Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset lähettää rumia joulukortteja!

Vierailija
21.12.2011 |

Ihan ihmetellä täytyy, että mistä ne noita niin tavattoman rumia joulukortteja oikein löytää. Meillekin tuli kaksi niin rumaa ja ankeaa, ettei ihan esillä kehtaa pitää. Vai tarkoittaako se sitä, että eivät pidä minusta ollenkaan ja siksi lähettävät niin ruman kortin kuin löytävät? Mulle tuli pikkusen paha mieli. Ei tarvitse lähettää ollenkaan jos kerran on niin vastenmieleistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähettää vain niitä kortteja, joista minä tykkään! Jättäkää ne kortit lähettämättä, jos ette tiedä mitä vastaanottaja haluaa. Vähemmästäkin menee joulu ihan pilalle.

Vierailija
22/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia kuin ennenvanhaan, oli niin kainiita enkelikorttejakin, että pitä kerätä kuvastoon muisoksi seuraaville vuosille.

Se on esim. valm. Paletin syy, miki eivät tee kauniita kortteja, itse ainakin maksaisinkin hiukan enemmän jos se muistettais pidenmän aikaa kauniina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaupasta ostettuja kortteja. Itsetehtyjä en halua, enkä varsinkaan valokuvia. Korteissa ei saa olla mitään Jeesus-teemaa. Eikä lintuja, hyi! Parhaita on sellaiset iloiset kortit, joista tulee hyvä joulumieli. Sellaisia lähetän itsekin.

Vierailija
24/24 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Vanha ketju ja onneksi korttien lähettäminen on vähentynyt. Yksi tuttavani lähetti aina rumimman korttinsa. Joku iankaikkinen palava kynttilä pöydällä tms. Näin millaisia kortteja oli lähettänyt ystävilleni: ne oli todella söpöjä eläinaiheita ym. Tämä näytti ostavan marketeista euron korttipaketin ja lähetti minulle aina rumimmat. Lähettelin hänelle tekstiviestinä ja myöhemmin watsapilla joulutoivotukset, eli vinkkinä, että en halua korttejasi. Onneksi tajusi muutamien vuosien päästä ja siirtyi myös someen viestinlähettelyyn. On toki muitakin vastaavia, mutta tämä oli pahin. Huomasin, että yritti nuolla sitten ystäviäni kauniilla korteilla. No nytpä saa lähettää ne rumat kortit muille, ei mulle tarvii vaivautua.