottavia. Kuka kehtaa...ahahaaaa

mutta entäpä jos tekisitte "oman" lahjan? Meillä lasten ollessa ala-asteella tuunattiin esim. iittalan joku juomalasi tuikkukynttilälle sopivaksi (huovasta askarreltiin "kuori" lasille ja sisälle tuikku), välillä minikokoinen piparitalo johon sisälle tuikku.

Vierailija
30/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oltaisiin aikoja eletty, jos opettajat olisivat näin halvalla lahjottavissa! Kieltämättä opettajat pitävät "kovista" paketeistä (erityisesti luokanopet), mutta todella älytöntä lähteä mitään kallista ostamaan...

T: aineenope

Vierailija
31/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aika mennä kaikkien suklaarasioista ja tuikkukipoista ahdistuvien av-mammeleiden sänkyynsä:D

Vierailija
32/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pieni lahja on paikallaan enkä kyllä koe siitä mitään stressiä. Ihmeen vihamielistä porukkaa täällä av:llä on, jos opettajaa pidetään kuin vihollisena. Opettajahan on lapselle monella tapaa tärkeä ihminen.

Vierailija
33/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja. Voisi itse päättää, mitä ostaa ja mitä tarvitsee. Luokan oppilaiden vanhemmat voisivat kerätä vaikka 10-15 euroa per pää ja siitä saisi jo kivan summan kasaan. Se kauniiseen kuoreen ja lahjanarua laitatte päälle. Olisi kiva lahja. Siis ihan oikeasti olisi kyllä paras kaikkien näiden tuikkujen ja piparien yms jälkeen (reps edelleen näille serveteille ja piparimuoteille tai itsetehdyille tuikkukipoille)

Vierailija
34/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps ja kops* Aina paranee. Nää on ihan tosi kammottavia. Kuka kehtaa...ahahaaaa

Minä ole itse opettaja, ja kas, arvostan oppilaan itsensä tekemää lahtaa miljoona kertaa enemmän kuin niitä suklaarasioita. Parhaimpia ja ikimuistoisimpia lahjoja ovat juuri olleet oppilaiden omia tuunauksia (mm. the boss-muki oppilaiden itsensä maalaamana). Voihan toki olla niinkin, että pinnallisia opettajiakin on...

Vierailija
35/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aika mennä kaikkien suklaarasioista ja tuikkukipoista ahdistuvien av-mammeleiden sänkyynsä:D

minne piilottaisi sen 200 euron lahjakortin. Hyi hyi, tuhma ope.

Vierailija
36/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät vaikuttaa toisten tekemisiin, kun eivät itse mitään pysty. Mitään numeroita ei lahjoilla nosteta, kyllä on jonkun mielikuvitus sairas!

Hyvää joulua kaikille sivistyneille ihmisille, joilla ei ole tarvis panetella ja jupista toisten tekemisistä epäluuloisina ja kateellisina.

Vierailija
37/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkailta lahjoja tulee, joka vuosi pari viinipulloa, kukkia, suklaata...

Vierailija
38/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna sen todistusten jakamisen :)

Siksi nälä niin naurattaa. Huopainen tuikkukippo ja piparimuotti....Uuuuuhhaaaaaaa....kuolen nauruun....

lahja. Voisi itse päättää, mitä ostaa ja mitä tarvitsee. Luokan oppilaiden vanhemmat voisivat kerätä vaikka 10-15 euroa per pää ja siitä saisi jo kivan summan kasaan. Se kauniiseen kuoreen ja lahjanarua laitatte päälle. Olisi kiva lahja. Siis ihan oikeasti olisi kyllä paras kaikkien näiden tuikkujen ja piparien yms jälkeen (reps edelleen näille serveteille ja piparimuoteille tai itsetehdyille tuikkukipoille)

Vierailija
39/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne piilottaisi sen 200 euron lahjakortin. Hyi hyi, tuhma ope.

päinvastoin, minä olen se tuhma vanhempi, jonka lapsi ei huomenna vie opelleen lahjaa.

Vierailija
40/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmeellisesti tytön kaverilla on muutama numero kasi, vaikka saa kokeista kutosta ja seiskaa. Mutta hänen vanhempansa ovatkin varakkaita ja rahaa riittää...niihin lahjoihinkin, jotka annetaan hiukan erikseen käytävällä kun me muut annamme ne luokassa.

Yrittävät vaikuttaa toisten tekemisiin, kun eivät itse mitään pysty. Mitään numeroita ei lahjoilla nosteta, kyllä on jonkun mielikuvitus sairas!

Hyvää joulua kaikille sivistyneille ihmisille, joilla ei ole tarvis panetella ja jupista toisten tekemisistä epäluuloisina ja kateellisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi