Mä en oo ikinä syönyt
katkarapuja, enkä syö.
Mitä sinä et ole ikinä syönyt? =)
Kommentit (9)
Myöskään tavallisia rapuja en ole syönyt, enkä usko että pystyisin syömään.
en ole ikinä syönyt mitään, enkä syö!
hyvin pärjää pelkällä vedellä ja joskus vähän mehua
Muuten niitä katkarapujakin olen syönyt vaan pussikeiton muodossa, ja pari kpl olen löytänyt roiskeläpästä, ja sen perusteella aika sitkaan ällöjä.
no en ihmettele jos tuolla persteella et tykkaa.
itsella listalle menee nahkiaiset, etanat, osterit, mustekalat ja muut limaiset herkut. varmaan kuitenkin maistan jos tilaisuus tulee
Naudanlihapihviä, mediumina tai muutenkaan. Enkä varmaan tuu syömään.
Sushia.
Ja paljon on niitä eksoottisia, mut jätetään ne pois tästä, tulee pitkä ja tylsä lista:)
Muuten niitä katkarapujakin olen syönyt vaan pussikeiton muodossa, ja pari kpl olen löytänyt roiskeläpästä, ja sen perusteella aika sitkaan ällöjä.
Muodostaa mielipiteensä katkaravuista PUSSIkeiton ja "roiskeläpän" perusteella.. Ei helevetti! Onko tälläisiä juntteja vielä olemassa!? Kuka edes syö tuollaista valmis roskaa?
Sellainen heittohan se oli, liittyen ap:n viestiin. En mä sanonut, etten koskisi ikinä katkarapuihin. Ei vaan ole sellaista tilannetta vielä 40 vuoden aikana tullut vastaan, enkä itse ole tullut ostaneeksi.
Ja tuossa vähän ajoin sitä takaa, että antaneeko kumpikaan noista oikeaa kuvaa. Pussikeitosta mä oikeasti tykkään, mutten tiedä onko sillä mitään yhteistä katkarapujen kanssa, vai mistä se maku tulee.
Ja tosiaan, jostain roiskeläpästä kun löysin, niin se suutuntuma oli vähän sellainen, etten tiedä tykkäisinkö mokomia pistellä.
Mutta tosiaan, ehkä joskus ostan ja laitan omatekemän pitsan päälle, niin sittenpä se nähdään:)
Ja joo, juntti olen, vähävarainen vieläpä:)
että kebab-liha tehdään kebab-nimisestä eläimestä :D
No joo ap:n kysymykseen...itse en ole koskaan syönyt aladoobia (onkohan se nyt noin), siis sitä lihahyytelöä. En suostu sitä maistamaankaan koska on niin oksettavan näköistä.
Naudanlihapihviä, mediumina tai muutenkaan. Enkä varmaan tuu syömään.
Sushia.
Ja paljon on niitä eksoottisia, mut jätetään ne pois tästä, tulee pitkä ja tylsä lista:)