Käyttääkö teidän koululaiset kaulahuivia
tmv. näillä pakkaskeleillä? Meidän 4-luokkalaisella on vain hupparin huppu nostettu takin kauluksen päälle/yli mutta eihän se varsinaisesti suojaa kunnolla kaulaa kylmältä vaikka takin vetskan vetää ylös asti kiinni.
Mitään poolopaitoja tai kaulureita nyt ei ainakaan suostu käyttämään.
Kommentit (4)
ei siis suostu, tulee liian kuuma ja ahdistaa... Mutta ilmeisesti ei palelekaan. Tää on musta outoa, koska mulla on aina tiukasti kaulaliina kaulassa ja msuta on ihan kamalaa, jos vähänkään jää kurkku paljaaksi.
Takissa on kyllä hänellä korkea fleecevuorellinen kaulua ja sen vetää ylös asti kiinni.
En tajua, voin itse olla vaikka mielummin ilman pipoa mutta ilman kaulahuivia jäädyn varmasti.
Pipo ja hanskat löytyy.
voitti itse sen yksistä kisoista. Urheiluvälinekaupat myyvät noita, oikein käteviä tuubeja, voi käyttää myös esim. luistellessa kypärän alla. Ja kaikissa malleissa ja väreissä löytyy...
7. luokkalainen laittaa mielellään huivin, jos on vähänkään kylmä, alakoululaiset tuppaavat unohtamaan tai sitten eivät halua laittaa. Jos edelisenä päivänä olen käskenyt laittaa huivin, eivätkä ole laittaneet ja ovat jäätyneet kasvoista, niin yleensä ainakin seuraavana päivänä laittavat.