Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, mahtaakohan minunkin lapseni opettaja pitää pandan konvehtirasiaa huonona.

Vierailija
21.12.2011 |

Semmoset sitten ostettiin.Itse pidän sen suklaista. Olen niin pienipalkkainen, ettei kyllä meidän perheellä ole varaa lahjakortteihin, me muistamme myös avustajia ja keittiötä. Kaikki he saavat yhdessä arjen rullaamaan koulussa, vaikka opettaja onkin vastuussa opettamisesta.

Kiitos kaikkien muidenkin koulujen koko henkilökunnalle, vaikka näin virtuaalisen pandarasian kautta ;)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joku lahja ei olekaan ihan mieleinen, niin kyllä jokainen sen ajatuksen sen lahjan takaa ymmärtää! Ja suklaarasiassa on se hyvä puoli, että vaikkei itse söisikään, niin ainakaan se ei jää kaappeihin pyörimään kuten vaikkapa jotkut pilamukit, joita voi olla aika hankala ostaa toisen makuun sopivaksi.

Vierailija
2/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaat pannaan kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan parhaat lahjat.

Tai kerätkää yhteisesti rahaa ja antakaa joku hemmottelulahjakortti.

Ei niitä iänikuisia kynttilöitä, hassuja mukeja ja tuikkukippoja.

Kiitos.

Vierailija
4/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä lahja, ei mulle ees jää kuin ananakset...

Vierailija
5/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pandan konvehdit ovat pahoja, mieluummin vaikk suklaalevy, jos minulta kysytään.

Mutta oli lahja mikä hyvänsä, arvostan elettä ja ilahdun.

Vierailija
6/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei lahjoja hänelle. Mieluummin ne rahat vaikka kolehtiin. Arvostan tätä kovasti ja vaikka olin lahjan jo ostanutkin, niin lahjoitan sen sitten vaikka Pelastusarmeijalle.

Vierailija
7/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan parhaat lahjat.

Tai kerätkää yhteisesti rahaa ja antakaa joku hemmottelulahjakortti.

Ei niitä iänikuisia kynttilöitä, hassuja mukeja ja tuikkukippoja.

Kiitos.

ktllä on kiittämätöntä sakkia! Kun itse olen saanut päiväkdin tätinä tai kouluavustajanavanhemmilta/lapsilta mitä tahansa, olen ne ilolla ja kiitollisuudella ottanut vastaan ja ollut oikein hyvilläni. Suurin osahan ei anna mitään eikä tarvitsekaan. Ne antavat, jotka haluavat.

Kyllä motivaatio karisee itselt antaa mitään jatkossam jos noin helvetin nirppanokkia ollaan! Ei käy kynttilä, ei muki, ei suklaarasia. Aivan kuin minä kaikkien joulukiireiden ja omien töitteni ohella jaksaisin alkaa organisoimaan jotain lahjakorttikeräystä, hohhoijaa! Eikä jaksa kukaan muukaan. Ihmiset on aika tiukuilla nykyisin, jotkut taludellisesti ja toiset henkisesti. Työn ja perhe-elämän yhdistäminen on rankkaa.

Vierailija
8/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luokanopettaja, ja otan kyllä ilolla vastaan kaikki lahjat laidasta laitaan :) Ei se ole itsestäänselvyys, että lapset ja vanhemmat niitä haluavat antaa.

Minusta on moukkamaista haukkua lahjoja muutenkin. Ja tosiaan, ihan yhtä tärkeitä ja rakkaita minulle ovat kaikki oppilaat riippumatta siitä, mitä he ovat lahjaksi tuoneet, tai jättäneet tuomatta!

Vierailija
9/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos he laittaisivat wilmaan, että he saavat palkan ja eivät tarvitse lahjoja. Ja jos haluat lahjan antaa niin antakaa vuohi kehitysmaihin. Sitä tarvitaan enemmän.

Tällaista opettajaa arvostaisin, enkä viinipulloja vinkuvaa opea.

Vierailija
10/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedän monen siitä niin harmissaan olevan, että kasvatusalanihmiset saavat näitä joulumuistamisia.

Mutta Pandan suklaita syömme joka joulu, pitäähän lähitehdasta kannattaa.

Suklaarasian hinta on muuten noussut melkoisesti:O

Vierailija
11/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos jotain saan, olen kaikesta iloinen. Suklaa ja muut syötävät/käytettävät lahjat ovat parhaita. Kalliit lahjat ahdistavat. Ja omat lapseni ovat erityisen iloisia juuri suklaasta!

Itse annamme lastemme opettajille servettejä tai kahvia tai teetä tms. Tänä vuonna annoimme esim. servettejä ja piparkakkumuotin. Keväällä meinaan antaa (sain täältä vinkin muutama päivä sitten!) saunatuoksupullon, edullinen, käyttökelpoinen ja mukava lahja.

Vierailija
12/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan ei omat eikä kavereiden vanhemmat antaneet lahjoja opettajille. :O (Paitsi luokanvalvojalle peruskoulun lopussa oppilaat yhdessä jotain..)

Vierailija
13/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan ei omat eikä kavereiden vanhemmat antaneet lahjoja opettajille. :O (Paitsi luokanvalvojalle peruskoulun lopussa oppilaat yhdessä jotain..)

kaikkimullehetinyt-meininki. Eli n. 10 vuotta on kestänyt.

Vierailija
14/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunatuoksuja...*kuolee nauruun*

Siis voi helvetti, mitä krääsää te raahaatte opettajille.

mutta jos jotain saan, olen kaikesta iloinen. Suklaa ja muut syötävät/käytettävät lahjat ovat parhaita. Kalliit lahjat ahdistavat. Ja omat lapseni ovat erityisen iloisia juuri suklaasta!

Itse annamme lastemme opettajille servettejä tai kahvia tai teetä tms. Tänä vuonna annoimme esim. servettejä ja piparkakkumuotin. Keväällä meinaan antaa (sain täältä vinkin muutama päivä sitten!) saunatuoksupullon, edullinen, käyttökelpoinen ja mukava lahja.

Vierailija
15/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se johtuu. Eivät kyllä kieltäydy lahjoista, mutta marisevat paskalahjoista.

Vierailija
16/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat parantuneet viime vuosista, ihan syötäviä tuossa rasiassa kaikki paitsi se kammottava esanssinen marmeladi. Mutta kyllä on makuaistissa vikaa tai ei ole ikinä hyvää suklaata syönyt, jos oikeasti on sitä mieltä, että Pandan suklaat on hyviä ja vielä ihmettelee, miten joku ei niistä tykkää...

Vierailija
17/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se johtuu. Eivät kyllä kieltäydy lahjoista, mutta marisevat paskalahjoista.

kadunkulmassa ja ulisevat kummallista joulurunoa

"meille nyt tuokaa, paljon lahjoja ja ruokaa, jotta jaksamme taas päivästä toiseen, miettiä miten ihmeessä ryhdyimme paskahommaan moiseen"

Vierailija
18/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä osta tulevina vuosinakaan, joten se siitä sitten. On se verran fiksu poika kyseessä, että pärjää ihan loistavasti läpi ala-asteen ilman opettajan erityishuomiota, eikä toisaalta ole mitään mistä olisin opettajalle erityisen kiitollinen (ja siksi muistaisin lahjalla).

Vierailija
19/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin koulu menee ihan tarpeeksi hyvin. Ja toiseksi, olen sitä mieltä, ettei niillä ala-asteen numeroilla ole vielä niin väliä, joten en jaksa alkaa lahjomaan siksi, että saisi numerot hilattua ysiin ja kymppiin.

Yläasteella sitten arvostellaan kokeiden ja tuntiosaamisen perusteella, eikä hemmottelulahjakorttien.

Kolmen äiti

Vierailija
20/55 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan parhaat lahjat. Tai kerätkää yhteisesti rahaa ja antakaa joku hemmottelulahjakortti. Ei niitä iänikuisia kynttilöitä, hassuja mukeja ja tuikkukippoja. Kiitos.

Kiitos sinulle, autoit tekemään päätöksen: En vie opettajalle lahjaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi